5 Şubat 2011 Cumartesi

Annyeonghaseyo 안녕하세요

Herkese merhaba
Bu benim ilk yazım. İlk yazımda blogumun amacını açıklamak istiyorum. Bu sebeple bu yazıyı yazmaya karar verdim.
Kore dizileri... Yakın tarihte hayatımı giren ve beni kendilerine bağlayan güzel yapımlar...
Yanlız beni değil birçok insanı kendine bağlayan diziler, o dizilerdeki karakterler, karakterleri oynayan oppalar, unniler... Başarılar, başarısızlıklar, yığınla hikaye; her hayatın en ortasında bulunduğu gibi her dizinin en ortasında bulunan aşk öyküleri... Nasıl işliyorlar nasıl bağlıyorlar birbirlerine bu denli gerçekçi şekilde bilinmez ama güzeller işte.
Hiç mi yok kusurları ? Yığınla var, olmaz mı? Ama yine de seviyoruz onları.
Bu halimiz kimilerine göre vakit kaybı, kimilerine göre tembellikli, kimilerine göre abartı, kimilerine göre anlamsız, kimilerine göre gereksiz ama çoğuna göre saplantı.
Herkes dışarıdan gördüğü kadarıyla yargılayabiliyor işte başkalarını napalım. :) Evet bazen abartıyor olsak da elimizden gelmeden, aslında tek yaptığımız eğlenmek ve öğrenmek...
Sizleri bilmem ama o dizilerin bana çok yararı var. Vaktimin çoğunu alsalarda - yapmam gereken çok iş var aslında özellikle bu aralar^^ -, hayatıma renk katıyorlar. Her türlü duyguyu yaşabiliyorsunuz; kahkahalarla gülmek, nefesiniz kesilircesine ağlamak, endişelenmek, heyecanlanmak, korkmak hatta bazen tiksinme duygusu bile hissedebiliyorsunuz yemek olaylarında:) - tabi bazı yemekleri görünce canımız çekmiyor da değil ama.-
Çok farklıyız belki ama özümüzde hepimiz insanız işte. Ağlamak geliyorsa hepimiz ağlıyoruz, gülmek gerekiyorsa gülüyoruz. Her duygu değişebilir de bu ikisi kolay kolay değişmez herkeste. Belki de bu yüzden güzel geliyor bana kore dizileri. Hem güldürmeyi hem ağlatmayı becerebiliyorlar.
- Çok uzattım başlar başlamaz-
Özetle demek isterim ki;
Bu sayfayı dizileri izlerken hissettiğim duygularımı düşüncelerimi paylaşmak için açtım. Beni ne kadar okur-takip edersiniz bilemiyorum ama eğer yazılarım okunursa, takip edilirsem çok sevineceğim. Şu aralar 19. kore dizimi izliyorum. Biliyorum çok yeniyim idare edin.
Üzüntüler paylaştıkça azalır, Mutluluklar paylaştıkça çoğalır. Doğru insanlarla doğru paylaşımlar yapmam , yapmanız, yapmamız dileğiyle...

Teşekkürler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder