18 Şubat 2011 Cuma

SuJu'nun Versiyon Sevdası :)

Sorry Sorry ile 2009'da kendini kanıtlayan devasa grubumuz Super Junior, popüler olan şarkılarını değişik versiyonlarla yenileyerek dinleyicilerini sıkmamayı hedefliyor. (Tabi ki bu benim kişisel görüşüm:))
Seviyorum ben bu versiyon olayını. Genelde şarkıların remixlerinden nefret ederim ama bu versiyonlar gerçekten tam bir yenilik üstelik tam olarak remix de denilemez.

Super Junior 29.12.2010 SBS Gayo Daeju'da Bonamana'nın farklı bir versiyonu ile sahne almıştı. Gösteri başındaki teaser biraz mantık sınırlarını zorlayıp anlamsız gelsede Bonamana'yı çok seven biri olarak bu versiyonunuda çok sevdim. Oooo diye başlayan biten bir şarkı kulağıma bu kadar hoş gelebilirdi herhalde.



Dedim ya mantık sınırlarımı zorluyor teaser... Sevgili Suju üyelerimin birbirine bir sahneye çıkmak için kafa göz dalması zaten yeteri kadar mantıksızken birde Siwon ile Donghae'ye tabanın yetmeyip duvarda dövüşmesi hepten acayipti çok güldüm hatta.
Anlaşılan Heechul şimdilerde de Leeteuk'a takmış kafayı şarkıyı söylerken o ne samimiyet canım aaaa:D Tamam biliyoruz hayranları kıskandırmak için yapıyorsun, çığlık atsın çok hoşuna gidiyor ama yeter herşeyin sınırı var dimi:)
Gruba sarı saç hakimiyet kurmuş gibi. Aman Siwon, Donghae, Kyuhyun saçını sarıya boyamasında ben razıyım o hakimiyete. Hiç yakışmıyor onlara sarı saç çünkü:)

Asya turlarının ikincisi olan Super Junior Super Show 2'deki It's You şarkısının Rearranged versiyonunu da çok sevdiğimi itiraf etmeliyim. Sözleri güzel olmasına rağmen It's You çok sevdiğim bir şarkı değildi eskiden... Ama bu versiyonu çok sevdim. Sahne performansı da harika zaten.



Suju'nun en çok versiyon yemiş şarkısı ise Sorry Sorry; Remixi, answerı, japoncası her hali var maşallah:) Hatta bir programda üyelere Sorry Sorry farklı versiyonlarda doğaçlama söylemelerini istiyorlar. Oldukça eğlenceli ve güzel şeyler çıkmış ortaya.


 Benim gözde Sorry Sorry'im ise Answer olan:)


Hepsi'de pek bir hoş çıkmış klipte. Sujunun en karizmatik klibi gözümde. Üstelik 12 üyenin son bir arada oldukları klip olma özelliğini de taşıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder