20 Mart 2011 Pazar

HARU: An Unforgettable Day in Korea



    Bana biraz hayal kırıklığı yaratmadı desem yalan olur :) Kadroyu görünce izlemek çok istedim ve hemen izledim. Güney Kore'yi turizm amaçlı tanıtım için çekilmiş yarım saatlik kısacık film. Aslına bakarsanız konusuda kötü değil. Başlangıçta Lee Da Hae yazıp sildikçe Han Chae Young'ın ona göre hareket etmesi çok hoşuma gitti. Bizim Çok Güzel Hareketler Bunları hatırlattı bana.
    Bittiğinde hadi ya bitti mi diye bir boşluk belirdi kafamda. Herşey havada asıl kaldı bende. Ama dediğim gibi kadrosu çok iyiydi. Uzun metrajlı birşeyler olsaydı dizi yada film gibi çok iyi sonuçlar alırdı bence.
Tanıtım filmi olarak yapılmış ama ben ne tanıttılar tam anlayamadım valla:D
Lakin OST'ları şiddetle tavsiye ederim. Özellikle Super Junior'ın seslendirdiği Angel şarkısı harika:)

 
Adı: Haru: An Unforgettable Day in Korea (Gün: Kore'de Unutulmaz Birgün)
Tür: Tanıtım Filmi

Oyuncular:
  • Kim Bum










  • Lee Da Hae










  • Han Chae Young













  • Park Si Hoo














  • U-Know










  • Big Bang








 
HARU OST (Full Album)
1 Gün (Haru) - SHINee
2 Yüzük (Banji) - Tiffany (SNSD)
3 Cazibe (Ikkeulim)- Bobby Kim
4 Melek (BalladeVer.) - Super Junior
5 Gün (Haru) (Rock Ver.) - SHINee
6 Melek - Super Junior
7 Haru Minuet - Enstrümental
8 Shall We Diner - Enstrümental
9 Sevimli Gün - Enstrümental
10 Gun Knife - Enstrümental
11 Öğleden Sonra - Enstrümental
12 Hoşçakal Gün! - Enstrümental
13 Güzel Kız - Enstrümental
14 Çalışmak yada Oynamak - Enstrümental
15 Meşgul Gün - Enstrümental
16 Kahve yada Çay - Enstrümental
17 Şerefe! - Enstrümental

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder