11 Mart 2011 Cuma

Kim Hyung Jun Hızına Yetişilemiyor !


    Geçen haftadan beri yoğun bir Kim Hyung Jun temposu takip ediyoruz. Şarkı yayınlandı, teaser yayınlandı, albüm klip derken Hyung Jun'un hızına yetişemez oldum. 2 gün önce ikinci klibini de yayınladı Hyung Jun. Hatta yetmedi birde canlı performanslara başladı şimdi de.
    Ben daha "Oh! Ah! şarkısı elime geçmedi" derken, Hyung Jun o gün klip yayınlamak için çalışmalardaymış haberim yok. (Buyrun Klip: )


    İlk klibe oranla ikinci klibi daha çok sevdim. Hyung Jun'un kapıları açtığındaki şaşkınlığına bayıldım özellikle. SS501'ın programlardaki halini hatırlattı bana. :)
İlk şarkı ile ikinci şarkı sanki birbirinin devamı niteliğinde şarkılarmış gibi geliyor kulağıma. Bilmem siz ne dersiniz ama ben iki şarkıyı da birbirine çok benzettim:)

     Canlı performansa gelince ondan da alnının akı ile sıyrılmış Hyung Jun'da; ben ona ve Jung Min'e sormak istiyorum "Tek başına olmak korkutucu mu?" diye. Herşey onların üzerine kaldı artık: Dans etmek, şarkı söylemek... Bir grubun içindeyken onlardan ayrı olmak bir anda üzücü geliyor mu acaba onlara da çok merak ediyorum:)
(Ben böyle bir şey sorabilme fırsatı bulamayacağıma göre buyrun siz performansı izleyin :) )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder