10 Nisan 2011 Pazar

A Millionarie's First Love



Orijinal adı: 백만장자의 첫사랑 / Baekmanjangja-ui cheot-sarang (Bir Milyonerin İlk Aşkı)
Bilinen Adı: A Millionaire's First Love (Bir Milyonerin İlk Aşkı) 
Yönetmen: Kim Tae-Gyun
Yazar: Kim Eun-Suk
Süre: 116 dakika
Vizyon Tarihi: 6 Şubat 2006

Oyuncular: 
  • Hyun Bin / Kang Jae Kyung









  • Lee Yeon Hee / Choi Eun Hwan











      Günlerinin nasıl geçtiğini umursamaz milyonluk servetin tek varisi bir lise öğrenci. Mirasa sahip olabilmek için konulan şartı yerine getirmek zorunda kalır. Bu esnada çocukluk aşkı ile karşılan ama onu tanıyamayan Kang Jae Kyung, geç kalmasının en büyük acısını tüm hayatı boyunca yaşamak zorunda kalacaktır.

      İzleyen bir çok kişinin beğendiği akıcı bir yapım.
Benim fikrimi soracak olursanız: Ben o kadar alışmışım ki son dönemde izlediğim tüm aşk filmlerinin mutlu sonla bitmesine bu filminde mutluluğa kavuşmasını bekledim tüm film boyunca. Bir ara ne kadar kalmış bitmesine diye baktım ben sanıyorum ki, filmin ortasındayım. Lakin sonuna gelmişim ve mutluluk hala yok. İşte o an çok büyük bir hayal kırıklığı yaşadım. :)
      Siz filmi izlemediyseniz mutlu sonla bitmediğini bilerek izleyin yoksa benim gibi hayal kırıklığı yaşayabilirsiniz. :)




2 yorum:

  1. Çok değil bir ay önce izledim bu filmi aslında daha önceden başlamıştım ama tereddüt ettim çok ilerlemeden vazgeçtim izlemekten ama sonra pişman oldum devam ettim, bittiğinde keşke daha önce izleseymişim dedim

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir film. Beni çok üzmüştü sonu.:))

    YanıtlaSil