Blog kullanım rehberi için tıklayınız.

28 Temmuz 2011 Perşembe

Mary Stayed Out All Night


          İçimdeki ses boşa zaman kaybediyorum demeye başladı bir kaç bölüm izleyince. Zaten çok da hevesli değildim izlemeye. Hadi izliyim de aradan çıksın diye sırf izlemek için izledim.
          Tamam Jang Geun Suk'u çok seviyorum. Eh artık biliyorsunuz o uzun saçlarına da kıl oluyorum. O yüzden söylicek pek birşeyim yok. Tüm dizi boyunca uzun saçlarıyla bir rock starı oynadı Geun Suk. Bir ara saçları kesildi sanıp pek bir heves ettik lakin kandırmış bizi Jang Geun Suk. Ama övmeden geçemeyeceğim Jang Geun Suk'umu... Yahu bu çocuğa dizilerde şarkıcıyı oynamak yakışıyor.
          Bu kız (Moon Geun Young) gerçekten 24 yaşında ise bende 20 yaşındayım... ki ben gerçekten 20 yaşındayım ve gerçekten o kızda 24 yaşında. ilk kez benim gibi küçük gösteren bir kız görüyorum Korede :D:D Yada bu kızın küçüklüğünü bildiğimizden mi öyle geliyor bana acaba.
         Ben çok da yakıştırmadın Moon Geun Young ile Jang Geun Suk'u. Zaten bende kıskançlık damarı olduğundan yakıştırsam şaşılacak birşey olurdu. Hatta ben dizide kavuşsunlar da istemedim hiç. Normalde dizilerin (yani sanırım eskidendi bu durum) romantik kısımlarına eririm (yada erirdim). Ay canım benim falan olurdum lakin bunlar duygularımı bırakın ruhumu bile dürtmediler yani.
         Kız kocası ile birlikte olsaydı daha iyi olurdu bence. Çünkü genelde böyle aralarında gizli hikaye olan çiftlerin kaderi birlikte bir ömür geçirmektir. Kocası ile olan hikayesi daha çarpıcıydı bence...:)
         Kim Jae Wook nereden nereye. Coffee Prince ile başlayan tanışıklığımız, Antique ile devam etmişti. Ve kendisi baya takdirimi almıştı. Sonunda normal bir rolü olmuş tebrik ediyorum. Ben tüm dizi onun tarafını tutum. Ki daha öncede söylemiştim Geun Suk'u herşeye rağmen çok severim.
         Oyuncular sevgi görse de benden diziye övgü değil eleştiri yağdıracağım ne yazık ki...
         Evine depozito ödeyemeyen Kang Moo Kyul dünya kadar sprey boyaya nasıl para ödüyor hiç anlamadım.
         Sormak istiyorum saçları yağmurdan sırılsıklam olan adamın nasıl üzerindeki elbiseler kupkuru olabilir?
         Sormak istiyorum hangi insan evladı sevdiği yada hoşlandığı (her ne haltsa işte) kız iki seksen buz gibi betonun üzerinde uyakalmışken sadece nasıl üzerine yorgan çekebilir? Alttan soğuk alan tek insanlar Türkler midir yada hayır alttan soğuk almayan tek insanlar Koreliler midir?
         Ve sormak istiyorum bir insan nasıl takım elbise ile uyur? Hadi uyuyakaldı diyelim uyandığında nasıl takım elbise ile yeniden uymaya hazırlanır. Hadi bunu geçtim bir insan neden sıcacık evinde çorabınn üzerine çorap giyer hemide yünlü. Çıplak banyo yapıyorsunuzda utanmadan çorap çıkarmaya mı utanıyorsunuz ya da bu ne üşengeçlik...
         Neden iki adam sebepsiz yere birbirine vuruyor, bunun neresi mantıklı ?
         Wi Mae Ri'nin kimi seçtiği belli olduğu halde evli kadın moduna bağladı bir ara Kang Moo Kyul. Evli kadınlar der ya hani anan mı ben mi? O da öyle saçma bir soru sordu... Halbuki bu seçilmek için sorulan sorulardan değil, terk etmek için söylenen bir sözdür sadece. Çünkü seçilmek isteyen insan sonuna kadar kalır ve mücadele eder değil mi? :)
          Velhasıl çok vakti olmayan biri iseniz diziyi izlemeyin bence. Ben size neler olduğunu anlattım gibi zaten daha ayrıntı isterseniz bana ulaşın...:))



Adı: 매리는 외박중 / Maerineun Oebakjoong
Bilinen Adları: Mary Stayed Out All Night / Marry Me, Mary!
Tür: Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 16
Yayınlandığı Kanal: KBS2
Yayın Tarihleri: 08.11.2010 – 28.12.2010
Yayınlandığı Günler: Pazartesi ve Salı 21:55


Oyuncular:

  • Moon Geun Young / Wi Mae Ri

  • Jang Geun Suk / Kang Moo Kyul

  • Kim Jae Wook / Byun Jung In

  • Kim Hyo Jin / Seo Joon



Soundtrack:
PART.1
01 Süper Star - Han Sung Yeon 한승연
02 Bana Aşkını Söyle - TRAX
03 Yalvarırım, My Bus! - Jang Geun Suk 장근석
04 Değerlim-  Jang Geun Suk 장근석
05 Avrupa - Janinto 자닌토
06
Moo Kyul Tema 무결테마 - Choe Cheol Ho 최철호, Seo Hyun Il 서현일, Yeo Hwi Su 여휘수
07 Tebrikler -
Seo Hyun Il 서현일
08 술래잡기 -
Choe Cheol Ho 최철호, Seo Hyun Il 서현일
09 Yukarı Koş -
Seo Hyun Il 서현일, Na Yun Shik 나윤식
10 Duygular -
Seo Hyun Il 서현일, Yeo Hwi Su 여휘수
11 Bin Eşeğe! - Seo Hyun Il 서현일, Yeo Hwi Su 여휘수

PART.2
01.
Değerlim - Kim Hyo Jin 김효진
02. Çünkü O 그녀라서 - Jong Hwan 정환 (
Emtuem 엠투엠)
03. O Benimle 저의 그녀  -In Ho Jin 인호진 (스윗소로우) (Sweet Sorrow)
04.
Değerlim -어니스트(Ernest)
05. Bir, iki, üç, dört 하나, 둘, 셋, 넷…-
Choe Cheol Ho 최철호, Seo Hyun Il 서현일
06. 매리! 크리스마스 Mary ! Christmas - Seo Hyun Il 서현일, Yeo Hwi Su 여휘수
07. Rüyaların Kızı - Choe Cheol Ho 최철호, Seo Hyun Il 서현일
08. Super Star (inst.) - Choe Cheol Ho 최철호, Seo Hyun Il 서현일
09. İki Erkek - Seo Hyun Il 서현일
10. 매리 테마 Mary Theme - Choe Cheol Ho 최철호, Seo Hyun Il 서현일, Yeo Hwi Su 여휘수

Mary Stayed Out All Night OST (Special Ver.)
1 Merhaba Merhaba -  장근석 (Jang Geun Suk)
2 Söz Veriyorum - 장근석 (Jang Geun Suk)


My Name Is Kim Sam Soon

          Bir varmış bir yokmuş, bir Kim Sam Soon Sshi varmış:))
İzlediğim en eğlenceli dizilerden biri My Name is Kim Sam Soon. Bizim şehir samsuna benziyor ismi:)) Korede telaffuzu tuaf olan bir isimmiş sanırım. O yüzden baş karakterimiz isminden pek memnun değil. 30 yaşına kadar başına gelenlerin hepsinden adını sorumlu tuttu. Ondan sonra başına gelenlerinden hepsinden de Sam Shik sorumluydu zaten.... :))
          Kim Sam Soon başına ne gelirse gelsin ayakta durmaya çalışan, ertesi gün hiç birşey olmamış gibi yaşaması gerektiğinin bilincinde olan eğlenceli bir karakter...
          "Aşkı kaybetmek kendine olan güveni kaybetmektir sadece." diyen Sam Soon her güvenini kaybettiğinde, her canı sıkıldığın doğruca pastalarına koşup keyiflenip güvenini tekrar kazanır. Bu durumu benim dizi izletmeme benzetebiliriz.:) Bende her canımı sıkan olayda oturup düşünüp kendimi üzmektense unutmak için birşey izler ve yaşamak için kendime güvenler yaratırım. Kim Sam Soon sayesinde artık neden dizi ve filmlerden vazgeçemediği açıklamak daha kolay olacak...:)
         Kim Suna iyi bir oyuncu kendisini sevmedim desem yalan olur. Ama ben ismini daha çok sevdim. Türk ismine de benziyor Suna...:) Koreli bir oğlan ile evlenmeyi kafalarına koymuş kızlara sesleniyorum. Şayet birgün imkansız hayaliniz gerçek olursa kızınızı adını Suna koyabilirsiniz. Her millete uygun :))
         Hyun Bin her dizide mutlaka bir korkusu olan adamı oynuyor sanırım. Secret Garden da asasörden yana muzdariptik. Burada ise araba kullanmıyor. Sorunlu karakteri oynuyor gibi hep Hyun Bin. 2005 yılından tutup 2010 yılına bir değerlendirme yaparsak Hyun Bin gerçekten çok iyi bir oyuncu. Fark yok diyemem, bir olgunluk geliyor insanın üzerine yaş itibari ile tabiki ama o zamanlarda iyi oyuncuymuş kendileri.
         Yoo Hee Jin neden hastaydı ki canım, diziye yok yere dramatiklik kattı. Rahat rahat bırak onuda koş Kim Sam Soona bile diyemedik yani.
        
Dr. Henry Kim hakikaten yakışıklı karizmatik adam. Tamam ondan daha yakışıklılar var ama o da göz ardı edilmeyecek biri.
         Doktor ile Hee Jin'in birleşmesi iyi oldu dizinin sonunda. Yazık yakışıklı adam o kadar süründürülmez canım.:))Sonuç tibari ile eğlenceli, akıcı, klasik mutlu sonlara sahip güzel bir diziydi. Gülmek için izlenmeli.
        Dizinin beni çok heyecanlandıran sahnesi, mutlu eden ve aynı zamanda şaşırtan sahnesi ise işte şuydu.


Anam Kim Nam Gil değil mi bu? Evet o... Daha önceki bölümde nasıl fark etmedim. Ah benim dublör Bidam'ım. Doktorlukta pek yakışmış. Diziden bize bir hediye gibi...:)
        Dizinin en komik sahnesi ailelecek kareokeye gittikleri sahneydi. Ne kadar içimde gülme hevesi olmayan bir zamanda izlesemde beni oldukça güldürdü... :)
        Dizinin en çok beğendiğim repliklerinden biri ile yazıma son veriyorum.
Neden iyi erkeklerle tanışamıyoruz?
1. İyi adamlar çirkindir.
2. Sevimli erkeklerin rezil karakteri vardır.
3. İyi kararterli, sevimli erkekler evlidir.
4. İyi karakterli, sevimli ve bekar erkekler fakirdir.
5. Sevimli, iyi karaketli, bekar ve zengin erkekler bizimle ilgilenmez.
6. Sevimli, iyi karakerli, bekar, zengin ve bizimle ilgili olanlar bu erkekler oyuncudur.
7. Sevimli, iyi karakerli, bekar, zengin ve bizimle ilgili olan ve oyuncu olmayan erkekler gaydir.


Adı: 내 이름은 김삼순 / Nae I-reum-eun Kim Sam-soon (Benim Adım Kim Sam Soon)
Bilinen Adları: My Name is Kim Sam-Soon / My Lovely Sam Soon
Tür: Komedi, Romantik
Bölüm Sayısı: 16
Yayınlandığı Kanal: MBC
Yayın Tarihleri: 01.06.2005-21.07.2005
Yayınlandığı Günler: Çarşamba ve Perşembe 21:55

Oyuncular:

Kim Sun Ah / Kim Sam-soon

Hyun Bin / Hyun Jin-heon

Jung Ryu Won / Yoo Hee-jin

Daniel Henney / Dr. Henry Kim

Soundtrack:
My Lovely Sam Soon Original Soundtrack
01 - Bon Bonlu 5 Çikolata I - 봉봉 오 쇼콜라
02 - Sevgilim Ol (feat. Lee Seung Yul)-Clazziquai
03 - O (kız) -
Clazziquai
04 - WFS
05 - Veda 고별- Jo Yong Won 조용원 
06 - Veda olmayan veda이별 못한 이별 - Ji Sun 지선 (
Loveholic)
07 - Bon Bonlu 5 Çikolata - 봉봉 오 쇼콜라 Ⅱ
08 - Veda
Ⅱ- 고별 Ⅱ- Hae Na해나
09 - Aşkı gönderemem 보낼수없는사랑 - Just
10 - Çekim
11 - Klbimim içinde
12 - Sevgilim Ol (MR)
13 - O (MR)
14 -
Bon Bonlu 5 Çikolata - 봉봉 오 쇼콜라 Ⅲ


9 Temmuz 2011 Cumartesi

49 Gün

(Not: Dizi ile ilgili Spoiler bulunacak. 49 Günü henüz izlemediyseniz kesinlikle okumayınız... Yoksa güzelim diziye yazık olur:) )
          Nereden başlasam söze bilemiyorum. Diziyi izleyeli 14 gün geçti. Ama resimleri gördükçe hala kalbim sıkışıyor sanki. Son zamanlarda favori dizim olmayacak diye düşünürken buldum bir tane diye sevineyim mi? Mutlu mesut izle izle, bozuk psikplojim düzelsin diye eğlenceli dizi ara ama sonra... Hayır haksızlık bu kandırdılar beni...:(:(
          SBS bence fantastik dizilere takmış. Aman iyi ki takmış. Güzel oluyor diziler. Secret Garden tarzı bir dizi olduğunu düşündüğümden eğlenebileceğim kanaatini getirdim ve hemen izleme ihtiyacı hissettim diziyi. Üstelik tanıdık oyuncular vardı. Üstelik çok beğendiğim ama My Fair Lady ile hayal kırıklığı yaşadığım Jung Il Woo dizide... Güzeller güzeli unnim Lee Yo Won da burada...Yani izlemek için bir sürü sebebim vardı.
         Shin Ji Hyun zengin bir ailenin biricik kızıdır. Herşeyin gördüğü gibi olduğunu zanneden, yüzelsel, derinlemesine düşünemeyen basit, herşeyin iyi yanını düşününen Polyana modunda safritik kızdır. Saftirik diyorum çünkü en yakın arkadaşının kendini kandırdığını göremeyecek kadar saftirik...
          İntihar etmek isteyen Song Yi Kyung yüzünden evlenmesine az bir zaman kala trafik kazası geçirir ve komaya girer. Tam o sırada ortaya bir ruh bekçisi çıkar ve ona yanlışlıkla öldüğü için hayata geri dönebilsin diye 49 gün verir. Anladığım kadarıyla bu budist dinine ait bir hikaye... Neyse bizi o boyut ilgilendirmiyor işte herşey bu noktada başlar. Yanlışla ölmesine sebep olan Yi Kyung'un bedenini kullanarak kendini gerçekten seven 3 kişinin göz yaşına almak için aramalara başlar Ji Hyun...
          Diziyi izlerken eminim herkesin aklından geçmiştir "Acaba aynı durumda ben olsam 3 göz yaşını bulabilir miyim?" diye... Bende düşündüm ama bana kalsa bulmak zor canım. Çok fazla koşulu var :)) Yani ben bulamam.... Siz ne düşünüyorsunuz? :)

          İlk iki bölüm o kadar karışıktı ki kim neymiş, kimmiş, ne olmuş tam anlamıyla çözümseyemedim. Sonra yavaş yavaş herşey meydana çıktı. İşleyiş oldukça iyiydi yani.
          Güzeller güzeli Lee Yo Won unnim burada pek güzel canım:) Ancak hikayede Ji Hyun'un ruhu içine giriyor diye sanki o oynamıyormuş gibi hissettim başlarda. Çok kaptırmışım kendimi yine diziye.:) Song Yi Kyung karakteri dizinin baş karakteri değil zaten ama onunda bir hikayesi vardı.
          Shin Ji Hyun'un hikayesi ana plan olsada beni ilgilendiren asıl hikaye Song Yi Kyung unkiydi. En çok onun hikayesi beğendim ve ben 8. bölüm Song Yi Kyung ile ruh bekçisinin arasında birşey olduğunu anlamıştım heheh.:) Nasıl mı ?... İşte bu bakışla...

          Bu sahnede ruh bekçimiz; o kadar özlem dolu bir bakış attı ki, aralarındaki hikayenin ne olduğunu bilmesemde yüreğim sızladı. Tüm dizi bu ikisine ne olacak diye merakla bekledim zaten. Benim için Ji Hyun'un aşkı, aile sorunları ikinci planda kaldı. Hatta baya da umutluydum. Eğer Ji hyun göz yaşı bulamayıp hayata dönemese bile bu ikisi kavuşcaktı bana göre... Ama ne oldu 18 bölüm umut ve mutlulukla izlediğim bu dizi son iki bölüm beni darmaduman etti. 19. bölüm bir başladım ağlamaya te bu uyuz bekçi yüzünden sonra susmak bilmedim, tüm gece ağladım dizi bittikten sonra bile... Hatta sabah kalktım dizinin müziklerini duyunca gözlerim doldu. İşte bunlar yüzünden tüm gün komedi programları izledim de bana mısın demedi yani... :))
         Neyse size tüm özel hayatımıda döktükten sonra(!) benim için dizinin en önemli noktalarından biri olan Ruh bekçisinden bahsedelim. Jung Il Woo işte aradığım Jung Il Woo'ydu. My Fair Lady'de yaşadığım hayal kırıklığı tamamiyle geçti. Bundan sonra Jung'un peşindeyim kesinlikle...
         Çok sempatik, sevimli, korkutucu, havalı, yakışıklı, kendini beğenmiş, ama aynı zamanda yardım sever, ama üstlerinden dolayı korkak, kısacası her türlü ruh hali vardı kendisinin. Buyrun bunlarda bir kaç kanıt;

 
 

          Aynı zamanda bizim bekçinin birde filozoflu vardı ufaktan. Çok güzel konuştuğu sahneler ve replikleri vardı. İşte onlardan biri...
          -  İnsan kalbi değişkenliği ile ünlüdür. Hep aynı duyguda sabit kalmaz. Sevdiğinde, nefret ettiğinde, sakin olduğunda, birine üzüldüğünde yada birine minnettar olduğunda, birini suçladığında, birini anladığında... dın dın...
          Sadece bu mu ? Bu benim en beğendiğim sadece. Daha neleri var ah... Size saatlerce sayfalarca Jung Il Woo, rolü ve rölündeki hikayesi hakkında şeyler anlatabilirim ama susuyorum ve diğer karakterlere geçiriyorum...:)
         3 Baba 1 Anne dizisi ile tanıdığım Jo Hyun Jae burada da oradaki rölünden pek farklı değil. Tek farkı para göz olmaması. Ama ne yalan söyliyim ben onu o dizide beğenmiştim. Zaten buradaki saç stili beni kıl etti. Hiç yakışmamış. Ji Hyun'un durumunu ilk o çözdü ama herşeyden de en son onun haberi oldu onun dışında canım. İnsan diğer olaylarada biraz uyanık olur aaaa.:))
          Hemen bu noktada güzel dizimizin bir açığını vurmak istiyorum gün yüzüne... Han Kang'ın saçları, lise öğrencilik dönemlerinde ki bundan 5 sene öncesini ifade ediyor dizide nasıl bir lise öğrencisinin saçı hep aynı model olabilir. O saç modeli ile o Han Kang'ı nasıl aldılar okula... Hadi diyelim aldılar yahu beş sene önce nasıl 2011 model saç kesebilen kuaför bulabiliyor bu çocuk. Uzay kuaförüne gitti herhalde...:)
Ya ruh bekçisine ne demeli o boyalı saçla nasıl almışlar onu liseye yahu... Bizim burda kızlara izin vermezler de orada erkeklere nasıl izin veriyorlar...
Bunların tek sorumlusu yönetmen. Biraz daha dikkatli olması gerekirdi bence...
          Diziye olan kinimide kusttuğuma göre gelelim Ji Hyun'a öldü kız yahu yazık. İçim sızladı inanın Song Yi Kyung'a sarıldığında...Her ne kadar onun hikayesi anlatılsada ondan çok Lee Yo Won unniyi izlediğimiz için çok mutluyum. Kızda bir sahtelik var yüzünde bilmiyorum kendisi estetik harikası mıdır ama fazla barbie bebek yüzü...
          Ji Hyun'un en yakın kalleş arkadaşı ile nişanlısından bahsetmesek mi acaba? Peh ne kinmiş onların ki de behh... Kız yaşarken yapmadıklar kalmadı kıza da öldükten sonra oturup ağladılar. Neymiş insan kalbi değişirmiş. Bekçimizden öğrendik.
          Özetle dizi oldukça dramatikti aslında ama güzel harmanlandığı için daha umutlu hissetirdi. Zaten Lee Yo Won romantik komedi yapsa şaşarım. Hala dizinin etkisinden kurtulmuş değilim. Daha doğrusu Song Yi Kyung ile Song Yi Soo'nun etkisinden kurtulmuş değilim. Hatta bu yazı pek içime sinmedi birde onların hikayesi anlatan yazı yazsam acaba :))


Adı: 49일 / 49 Il (49 Gün)
Bilinen Ad: 49 Days
Tür: Fantastik, romantik
Bölüm Sayısı: 20
Yayınlandığı Kanal: SBS
Yayın Tarihleri: 16.03.2011 – 19.05.2011
Yayınlandığı Günler: Çarşamba ve Perşembe 21:55

Oyuncular:

  • Lee Yo Won / Song Yi Kyung

  • Nam Gyu Ri / Shin Ji Hyun

  • Jo Hyun Jae / Han Kang


  • Jung Il Woo / Scheduler (Ruh Bekçisi) - Song Yi Soo

  • Bae Soo Bin / Kang Min Ho

  • Seo Ji Hye / Shin In Jung



Soundtrack:
49 Days OST (Premium Package) 2CDs

CD1
01. Hiçbirşey Yoktu - Jung Yeob (정엽) [Brown Eyed Soul 브라운 아이드 소울]
02. Gitmene İzin Veremem - Seo Young Eun 서영은
03. Tek bir gün yaşamak - Jo Hyun Jae 조현재
04. Her zaman - Park Bo Ram박보람
05. Bir adım var ama - Jung Yeob 정엽 [Brown Eyed Soul 브라운 아이드 소울]
06. Gözyaşlarım - Shin Jae 신재
07. Gergin - 팀(Tim)
08. Feneste Che Luciv (불꺼진 창) - Oh Hyun Ran 오현란
09. Üç Gözyaşı - Jae Hee 재희
10. Korkuluk - Jung Il Woo 정일우
11. Yanlızca bir duygu - 나비(Navi) [알앤비]
12. Öyle Mi - Jung Kyu 정규
13. Ne olursa olsun - 리뉴(Re-New)
14. Duygularımdan biriydi - J-심포니

CD2
01. 49 Gün - (Title Prelude) - Song Jin Suk 송진석
02. Gitmene İzin Veremem (Piyano ver.) Seo Young Eun서영은
03. Gözyaşı Kolyesi
04. Hiçbirşey Yoktu (Piyano ver.) Jung Yeob (정엽) [Brown Eyed Soul 브라운 아이드 소울]
05. Tek bir gün yaşamak  (Piyano ver.) Joo Hyun Jae 조현재
06. Soul Kontrol - Kim Dong Hyuk 김동혁
07. Her zaman (Gitar ver.) Park Bo Ram 박보람
08. Sessiz Pişmanlıklar - Song Jin Suk 송진석
09. Gözyaşlarım (하림 Harmonika ver.) Shin Jae 신재
10. Tatlı Gün (Gitar ver.)
11. Üç Gözyaşı (Gitar ver.) - Jae Hee 재희
12. Gergin (하림 Harmonika ver.) 팀(Tim)
13. Korkuluk (Gitar ver.) -  Jung Il Woo정일우
14. Şeyanın Gözyaşları
15. Öyle Mi (Piyano ver.) 정규
16. Hiçbirşey Yoktu (Gitar ver.) Jung Yeob (정엽) [Brown Eyed Soul 브라운 아이드 소울]
17. Hayat Çemberi - Kim Dong Hyuk 김동혁

6 Temmuz 2011 Çarşamba

Exhibition of Fireworks




          Sırf Kang Ji Hwan uğruna izlemek için kafama taktığım, melodram olmasından ötürü korktuğum, korktuğum kadar kötü, istediğim kadar iyi olmayan bir dizi...
          Melodram kelimesi bana çok üzücü birşeyi ifade ediyormuş gibi gelir. Aslında bilindik sıradan fim dizi hikayeleri sayılırlar. Baş karakter melaikedir. Kötü her zaman kötüdür. İyinin başına gelmeyen kalmaz. Kötü de ancak son dakika insafa gelir. Mutlu sona kavuşulur.
         Bu da öyle bir hikaye işte. Kötü hep kötü son dakikaya kadar. Park Eun Hye'yi Dae Jang Geum'da tanıyıp hepimiz pek bir sevmiştik. Ama burada sinir oldum. Görmeye tahammül edemedim bazı sahneler...
Bakışları, saç modeli, tavırlar sinir kat sayımı tepe zıplattı. Kızdan soğudum resmen...:)
         Yoon Sang Hyun'un dizide olması başta beni mutlu etsede onun da kötü olması pek hoşuma gitmedi açıkçası. Yine de gereğinden fazla kötü biri değildi. Ayrıca burada oldukça yakışıklı ve genç göründü gözüme. Demek ki neymiş oppa cidden yaşlanmış hehe:))
         Han Chae Young hep Sassy Girl'de oynasın. Jae Hee ile Uhm Tae Woong arasında kalsın, Jae Hee'yi seçsin.:)) Kang Ji Hwan ile hiç yakıştıramadım ikisini. Kang Ji Hwan oyunculuğuna hayran olduğum insanlardan biri. Onun her yapımını izlemekten çok mutlu oluyorum. Lakin Han Chae Young ile onu izlemeye gözlerimi alıştırmam zaman aldı.:))
       Han Chae Young'ı dizilerde izlerken seviyorum da normalde gördümü kızda bir iticilik var sanki.
       Dizinin adı Firework yani Havaifişek.... Aşkın havaifişeğe benzetilerek anlatılması çok hoşuma gitti. Kesinlikte doğru ifadeleri içeriyordu. Uzaktan gözüne güzel görünsede yakından oldukça yakıcı ve tehlikelidir. Bu yüzden oldukça büyük dikkat ve koruma ister. Bunlar dizinin replikleri değil ama buna yakın şeyler söylüyorlardı işte.:))
       Diğer dizilerden çok farkı değildi aslında. Tek farkı oğlanın annesinin kötü kıza değil iyi kıza yardım etmesiydi.
        Her bölüm mutlaka bir içme sahnesi mevcuttu. Bıktım bir ara. Ne alkolik bir millet yahu...Hiç ayık gezmiyor herhalde geceleri insanlar orada :D Böyle izlenim vermek hiç iyi değil bence. Bende söylemesi....:))
        Ne çok iyi ne de çok kötü bir diziydi. Ortalama bir dizi gözümden. İzlemediyseniz karar size kalmış. Tavsiyede bulunmayacağım. İzlediyseniz lüften yorumlarınızı benimle de paylaşın. :))




Adı: 불꽃놀이 / Bool-kkot-nol-i (Havaifişek)
Bilinen Adları: Fireworks / Exhibition of Fireworks
Tür: Melodram, Romantik
Bölüm Sayısı: 17
Yayınlandığı Kanal: MBC
Yayın Tarihleri: 13.05.2006 – 09.07.2006
Yayınlandığı Günler: Cumartesi & Pazar 21:40

Oyuncular:

  • Kang Ji Hwan / Nah In Jae

  • Han Chae Young / Shin Na Ra - Shin Na Kyung

  • Park Eun Hye / Chae Mi Rae

  • Yoon Sang Hyun / Kang Seung Woo



Soundtrack:
1. Sevmek Zorunda ( Lee Hyun U)
2. 지금은 헤어져도 (SAT, Jung U)
3. Sadece Birini Biliyorum ( Kang Ji Hwan 강지환)
4. Bana Yanıyor ( Jung U 정우, ijilaipeu 이지라이프)
5. Cam Yıldız ( Park Eun Hye 박은혜)
6. Sevmek Zorunda (Piyano Versiyon)
7. 지금은 헤어져도 (Keman Versiyon)
8. Sadece Birini Biliyorum (Enst.)
9. Cam Yıldız (Bossanova Version)
10. Mavi Mambo
11. Gece (나라 Theme)
12. Umutluyum (인재 Theme)
13. Hatırlamak
14. 지금은 헤어져도 (Fon Müziği)
15. Cam Yıldız 유리별 (Fon Müziği)
16. Bana Yanıyo (Fon Müziği)
17. Sadece Birini Biliyorum (Fon Müziği)
18. Sevmek zorunda (Fon Müziği)

3 Temmuz 2011 Pazar

My Little Bride


Orijinal adı: 어린신부 / Eorin Shinbu
Bilinen Adı: My Little Bride (Küçük Gelinim)
Yönetmen: Kim Ho-Jun
Yazar: Yoo Sun-il
Süre: 115 dakika
Vizyon Tarihi: 2 Nisan 2004

Oyuncular:
  • Moon Geun Young / Seo Bo Eun

  • Kim Rae Won / Park Sang Min



          Küçük yaştan beri birbirlerini tanıyan ve her türlü açıklarını bilen Seo Bo Eun ve Park Sang Min dedelerinin yıllar önce yapmış olduğu bir anlaşma sonucu istemeyerek evlenirler.
Komedi ile başlayıp romantik bir şekilde biten klasik romantik komedilerden. Güzel bir film ancak benim için favori sayılamayacak kadar alışılmış bir hikaye...
          İyi seyirler....


2 Temmuz 2011 Cumartesi

Paradise Ranch



          Eğlenceli dizilerden biri Paradise Ranch... Oyunculuk biraz yavan geldi başlarda. Ama izledikçe samimi buldum ve daha da ısındım diziye. Yinede favorilerim arasına girebilecek güçlükte değil.
          Dizide çiftliğin çevresindeki herşey paradise diye başlıyor. Örneğin; paradise bear. Çarpılacak bu millet hee, biranında cenneti olur mu yaa...
          Küçük yaşlarında evlenen sonrada en ufak kavgada yollarına ayıran çiftin yıllar sonra tekrar karşılaşmasını anlatıyor hikaye. Genel olarak verdiği mesaj insanların karı koca olmasının sevgili olmasından daha önemli olduğu, aradaki güçlü bağı vs. vs.
          Dağılan DBSK'nin en minimin üyesi Chang Min başrol oyuncumuz. Dizideki her kızla öpüşmesini hayranlarını nasıl karşıladı acaba. :)
          Lee Yeon Hee genç yaşına rağmen beğenilen filmlerle oyunculuk yeteneği ortaya koyup geliştirmiş biri bana göre. Onu ne Hyun Bin'ler istediği, ne Jung Il Woo'lar istedi biz vermedik. (Yani yazar vermedi, yoksa biz çoktan vermiştik.:) ) Sonunda gitmiş Chang Min ile evlenmiş:))
Ama söylemeden geçemeyeceğim burada ne kadar çirkin ve bakımsız yahu. Saçlarını düzeltse herşey hal olacak gözümde aslında ama keçe gibi kaldı tüm dizi saçları. Günümüzde bakımlı güzel kızlar evde kalıyor. Dizilerde bakımsız kızlar gözde; peşinden en az 2 erkek koşuyor. Hayal dünyasıda olsa bu kadar saptırmayın canım aaa :D
          Chang Min ile Lee Yeon Hee'yi çok yakıştırdım ben. İkisinin aynı yaşta olmasada benim gözümde bir artıya neden oldu. Bir dergide birlikte poz vermişler, orada da çok beğendim. Dizide evli oldukları zamanlardaki halleri çok sevimliydi. Klasik sürekli kavga eden ama sonra birbirlerine dayanamayan drama çiftlerinden onlarda aslında:))
          Bir ara Han Dong Joo ile Lee Da Ji ilişkisinden çok Lee Da Ji ile Seo Yoon Ho ilişkisi vardı. Sanki başrol onlar gibilerdi Az buçuk Chang Min'i dışladılar yani bir ara. Han Dong Joo'nun sevgilisi zaten gereksiz insan modundaydı. Diziye hiç bir etkisi olmadı. Seo Yoon Ho'nun karısının daha çok etkisi oldu ondan.:)
          Joo Sang Wook'u bilmem kaçıncı izleyişim bu. Bu adama da bir başrol denk gelemedim canım. Hep kaybeden tarafta kalıyor. Yada kazanın bir arakasındaki adam modunda. Ama itiraf etmeliyim o dayaşlanmış. Bunu 3 baba 1 anne dizisini izlediğimde idrak ettim. Yıllar geçiyor napalım:))
          Dizinin en önemli olan noktası ise; bilinç altıma gizlenen ve gerçekleşmeyeceğine emin olduğu için beynimin zorla bilinç altıma sakladığı bir hayalin gerçek olmasıydı. Bir kore dizisinde ilk kez alakasız bir yerinde de olsa Türk Bayrağı gördüm. Ve bir dizide ilk kez Türkiye adının geçtiği duydum. Başta okuduğum alt yazıya inanamadım. Acaba çeviren arkadaş mı bize jest yaptı diye düşündüm. Kulaklarımı kabartıp tekrar ve tekrar dinledim ve gerçekten Türkiye'den aldığını söylüyordu kız. Benim için önemli birşey vallahi sizi bilmem:))
          Sonuç olarak; genel anlamda kötü bir dizi değil, ama benim için  yavan ve boşluların olduğunu hissetiğim bir dizi. İzleyip izlememek sizin boş vaktinize kalmış. Dimamderuheyo:))




Adı: 파라다이스 목장 / Paradise Mokjang (Cennet Çiftlik)
Bilinen Adları: Paradise Ranch, Paradise Farm, Paradise Meadow
Tür: Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 16
Yayınlandığı Kanal: SBS
Yayın Tarihleri: 24.01.2011-15.03.2011
Yayınlandığı Günler: Pazartesi - Salı 20:55

Oyuncular:

  • Shim Chang Min / Han Dong Joo

  • Lee Yeon Hee / Lee Da Ji

  • Joo Sang Wook / Seo Yoon Ho

  • Yoo Ha Na / Park Jin Young


Soundtrack
01 Cennet Çiftlik
02 Yolculuk - TVXQ
03 Biriciğim - BoA
04 Seni Bekliyorum - Yesung
05 İyi Misin? - F(x)
06 İtiraf by Changmin
07 Çiftliğe Koş
08 Çiçek üzerinde öpücük
09 Hey-Ho
10 Fantastik Rüya
11 Yeşil alan
12 İlk Duygu
13 atlama Zamanı
14 Güneşli Günler
15 Gülümseme Valsi
16 Benimle Evlenecek Misin?
17 Güzelsin (Enst.)
18 Hatıralar (Enst.)