4 Kasım 2011 Cuma

Kim Kyu Jong Dünü ve İlk Mini Albümü

          Yine çok geç kalınmış bir Kpop yazısı ile karşınızdayım.

5'e bölünen (biz hayranlar hala kabul etmesek de bölünmeyi) SS501'ın son parçası Kim Kyu Jong'dan da albüm nihayet geldi. Hemde geleli o kadar zaman oldu ki çocuk yeni albüm hazırlıklarına başlamıştır herhalde. Aslında bu kadar geç kaldıktan sonra bu yazıyı yazmayı istemiyordum ama hadi hepsine yazdım Kyujong 'a ayıp olmasın dedim:))

          Buz prensi olmuşmuş Kyu Jong. Kore modasını, popüler kültürünü gayet iyi bilen ben, bu resimleri görünce ilk anda "Kim bu kadın acep" dedim ve Kyu Jong olduğunu çakınca acayip utandım kendimden.:)) Aman canım ne bileyim ben, öyle süsleyip püslemişler ki ben napayım.:) Oysaki ben onun buz prensi halini değil de Goong Müzikali'nde soğuk prens Shin halini daha çok görmek isterdim. O zaman bırakalım albümü biraz müzikalden bahsedeyim sizlere...
          Goong yani Düşlerimin Prensi'ni bilmeyen var mı artık. İzlemediyseniz bile mutlak ve mutlak duymuş olmanız lazım. İşte bu popüler dizimizden bir müzikal sundular ortaya bilmem kaç tarihinde:)) Kyu Jong'da Japonya kolunda yeni kadroda Prens Shin rolünü oynadı yine bilmem kaç tarihinde:D Geçen canım Youtube sağ olsun izleyi verdim kesile kesile yüklenen müzikalı. Fanlar bilir ki Kim Kyu Jong grubun merkezi olarak adlandırılırdı, prenslik ünvanını da diğer üyeler kapmıştı. Ama prens olmak pek yakışmış maşallah kendisine. Hata oyunculuğunu da çok beğendim. Bence şarkıcılığı bırakıp müzikalden müzikale koşturabilir hatta bir turda bizim buralara gelebilir diye düşünüyorum.:))

Neyse konuyu yine kaybettik hemen toplayalım:D ve albümün çıkış klibimini ortaya sunalım:


          Klip sevgilisi tarafından terk edilen ve bunun üzüntüsünden güneş gözlüğü takan KyuJong ile başlıyor.:) Yanlız bu 'Bitirelim' diyen kızı nereden tanıyorum ben, neyse. Kyu Jong terk edilmenin acısı karşında kadınlardan nefret etmiş olacak ki kadın dançılar yerine askıları ile dans etmeye karar veriyor.:) Sonra ardından bir zamanlar fakir olduğu için kendine araba alamayan ama kız arkadaşını da bu lüksten mahrum bırakmak istemediği için alışveriş merkezinde çekilişle verilen arabanın içine sevgilisini oturtan Kyu Jong'u  görüyoruz:)) Aslında bu sadece Kyu Jong'un dans ederken aklına gelen bir anı. KyuJong askıları ile sahnede dans ederken aptal kızımız çöpe atılan hediyeye bakmaya gidiyor. O da nesi bir zamanlar araba alamayan Kyu Jong sevgilisine aldığı pırlanta kolyeyi boş çöp kutusuna atacak kadar zenginlemiş. Hatta çöp kutusunu da sırf hediyeyi atabilmek için yeni almış. Kızımız bu zenginliği önceden çakamayıp ayrıldığı için biraz üzülüyor tabi bu durumda. Yine de başka adamlarla kırıştırmakan geri kalmıyor. Her ne kadar adamın tam yüzünü göstermeselerde tabiki KyuJong'dan çirkin:D Klibin sonunda Kyu Jong 'Dün dündür bugün bugün" diye yalvarışa geçsede kız arkasını dönüp çekip gidiyor.
         Tabiki böyle bir konsetti yok farkındayım klibin ama. İşte yukarıda saçmalığım kadar saçma olmuş klip. Ama askı dansı fikrini beğendim. Yeni fikirler her zaman daha güzeldir :))
Öyleyse dans performansına bir göz atalım Kyu Jong'un.


Sanki şarkıda ve performansta küçük birşey eksik gibi geldi. Ama nedir bu eksiklik, her zamanki gibi bilmiyorum.:)
         
         Kim Kyu Jong'un ilk mini albümünde 4 farklı şarkı mevcut. Bir şarkıda akustik versiyonla yerini bir kez daha almış ve toplamda 5 şarkı ile albüm tamamlanmış. My Love şarkısına ise grup üyelerinden aynı şirket ile anlaştığı Heo Young Saeng eşlik etmiş:)) Şarkılar fena değil. Hatta şu yazıyı yazarken sürekli dinlediğim Yesterday şarkısını sevdim bile diyebilirim.:)Diğer üyelere oranla daha sakin bir albüm olmuşa benziyor yalnızca:))

( Sıradaki DoubleS etkinliği Kim Hyun Joong'un ikinci minisi:) )

6 yorum:

  1. çok tatlı biri yaaaaaaaaaa...dd

    YanıtlaSil
  2. bu kişi diğer 2.mini albüm çokaranla aynı kişimi acaba???

    YanıtlaSil
  3. İkinci mini albümü çıkaran Kim Hyun Joong.
    Şuan Kim Kyu Jong'un birinci minisi var sadece:))

    YanıtlaSil
  4. playfull kisteki hangisi 2.ciyi çıkaran dimi

    YanıtlaSil
  5. Evet, Playful Kiss'de oynayan Kim Hyun Joong ikinci mini albümünü çıkardı. :)

    YanıtlaSil
  6. teşşekürle .d

    YanıtlaSil