Blog kullanım rehberi için tıklayınız.

31 Ekim 2012 Çarşamba

Leeteuk da Artık Asker...

          Dün yani 30 Ekim itibarı ile Super Junior'ın lideri, ELFciklerin meleği her Daehanminguk vatandaşı gibi 21 aylık askeri görevini yapmak üzere orduya teslim oldu.

          Bu ara Kpop dünyasından tamamen uzaklaşmamın yanı sıra fii tarihinde beri bakmadığım Suju'nun twetlerine bir göz atayım dedim dün. Ve kaza ile fark ettim durumu. From U şarkısının sonu olan "Nil gumabgo saranghanda" sözlerinin sonundaki "anyong"dan şimşek çaktı kafamda. Aşağı indikçe saat başı yazdığı ve özeti "görüşücüğüz" , "saranhanda" olan twetleri görünce doğrulamak için kendimi koştum hemen sujuturkey.com 'a. Oysa SM 5 gün önce açıklamış durumu. 
(Bu arada Korece'min ne kadar geliştiğini görüyorsunuz değil mi?)

En son şu şebelek hali ile bıraktığım oppam;


İşte böyle de çakı gibi asker olmuş.:))



          Kangin'in askerden döndüğünü gördükten sonra Leeteuk da çabuçak dönecek gibi hissediyorum. Gerçi daha Heechul içinde beklemedeyiz ama sayılı gün çabuk geçer. Kimler gitti geldi Leeteuk 'da Allah ömür verirse gelecek elbet.:))



Bu arada fırsatını bulmuşken blogumuzun anket sonuçlarını da açıklamak istiyorum.

"SuJu 'nun En Sevdiğiniz Albümü Hangisi?" anketimizde toplam 248 oy kullanılmış ve sonuçlar:


1. SuperJunior05
  7 (2%)
2. Don't Don
  6 (2%)
3. Sorry Sorry
  34 (13%)
4. Bonamana (Miinah)
  34 (13%)
5. Mr. Simple
  42 (16%)
6. Sexy, Free & Single
  24 (9%)
Hepsi
  108 (43%)


Oyların 10'luk kısmını kaplayan kesim ise (26oy) Suju'nun albümlerinden pek hazetmiyor.

4 yorum:

  1. Merhaba, ben sizden bişey rica etmek istiyorum.Aslına bakarsanız ben öyle kore falan hiç ilgilenmezdim. Ama şu son zamanlarda baya ilgimi çekmeye başladı. Aslında birkaç arkadaşımda görmüştüm ama pek fazla ilgilenmedim. Sonra tesadüf eseri kore yapımı bi dizi görmüştüm. Hatta TRT1'de de yayınlanmış. Orjınal adı Goong,yani düşlerimin prensi. İlk başlarında dedim hani çok sıkıcı boş zaman kabı falan. Ama sonra baktım çok güzel bi dizi izlemeye başladım. Zaten 24 bölümlükmüş. Sonra başka dizileride izledim falan hatta my fair lady'i, bread love and dreams'ı izledim. Sonra yavaş yavaş şarkılarını dinledim. çok hoşuma gitti. ilk dinlediğim şarkıda T-ara'nın we were in love'dı. Böyle böyle devam etti.sonra yine tesdüf eseri kesinlikle sende biliyosundur, ss501 için yapılan program gibi bişey vardı, thanks for wakıng me up. onları izledim. sonra işte bende bağlandım, şarkılarına, kendilerine, programlarına. hatta star kıng diye bi program vardı ,işte orda da super junıora bağlandım . bu böyle böyle devam etti. ve sonra senin yazılarını gördüm. cidden çok şey biliyosun. bende onlar hakkında bişeyler öğrenmek istiyorum. bana yardımcı olrmusun? özellikle super junıor... ve bu arada seninle tanışmayı,arkadaş olmayı çok isterim.kusura bakma başını ağrıttım ama yardımına ihtiyacım var. :) :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim.:))
    Çok bilgili değilim aslında kendimce gözlemlediğim bir kaç şey sadece. Benden çok daha bilgili arkadaşlar var.:)
    Ama aklımın yettiğince severek yardımcı olurum.:))
    Bende arkadaş olmayı çok isterim.:)
    Aklına takılan şeyleri çekinmeden sorabilirsin.:))

    YanıtlaSil
  3. Asıl ben teşekkür ederim. en azından böyle şeyller konusunda yardımcı olabilecek bir arakdaşım oldu. :)

    YanıtlaSil
  4. Bende bi korea-fan blog sayfası açmayı düşünüyodum zaten bu çok iyi oldu. :)

    YanıtlaSil