3 Kasım 2012 Cumartesi

MAMA 2012 - Adaylar (Bölüm3)

<----- Önceki


Geldik benim en sevdiğim bölüme.:))
          İlk iki bölümde kiminin sesine baktık, kiminin albüm başarısına, bazısını bir şarkı ile değerledirdik, bazısının kaşını gözünü beğendik, yani kendimizce kriterler belirleyerek seçtik en iyilerimizi.
          Bugün ise sadece canlı performansları değerlendireceğiz sevgili çingular...
          O zaman ne yapıyoruz? Gözlerinizi iki ise dört, dört ise sekiz açıyoruz ve son oylarımızı da kullanıyoruz bugün.:))
         


Not: Mnet Music ödülleri olduğu için genelde M! Countdown performanslarını almaya dikkat ettim.:))



12. En İyi Rap Performansı
Dynamic Duo - Without You
Şarkıyı sevdim mi ne?:))


Leessang - Someday
Geçen yılın kazananı Leessang, bence bu yıl en zayıf aday... 


Mighty Mouth - Bad Boy


Verbal Jint - You Deserve Better


Epik High - Up


13. En İyi Band Performans

10cm - Fine Thank You And You


CNBLUE - Hey You
Seviyorum CNBLUE şarkılarını yahu...:))


FT ISLAND - Severely


Nell - The Day Before


Busker Busker - Cherry Blossom Ending


14. En İyi Dans Performansı - Solo

JYP - You're the One


BoA - Only One


Seo In Young - Let's Dance


PSY - Gangnam Style
Başında ilk dakikayı atlamanızı tavsiye ederim, klipten görüntüler var çünkü.


HyunA - Ice Cream
Dondurmadan soğudum.

  
15. En iyi Dans Performansı - Erkek Grup

BEAST - Beautiful Night


SHINee - Sherlock Clue+Note
SHINee'den çok umutluydum ve umudumu boşa çıkarmadılar.:))


Super Junior - Sexy, Free & Single
Özellikle Siwon'lu performansı koydum.


MBLAQ - This is War
Dans performansından sonra klibi de izleyeyim dedim ve çok beğendim. Geçen yıl Mona Lisa ile bize kendi sevdiren MBLAQ doğru adımlarla ilerliyor bence.:))


INFINITE - The Chaser



16. En İyi Dans Performansı - Kadın Grup

4Minute - Volume Up


f(x) - Electric Shock


MissA - Touch


Secret - Poison
Geçen sene bu kızlar sahnede ilkokul müsameresinde gibi el sallıyorlardı, bu sene ise kamera sırf belden aşağıya çalışmış. Kızların suratlarını da çekeydiler keşke biraz.
Bu sahtekarlığını sevmiyorum işte ben bayan grupların, bir öyle bir böyle...


SISTAR - Alone



17. En İyi Vokal Performası - Solo

K.Will - I Need You


Baek Ji Young - Voice


IU - You and I
IU'nun sesini tarzını sevdiğimi bilmeyen kaldı mı?:))
Bu arada konu ile alakası olmasada söyleyeceğim; dansçı kızlarında IU'nun da elbisesi ne kadar güzel yahu...;))


John Park - Falling


Huh Gak - The Person Who Once Loved You
Hayran olduğum bir başka ses, sevdiğim bir başka şarkısı. İçime işliyor adeta bu ses...:))



18. En İyi Vokal Performansı - Grup

2AM - I Wonder If You Hurt Like Me


Noel - I Miss You


Davichi - Will Think of You


URBAN ZAKAPA - I Hate You


4MEN - The Man, The Woman



          Son iki kategori diğer kategorilerdeki şarkıları içeriyor. Tekrar paylaşarak hep size hem bana yük olsun istemedim.:)) 

19. Yılın Şarkısı

  • 10cm - Fine Thank You And You
  • 2AM - I Wonder If You Hurt Like Me
  • 4Minute - Volume Up
  • CNBLUE - Hey You
  • FT ISLAND - Severely
  • f(x) - Electric Shock
  • K.Will - I Need You
  • miss A - Touch
  • Nell - The Day Before
  • Noel - I Miss You
  • Davichi - Will Think of You
  • Dynamic Duo - Without You
  • Lessang - Someday
  • Mighty Mouth - Bad Boy
  • JYP - You're the One
  • Baek Ji Young - Voice
  • Verbal Jint - You Deserve Better
  • Busker Busker - Cherry Blossom Ending
  • BoA - Only You
  • BEAST - Beautiful Night
  • SHINee - Sherlock (Clue+Note)
  • Seo In Young (Elly) - Let's Dance
  • Super Junior - Sexy, Free & Single
  • Secret - Opison
  • PSY - Gangnam Style
  • SISTAR - Alone
  • IU - You And I
  • URBAN ZAKAPA - I Hate You
  • Epik High - Up
  • MBLAQ - This is War
  • INFINITE - The Chaser
  • John Park - Falling
  • 4MEN - The Man The Woman
  • Huh Gak - The Person Who Once Loved You
  • HyunA- Ice Cream
20. Yılın Sanatçısı
  • 2NE1 - I Love You
  • AOA - ELVIS
  • B.A.P - Crash
  • EXO-K - MAMA
  • GDragon - Crayon
  • G.NA - 2HOT
  • K.Will - I Need You
  • GAIN - Bloom
  • TVXQ - Catch Me
  • JYP - You're the One
  • Busker Busker - Cherry Blossom Ending
  • Baek Ji Young - Good Boy
  • BoA - Only One
  • BEAST - Beautiful Night
  • BigBang - Fantastic Baby
  • Se7en - When I Can't Sing
  • Girls Generation TTS - Twinkle
  • Super Junior - Sexy, Free & Single
  • SPICA - Russian Roulette
  • Shinhwa - Venus
  • PSY - Gangnam Style
  • SISTAR - Alone
  • IU - You and I
  • Ailee - Heaven
  • Ulala Session -Beautiful Night
  • John Park - Falling
  • JUNIEL - illa illa
  • KARA - Pandora
  • T-ara - Lovey Dovey
  • HELLOVENUS - Venus
       
          İşte bir MAMA adaylarının daha sonuna gelmiş olduk sevgili çingularım. Sıkılmayıp yazdıklarımı sabırla takip ettiğiniz için teşekkür ederim. Emeği geçen Youtube kullanıcılarına da sonsuz teşekkür ediyorum.
(Bu yıl teşekkürü kısa kestim, ödül almaktan doyan sanaçtılar gibi. )

          Yaklaşık bir yıldan beri habersiz kaldığım Kpop açıklığımı 3 günde doldurmaya çalıştım. Doldu da. Hatta taşacak yani. Kafam patlayacakmış gibi hissediyorum. Neyse ki son kategoriye vokal performansları koymuşlarda azıcık başım dinlendi. Dans performanslarında çığlık atan şu kızları yakalarsam ahh... onlar şişiriyor kafamı...

           Oylarımızın kaale alınmadığı, bizi içten içe sinir edecek kazananların açıklandığı, harika sahne performansları ile gözlerimin bayram edeceği, sevdiğimiz sanatçıları -yine bilgisayar ekranından olsa da- canlı canlı göreceğimiz ödül gecesi 30 Kasım 2012 gününde görüşmek dileği ile.. Hoşçakalın... Kpopla kalmayın, yazık başınıza da biraz acıyın... :D


10 yorum:

  1. Unniciğim bayıldım desem yeridir yazı dizine :D

    Özellikle şu sonlardaki ifadelerine de bayıldım. :D :D

    Veee favori cümlem: "Dondurmadan soğudum." ahahahaha :D :D

    YanıtlaSil
  2. Gülmekten öldüm sondaki ifadelere ya :D
    Özellikle kız gruplarının dans gösterilerinden nefret ediyorum çok yersiz ya bacak gösterisi , onu izliceğime siwon un kas gösterisini yeğlerim yanii ahahah :D
    Aaaa benim doğum günüme denk gelmiş ne güzel çifte beklenti var şimdi bende :)))

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir derleme olmuş, eline sağlık. Secret-Poison şarkısının güzel olduğunu düşünüyorum. Tüm kız grupları bacaklarını kıçına kadar açıyor zaten. He erkek gruplarınada diyecek laf çok. Onlarında kızlardan bir farkı yok :D Üstelerini çıkarıp kas göstermeye calışmakta erkek gruplarında moda. Neyse şarkı güzel olmuş.Hile hurda olduğunu düşünmüyorum :D Tabii hilal adlı arkadaşımız gibi sende kızların bacaklarına bakmayı değilde oğlanların kaslarına bakmayı tercih edebilirsin :D

    YanıtlaSil
  4. <Küçük Filozof
    Teşekkür ederim canım.:)) O ifadeler benim videoları izlerken ki resmim aslında. :D

    <HiLaL
    Doğum günün şimdiden kutlu olsun Hilalcim. Korecanlar sana hediye olarak o günü seçmiş gibi düşün.:D Artık hepten suyu çıkmış bacak açmanın. Kamera inadına inadına şortlarına zum yapıyor fenalık geldi, inan.:)
    Siwon konusuna gelirsek cümlenin yanındaki ifade duygularını anlatıyor zaten.:D

    <TkEfSaNe - Tayfun (타이푼)
    Ben tercih etmesemde gözüm kayıyor vallahi:D Haklısın erkek gruplarda aynı şey mevcut. Yazarken bende onu düşündüm. Ama performanslara bakarsan bu yıl erkekler kas gösterisinde de pek bulunmamış gibi sanki. Yoksa ben mi gözden kaçırdım.:D Fakat kızlar bu sene bacak açma işinin hepten suyu çıkarmışlar bence. Şarkılar güzel lafım yok ama şirketlerinin izlediği pazarlama politakasını sahte buluyorum ben. Bir grup en başından "biz seksiyiz, an-kın kız olmadan hep bu yoldan yürüyeceğiz" desin istiyorum. Ama hepsi mahallemizin küçük kızı olarak çıkış yapıp 6 ay sonra ben büyüdüm seksi bir kadın oldum profili çizmeye çalıştıklarında sinir oluyorum.:)) Ben değil onlar şarkılarının, yeteneklerinin ön planına kadınlıklarını koymaya çalışıyorlar. :) Yada abartıyorum bilmiyorum.:))

    YanıtlaSil
  5. Yok haklısın belki ama ne yapsınlar?! :D Güney Kore'de yaşamak kolay değil anlaşılan. Ne derlerse yapacaklar. Daha el kadar bebeyken bu sektöre giriyorlar. Yurtlarda büyüyp yetişiyorlar. Bir şekilde ön plana çıkmaları gerekiyor sanki?... Sadece ses yetmiyor, üstünede bir şeyler gerek gibi duruyor. Çünkü bütün koreli müzik yapan gatunlar seksiliğini kullanıyor. Pek güzel olmasada acımasızlar makyajla, dansla, montajla gözümüzü boyuyorlar :D Oysa hepsi 30-40 kg, bi deri bi kemikler :D

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim bloggerim ^___^
    Hehehhe Kore'nin bana doğum günü hediyesi kk :D
    Cidden erkek grupları bu sene pek kas gösterisinde bulunmamışlar ama kızlar her sene olduğu gibi yine bacak showa devam kkk :D

    YanıtlaSil
  7. 30 kasımı heyecanla beklicem ama canlı olarak nerden izleyebilirim acaba?

    YanıtlaSil
  8. Oy kullandığımız sitede ve Mnet'in Youtube kanalında yayınlanacak canlı olarak. Ben Youtube kanalını tercih ediyorum. Daha az takılıyor. Ama saat farkına dikkat etmek gerek.:))

    YanıtlaSil
  9. unniciğim bence yılın sanatçılarına NU'EST'ide ekle en iyi caylak druplar arasında ...Yazıya gelince vallahi yine döktürmüşün....

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim canım.:)) Ben eklemek çok isterim ama MNet listesine almamış malesef onları...

    YanıtlaSil