Blog kullanım rehberi için tıklayınız.

11 Ocak 2013 Cuma

Bir Kpop Macerası: Yılın İlk Dikkat Çeken Şarkıları...

          Aslında elimde başka bir yazı var sizlerle paylaşmak istediğim yılın ilk yazısı olarak ama sıkıldığım için şöyle bir Kpop ne alemde merakı ile K-Pop Turkey sayfasını karıştırayım dedim. Demez olaydım, içine bir girdim mi çıkamadım. Yeni yılın 11. günü bugün ama Kpop Dünyas'ında yenilikler bitmiyor anacım.:)

          Bende madem bu kadar vakit harcadım, bir yazı yazayım da boşa gitmesin zamanım dedim ve yılın ilk dikkatimi çekenlerle sizleri buluşturmaya karar verdim.:))

          MAMA 2012'de "En İyi İşbirliği" diye bir kategori vardı ilgilenenlerin dikkatini çekmiştir mutlaka. Daha yılın ilk günlerinde aday olmayı hak eden iki şarkı yakaladım ben. Bakalım MAMA2013 de görebilecek miyiz adaylarımı?

SPEED (feat.Davichi) - That's my fault (슬픈약속) 
           Hepimiz kuzey ile güneyi birbirine düşman eden 3 yıllık Kore Savaşı'nı biliriz de ardından ülkenin kendini toplayamayışından çok da haberdar değiliz bence. Hoş bizim yetişen neslimiz kendi ülkesinin 30 yıl öncesinden bir haber ama neyse. 1980ler Kore için de bir felaket yıllarından biri. Askeri güçler koruması gereken kendi halkına silah sıkıyor, gencecik kanı kaynayan lise öğrencilerini sokağın ortasında öldüresiye dövüyor, resmen öldürüyor. Benimde 80 olaylarından May 18 filmi ile haberim olmuştu. İşte o filmden bir kesitmiş gibi bu klip gözlerinizin önüne o günlerin bir canlandırmasını getiriyor. En iyi düetten çok, en iyi klip kategorisinde de aday olacağına inanıyorum.:)



Prepix  & Yoseob [B2ST] - 돈 들어오면 (When I Get Paid)
Öncelikle klip dikkatimi çekti. Sonra şarkının ritmini beğendim. :)



          Yeni yılın ilk güzel haberlerini Super Junior M, JYJ Jae Joong ve CN.Blue'dan aldım. Tabi bu arada SNSD'de geri dönüş yapmış ama ben pek sallamıyorum, kendilerini sevmediğim için. :P Yalnız şarkılarının ritmi fenal değil onlarında....:)

Super Junior M - Break Down

          Siwon'um anneemmm, canım balım ne yaptılar sana? Ne hala getirdiler seni? Kim kıskanıyor senin yakışıklığını da bu kadar felaket bir hale sokuyorlar seni. Hangi Çinli yaptı bu sana söyle bana, gelelim oralara yolalım tek tek senin saçlarını o hale getirenin saçlarını, oyalım gözlerini senin gözlerine o lensleri yapıştıranları... Yazık etmişler resmen Siwon'a yahu. O klipteki hali nedir öyle. Ne kastınız var çocuğa yaa...Zaten bir cümlecik yeri var şarkı da, bir de tipini bozup hepten yerin dibine sokmasınıza son göz bebeği mi aaaa :D



          Fark ettiğiniz üzere bu ara içimden bir Siwon aşkı fışkırıyor anlatamam. Severdim de, bu kadar Siwon sever değildim ben, ne oldu bana, bilmem... Bu duruma King of Dramas izlememin de etkisi olabilir tabiki. Her Siwon dizisi izlediğimde bu durum tekerrür ediyor aslında.:))

Ehh madem bu kadar Siwon dedim, bir de taze taze reklamını paylaşalım gül yüzlü keretanın, içimiz açılsın. SNSD Yuri ile Super Junior Siwon'un Çinçe dublaj yemiş Mamonde reklamı...




Kim Jae Joong - 1. Mini Album
          Kim Jae Joong billur sesi ile ilk mini albümünü yaptı diye için için sevinirken ben, teaser Youtube 'da yerini almış. Ancak çok korkunç olmuş güzelim oğlan. Ne kastınız var anlamadım güzel insanlarına ey Kpop sektörü... :D


           Albümden bir şarkı sizlerle. Ben Jae Joong'un sesini çok beğendiğim için bu şarkıyı sevmedim. Evet yanlış yazmadım. İlk dinlediğimde sevmedim. Çünkü sevdiğim billur sesi yakalayamadım burada. Dinledikçe severim... Ben şuan beğenmesemde Jae Joong'un konser için tüm biletlerini bir anda tükeniverdi. Umarım hedeflediği başarıya ulaşır.:))



CNBLUE 4th Mini Album [Re:BLUE] Teaser
          CN.Blue 4. Mini Albümü ile buluşturacak yılın ilk günlerinde bizi. İşte Teaser'ımız. Aslında bunu paylaşmadan geçecektim ama Jong Hyun benim en sevdiğim saç modelini saçlarını uygulayınca blogcuğumda saklamak istedim bu görüntüyü. Hepside pek havalı görünüyor ama, değil mi? :))


GLAM - I Like That
           Bu şarkının başı bana Baazigar filminin Yeh Kali Kali şarkısını hatırlattığı için dikkatimi çekti. Her ne kadar dans eden hem cinslerimi görmek yerine dandik dansına rağmen sevgili Shahrukh'cuğumu izlemeyi tercih etse de gözlerim, kızların dansını da beğendim.:)) Özellikle pratik yaparken çekilmiş olmasını beğendim. Şarkı da fena değil mi ne ?:)


Baek Ji Young - Hate
          Şu an Baek Ji Young'un şarkısı pek popülermiş, bende dinlemezsem çok ayıp olur.:)


[JeA] 길고양이
           Gariptir ki şarkıyı da sevdim ama şarkıdan çok klibi sevdim. Bütün gün flashdı, photoshoptu, animasyondu derken böyle şeyler daha çok dikkatimi çekmek zorunda kaldı bu ara. Söylemeden geçemeyeceğim bir şey daha var ki: tuhaf hareketler yapmadan da klip yapılabiliyormuş demek ki...:))


ALi (알리) - Selfish)
          OSTlar sayesinde tanıdığım ve çok sevdiğim bir ses geri dönüş yapacakmış bir kaç gün içinde. Tam da bu şarkı ile...


INFINITE H - Special Girl
          Benim gördüğüm kadarı ile Infinite çokça övülen ve sevilen bir grup. Ancak hak ettiğini alamadığını söylüyorlar. Ben kendileri ile pek içli dışlı olmadığım için durum değerlendirmesi yapamacağım.
Grubun 2 rapçisi ile Infinite H alt grubu oluşturulmuş ve Special Girl şarkılarını sevenlerine sunuyorlar haftalık performanslarında. Reply 1997'yi izleyenler grubu tanımasa bile Hoya'yı hemen tanıyacaklardır.
Fakat klipte kızın bir speciallığı yok yalnız benden söylemesi. Boşuna koşmayın o peynirin etrafında çocuklar...:))


           Böylece ilk 2013 yazımızın sonuna gelmiş olduk sevgili çingularım. Bir 11 gün sonra tekrar aynı konu ile buluşmayacağınız ne yazık ki...:)) Kpop takibi çok yorucu bana göre değil. Takip edenlere Allah kolaylık sabır versin.:)) 2PM yeni albüm yapacakmış bu yıl, bir daha Kpop buluşmamız o güne inşallah...:))


Önemli NoT: Yazıda bir hata oluştu, bu yüzden altındaki yorumlar silindi yanlışla. Çok özür dilerim değerli yorumlarını benimle paylaşan takipçilerimden.:((

5 yorum:

  1. Önemli NoT: Yazıda bir hata oluştu, bu yüzden altındaki yorumlar silindi yanlışla. Çok özür dilerim değerli yorumlarını benimle paylaşan takipçilerimden.:((

    YanıtlaSil
  2. CN: Blue'nun yeni şarkısına bayıldım. Kaç kere dinledim bilmiyorum! :)

    YanıtlaSil
  3. Ben henüz dinleme fırsatı bulamadım. Hemen gidip dinleyeyim o zaman.:))

    YanıtlaSil
  4. Dinledikten sonraki yorumunuzu bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. İlk dinlediğimdeki fikrim; (gerçi klibe bakmaktan şarkıya konsantire olamadım başta ama :D) bir kaç kez dinlemede bağımlılık yapacaktır bende de. Zaten şu yazıdaki her şarkı nedense bağımlılık yaptı bende...:))

    YanıtlaSil