25 Ocak 2013 Cuma

Mim: Şimdi Entertainment Olduk, Korecanları İçine Doldurduk...

          Bir ara Kpop sektöründe kölelik anlaşmaları ve dayanamayıp isyan edenler gündemi fazlaca meşgul etmişti hatırlarsanız. Tüm bu haksızlıkları görünce benimde sinirden tepem atıp; "Milli piyangodan para bana bir çıksın gidip kuratacağım bu eziyet çeken sevimli minişleri..." diye kendi kendimi atıp tutuyordum:D İşte benim bu niyetimi güzel bir hayale dönüştürecek, bir mim ile karşınızdayım şimdi sevgili çingular.:))
          Öncelik mimi bana paslayan sevgili Filozofcuğuma teşekkürlerimi iletiyorum ve başlıyorum piyangodan para çıkmadığı halde şirketimi kurmaya.

          Öncelikle şirkete bir isim lazım değil mi? Vergi levhasını bir isim üzerine çkarmak gerek malum.:)) Çok düşünmeye gerek yok, KG Entertainment'den daha iyisi bu blog için olamaz sanırım. Her ne kadar YG'nin çakması gibi dursa da Kore Günlükleri'nin kısaltması anladığınız gibi.:) Ama tersten bakarsanız Güney Kore olarak da düşünebilirsiniz.
Güney Kore'nin Türk Patroniçesi... :)) Çok amaçlı isim özetle... ;)

          Gönül isterki KG Entertainment'in altyapısına Super Junior alıp hem onları bu kölelikten kurtarayım -azıcık nefes alsınlar-, hem ben paraya para demeyeyim, hem Siwon'la tatlı hayallere yelken açalım.Ama ben yeni bir şirketim, ha deyince hepsini kandıramam ki.:D
          Zaten mim gereği bir kız bir erkek grup kurmam gerekiyor. O yüzden Sujulu ve sulu Siwonlu hayallerime bir süre ara veriyorum.:)

O zaman mimimizin kurallarını sıkıştıralım bu noktada ara.
  1. Bir bay bir bayan olmak üzere 2 grup kuracağız. 3 vokal, 2 dansçı, 1 rapper, 2 şirine, 1 reklam yüzü, bir de bunları yönlendirecek, temsil edecek 1 lidere ihtiyacımız var. 
  2.       (Kpop'dan hiç çakmadığımı bu mimde bir kez daha anlamış oldum. 3 yılda bir grup oluşturacak kadar da bilgisi olmaz mı arkadaş bir insanın? Aha benim yok işte.:(:( En zorlandığım ve saçmalığım alan oldu kendileri bu yüzden.)
  3. 5 bay 5 bayan olmak üzere oyuncuları bağlıyoruz şirketimize.
  4.       (İşte uzmanlık alanım; drama sektörü.:D)
  5. 2 yazar ve 2 de yönetmen
  6. (Bağladık mı bu şirketi kimse tutamaz drama sektöründe.:D)
  7. Sponsoru unuttuk yahu... 3 de sponsor buluyoruz kendimize...:)
          Kadın grup oluşturmak benim için daha en zor alandı sanırım. Dinlediğim sayı zaten sınırlı, ne işe yararlar bilgim ise sıfır. O yüzden seçimlerimin birbirinden alakasız oldu diyebilirim, utanarak...

          Grubumuzun Adı Ulsa Minor.Küçük ayı takım yıldızı anlamına geliyor. Ulsa Minor çünkü küçük ayı gibi tam bir takım oluşturabilecek özellikler de değiller. Neredeyse hepsi Vokal yetenekleri ile ön plana çıkıyor. Altını çiziyorum, neredeyse...

          Bu yüzden neden gruba dahil olduklarında bahsetmek istiyorum kısaca.:D

Ulsa Minor

  • Kang Min Kyung (Davichi): Sesini gerçekten çok beğeniyorum. Dinlediğim en iyi vokallerden biri.
  • Hyorin (Sistar): Yine sesini çok güçlü buldum bir vokal.
  • Baek Ji Young: Kadın OST kraliçesi hepimizin gözünde daha ne olsun. Unni olarak güzel liderlik eder üyeciklerimize hem.:))
  • Ali: OSTiler sayesinde tanıdığım ve severek dinlediğim yüksek oktavlı bir ses daha.
  • Park Ju Hyun (Spica): Rapper olarak aklıma gelen ilk isim kendileri...
  • IU: Her ne kadar bir tweet hatası ile ulusal kız kardeşlikten men edilmiş olsa da ben IU'nun sesine güveniyorum. Sevimli kız da şimdi Allah için. -Tabi bu bize çizdiği yalan bir maskede olabilir, tartışmıyorum.:)-
  • Suzy (Miss A): Şarkıcı olarak çok yetenekli görmese de Kore de çok seviliyor malum kızımız. Reklam yüzü olarak başarılı olacak eminim ki.:D
  • Eun Ji (A Pink): Reply 1997 ile gönüllerde yerini alan bu kızı seviyorum.:) A Pink'in de ana vokali zaten... Daha ne olsun.:))

          Ve sırada bir önceki gruba oranla daha vakıf olabildiğim namja grup var.
Grubumuzun adı Ulsa Major değil yanıldınız.:)) Grubumuzun adı Enlargyan. 2009 yılında keşf edilmiş inci anlamına gelen takım yıldızından gelmekte kendileri...

Enlargyan
  • Kyuhyun (Super Junior): Dinlerken kulağımı pasını silen ve sesine güvendiğim bir billur ses.
  • JongHyun (CN.Blue): Dinlerken kulağımı pasını silen ve sesine güvendiğim bir diğer billur ses.
  • JaeJoong (JYJ): Dinlerken kulağımı pasını silen ve sesine güvendiğim bir başka billur ses.
  • YoungSaeng (SS501): Dinlerken kulağımı pasını silen ve sesine güvendiğim bir diğer başka billur ses. Gerçi Young Saeng son dakika girdi aklıma. Ama çok iyi oldu.:)) Ben bunlara ilerde alt grup kurar sırf vokal çalışmalar yaptırım.
  • Eunhyuk (Super Junior): Koreografileri içerden biri yapsın, paramız dışarı çıkmasın değil mi?
  • Wooyoung (2PM): Eğlence programlarında şebelek danslar yapacak bir adam lazım bu gruba.:))
  • TOP (BigBang): TOP'ın yaptığı rap bir başka güzel sanki... (fangirl...)
  • Siwon (Super Junior): Karizması ile kasım kasım kasılıp reklamlarda boy gösterecek bir adam lazım değil mi? Kısaca Siwon'u şirketime almazsam olmaz.
  • HyunJoong (SS501): Bu ararlar Japonya ile kafayı bozmuş canım oppam... SS501 solo çalışmalara yönelince; "Ne biçim lider, grubunu bir arada tutmaktansa kendini kurtarmayı seçti" şeklinde ağır eleştirilere maruz kalsa da ben ona bir liderlik şansı daha vermek istiyorum.:))
          KG Entertainment'in oyuncu kadrosu için çok uğraştık. Şimdilik en iyiler ve en para getirecekler düşünceleri ile oyuncularımız seçtik ama gelecek de kadro genişleyecek, yazının sonunu bekleyin.:))

İşte güzel ve yetenek fışkıran bayanlar...
    • Kim Sun Ah: En sevdiğim ve acayip başarılı bulduğum bir bayanı şirkete katmak en çok istediğim şeydir. Toplumsal mesajları eğlenceli bir biçimde güçlü kadın profili altında Kim Sun Ah'dan başkası gerçekleştiremez.:)
    • Lee Yo Won: Tarihi dizilerin, melodramın altında başarı ile kalkmak için Lee Yo Won bize yeter şimdilik.
    • Shin Min Ah: Bu aralar aşırı popüler olan fantastik romantik komedi kavramına yakışıyor Shin Min Ah...
    • Moon Geun Young: Ulusal kız kardeşin drama uzantı olan bu kızı kazık kadar olsa da artık hala Kore'de seviliyor. Ehh artık bende seviyorum daha ne olsun...:))
    • Han Ji Min: Han Ji Min'in yeri bende ayrıdır. Ağır tarihinde altından kalkar, romantik komedilerde mahallesi karısı tarzında yırtıklığını da ortaya koyar. Yeri gelir en sevimli haliyle, ortalarda minicik boyu ile kanguru gibi zıplar...:))
    Yeteneklerini ve yakışıklılıklarını konuşturacak baylar...
    En en vakıf olduğum sektor bu oldu herhalde...
    • Kang Ji Hwan: Onun izlemek başka bir keyif, hakkında ne söylesem az benim için. Oyunculuğunu en beğendiğim insanlardan biri Kang Ji Hwan. Bir kez bir rol yapıyormuş hissi vermedi bana. Sanki yaşıyor oynarken.:)) -Bir dizi yaptırayım Civan'ıma da içimiz şenlensin.:)-
    • Ji Jin Hee: İlk tanıdığım Koreli namja oyuncu olma özelliği altında oyunculuğuna bayıldığım, rolleri kendi şebelekliği ile birleştiren ama ciddi olması gerektiğinde tüm benliğinden ciddiyet fışkıran, rolü kendine göre yaşayan bir oyuncudur Ji Jin Hee ssi...
    • Lee Min Ho: BOF da biri bana "Bu çocuk kendini aşırı geliştirecek" deseydi pek sallamazdım açıkçası. Tamam Min Ho'ya hepiniz BOF'da bayılmış olsanızda zamanla oynadığı tüm dizileri göz önüne aldığında ilerleyip geliştiğini görmek kaçınılmaz oluyor. Çok para getirecek Lee Min Ho ssi bana heheh:D
    • Gong Yoo: Kendi değil, oyunculuğu konuşan, her yıl daha bir marifete bürünen, içinden marifet fışkıran adam...
    • Cha Tae Hyun: Televizyon yetmez bize sinemaya da uzanmak lazım.:)) Onun yaptığı filmler bir başkadır. En dandik sandığınız filmde bile öyle bir final vardır ki, o filmin Cha Tae Hyun filmi olduğunu kanıtlar.

              Oyuncular tamamda madem dizi, film sektörü şirketimizin can damarını oluşturacak bize 2 yazar ile 2 yönetmen lazım. Paracıklar şirket bünyesi dahilinde dağılsın ama değil mi? :D

    • Hong Mi Ran & Hong Jung Eun: Kısaca Hong Kardeşler dediğimiz yazarlarımız benim en beğendiğim yazarlardan. Her ne kadar yazdıkları daha doğrusu yazamadıkları dandik finallerle güzelim diziye kazma kürek dalsalarda beklenmedik noktadaki esprileri beni benden alır, gülmekten yerlere yatırır. Reytingleri de yüksek şimdi Allah için.:D
    • Kim Young Hyun: Queen Seon Duk, Dae Jang Geum gibi ilk göz ağrılarım olan tarihi dizileri yazıp, oyunculara, dizileri bir çok ödül getiren bir yazar...

    • Kwon Suk Jong: My Princess ve Pasta'yı izlerken yönetmenlerini pek bir övmüştüm.
    • Lee Byung Hoon: Çalışması biraz korkutucu olsa da tarihi dizilerde başarısı azımsamayacak kadar özenli bence.:))

    Şimdilik KG'nin parası bunları yetti sevgili KG severler... :(
               Ama gelecekte bu bünyeye Super Junior'ı katıp, üstüne Hangeng'i geri çağırıp, eski günlerine geri döndürmeyi planlıyorum neşe kaynaklarımı...
              Yine SS501 üyelerin hepsini kabul etmeyen dangalak Kore patronlarına dil çıkarıp tekrar bir araya getireyeceğim elma şekerlerimi...
              DBSK'nin ikiye bölünmesine son zamanlarda herkes alışmaya dahası memnun olmaya başlasa da eğer üyeler isterlerse KG çatısı altında birleştirebilirler tekrar. :D
              Aslında Huh Gak'ı namja grubumuza dahil etmek istedik ama "Yok ben grup işini kıvıramam. Sola devam edeceğim" dedi. Bizde gelecekteki albümü için söz aldık kendisinden.:))
              Son zamanlarda yatıp kalkıp dinlediğim SPEED'e para kalmadı ne yazık ki. Coed School olarak komple satın almayı planladığım 11 kişiyi 2 yıl sonra katmaya karar verdik bünyemize.

             Cha Seung Won, Yoon Kye Sang, Kwon Sang Woo, Park Shi Hoo, Song Seung Hun, Kim Nam Gil, Park Yoochun, Hyun Bin, Jang Geun Suk, Jung Il Woo, Lee Ki Woo, Lee Young Ae, Ko Hyun Jun, Gong Hyo Jin, Im Soo Jung, Yoo In Na, Kim Hee Sun aklımda kalan diğer isimler oldu. 

    Sponsor olarak ise Samsung, Etude House ve Arçelik ile anlaşmalarımız bağlayabildik son dakika....:))
              Ve böylece bir hayalin yani mimin daha sonuna gelmiş olduk sevgili çingular...
    Bu eğlendirici, düşündürücü ve biraz da yorucu mimi ders çalışmaktan bunalan Çatlak Agasshi'me, tatil hediyesi olarak yolladım... gitti.:))

      17 yorum:

      1. Bahar abla çok güzel bir mimdi yaa BAYILDIM :)
        Ne güzel bir şirket kurdun sen öylee , namjalar arasında Minho yu görüncede bi mutlu oldu minoz ruhum :D Kısacası okurken aşırı eğlendiğim bi yazıydı teşekkürler :)

        YanıtlaSil
      2. Teşekkür ederim Hilalcim. Çok keyif alarak yazdığım bir mim oldu benimde.:))
        Ama yorumundaki ismimde bir yanlışlık var sanırım.:))

        YanıtlaSil
      3. Ahh mianeee tam o anda ablamla konuşuyodum yanlış yazmışım Kübra abla mianeee ^_____^

        YanıtlaSil
      4. Başlığı görünce, SS501 ve DBSK konulu bir yazı mı acaba diye düşündüm de öyleymiş gerçekten. Ne iyi olurdu, SS501 5 kişi olarak comeback yapabilseydi ama bunun için Kyu Jong'u beklemekten başka yapabilecek bir şey yok. Zaten Triple S demek bekleyen demek oldu.. İzin verirsen erkek grubun için birkaç ekleme, daha doğrusu kendi fikirlerimi söylemek isterim:) O gruba bir Park Jung Min ki benim için dünyanın en özel sesi olan adamdır, pek bi yakışırdı. Ya da yok ya Jung Min solo sanatçın olsun, o başkadır başka:D:D Sonraaa Xiah Junsu ve Park Yoochun da Korenin en iyi sesleridir bence. Onlar da iyi giderdi sanki bu gruba:D Super Junior üyelerinden Kyu Hyun hariç diğerleri çıkabilir (bu kısım rahatsız ederse kusura bakma^^)
        Ayrıca DBSK artık iki kişi diye, sevinenler varsa onlara da burdan çok şey derdim de neyse yeri değil. JYJ hala DBSK üyesi olduğunu kabul ederken, insanların bunu böyle kolay kabul ediyor olması çok acı. SM sana yine saygı ve sevgilerimi (!) yolluyorum.
        Sonuç olarak, bu güzel şirketinde başarılarının devamını dilerim:)

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Kyuhyun mükemmel bir ses bence SuJu 'yu Unnim Çıkaracaksa HanGeng ve Kyuhyun İle birlikte çıkarmalı Çünkü Hepsi bir arada ''SÜPER JUNİOR!''

          Sil
      5. <HiLaL
        Muncega aniya (önemli değil) Hilalcim.^^ Aslında böyle şeylere takan biri değilimdir de acaba yanlış yere mi yorum yazdın diye düşündün başta... Ondan sordum:)

        <vermiNdon
        DBSK iki kişi diye değilde daha çok JYJ üç kişi diye memnun olanları gördüm. Haklarını yemeyeyim şimdi.:) SM'e gizlice saygı sevgi ile değil, açık açık sopa göndermek lazım artık, hak etti. :D En sinir olduğum şirket kendilerini, bir ELF olmama rağmen hemde.
        Önerdiğin isimleri bende düşünmedim değil. Ama o zaman bir gruptan çok solo toplaması dönecekti grup o yüzden seçimlerim bu yönde oldu. Yeni bir şirketim ne de olsa hepsine param yetmedi ne yazık ki. 10 sınırını aşamadım.:D Gelecek yıllara artık onlarda.:))
        Suju konusunda gerçekten bozulduğu söylemek isterim. Özellikle Siwon'u vermem. Onu kendim için aldım gruba ama onun henüz haberi yok:D
        Sonuç olarak; teşekkür ederim.:))

        YanıtlaSil
      6. Mim ve KG Entertainment süper olmuş,ellerinize sağlık.Gerçekten çok güldüm ve eğlendim :).Acaba diğer mimlerinizi nereden okuyabilirim?

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Teşekkür ederim, eğlendirebildiğime sevindim.:)
          Mimler için özel bir kategori açmadım. Sağ taraftaki kenar çubuğunda "Tüm Yazıcıklar" bölümünden blog arşivine ulaşarak okuyabilirsiniz. Mimlerin başında her zaman "Mim:" yazarım.:))

          Sil
      7. Teşekkürler :)

        YanıtlaSil
      8. Çingum IU'nun tweet hatası neymiş yeni duydum ben ??

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Hemen anlatıyım çingu.:) UI geçen yılın sonlarında sabaha karşı birgün yanlışlık(!) yarı çıplak Suju Eunhyuk ile pijamalı fotoğrafını paylaşmıştı twitter'da. Bu durum magazin dünyasını bir anda sallamıştı. Duymamana şaşırdım açıkçası, ben bile değinmiş bir ara blogda "Bazı Şeylerin Bencesi" yazımda...:))

          Sil
      9. Okudum yazını çingum.Son zamanlarda internete pek girmiyorum olaylardan ve kore dünyasından bayağı geri kaldım :))

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Olsun çingu, magazin işin en kirli tarafı aslında. Çok bilmemek daha iyi bana göre. O yüzden bende pek gündemi takip etmiyorum.:))

          Sil
      10. Unni-ah NEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMU GOOOOOOOOOOOOOOMAAAAAAAAAAAAAAAAAVOOOOOOOOOOOO! Uzun bir aradan sonra Çok güzel bir hediye oldu uzun zamandır hediye almıyordum hemde tatil için olanlardan...Bana hediye olarak yolladığın kıymetli mimi elimden geldiği kadar güzel yapmaya, planlamaya calişacağim!
        O güzel mimine gelince;
        Gercekten Çooooooooooooooooooooooooooook güzel bir yazı ve güzel,anlamlı bir şirket kurmuşsun...Grup adlarından bahsetmiyorum bile!Ayrıca biricik oppama Liderlik konumunu tekrar verdiğin için ve o arkası boş ,ne konuştuğunu bilmeyen insanların sözlerine kulak asmadığın içinde '' GAMSAHAMNİDA!''

        DBSK konusuna bende bir burnumu sokayım dedim ve soktum gitti! Ben yeni bir korecanım bu yüzden de DBSK'yı hiç birlikte tanıma şansım olmadı ben Bir JYJ'yi bilirdim Ama ikisi grup eskiden Aynı çatı altındaymış yeni öğrendim...Birlikte de mükemmellermiş açıkçası...İsterdim ki hiç ayrılmasalardı... Ben TribleSS olduğumdan ve bu acının ve üyeleri ayrı gayrı görmenin verdiği acıyı bildiğimden ayrılmamaları taraftarıyım! Bence Tekrar birleşmeliler!

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Teşekkür ederim canım, yarım Kpop bilgimle bu kadar oldu.:))
          Senin şirketini de merakla bekliyorum.^^

          HyunJoong'a liderlik yakışıyor bence. Ben onu SS501'ın lideri olarak bir başka seviyorum. Grup üyelerin ayrı takılmaları çok acı verici gerçekten Benim SS501'i tanıdığım yılın sonunda aynı çatı altından ayrılmışlardı. HyunJoong'a söylenen herşeyi içim acıyarak okumuştum.
          Grupların hep bir arada durmasını isteyen kısımdayım bende. DBSK'de eski halinde olsun isterim ama SM çatısı altında mümkün değil artık.:(

          Sil
      11. taaa 25 ocakta yazılmış yazı ben yeni görüyorum, nasıl olmuş da gözümden kaçmış bu benim? valla uzun zamandır bu kadar gülmemiştim :D özellikle sponsorlarını muhteşem seçmişsin Allah devamını getirsin KG'nin :D

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Aminnn inşallah:) keşke yani :(
          Eğlendirebildiğime çok sevindim.:)

          Sil