Blog kullanım rehberi için tıklayınız.

28 Mart 2013 Perşembe

İptal...

2012 'K'ore Günlükleri Drama Ödülleri anketi bazı teknik sebeplerden dolayı iptal edilmiştir. Kullandığınız oylar boşa gittiği için özür diler, sorunu en kısa zamanda çözmeye çalışacağımı sizlere söylemek isterim...

11 Mart 2013 Pazartesi

2012'nin En İyilerini Seçiyoruz... Önce Adaylar...


          Kore Günlükleri iyice çizgisini aştı, haddini aştı... Yılın enlerini seçiyor şimdi de... Hemde torpil olmaksızın sadece izleyicilerin oyları ile...

2012 Kore Günlükleri Drama Ödülleri

          Drama severler bilirler ki her kanal kendi dizilerini ödüllendirir her yıl. Hatta anketler yapılır ve bazı dallarda oy kullanırız. Onların haricinde Seoul International Drama Ödülleri gibi bir çok ödüllerle her yıl en iyiler ödüllendirilir. Dedim ki bizim onlardan neyimiz eksik... (Paramız:D) Bizde kendi ödülerimizi kendimiz veririz.:))

         2011 yılında sevgili çingum Işık ile konuşurken aklıma takılan ama bir türlü gerçekleştirme fırsatı yakalayamadığım projeciğimi nihayet hayata geçirmeye karar verdim.:)) Adayları belirlemek çok zor oldu, çünkü 2012'nin tüm dizilerini izleyemedim tahmin edersiniz ki... Zaten o kadar çok dizi varmış gibi aklınız şaşar. Koreliler bile hepsini izlememişlerdir yani.:D

          Aşağıda açıklayacağım kendi adaylarıma ekleme yapmak isteyen çingular; çekinmeden görüşlerinizi bildirmenizi istiyorum. Kendi tercihlerimi sizlerin önerisi ile birleştirerek 1 hafta sonra yani 18 Mart akşamı kesin adaylar ile anket sayfamızı oluşturup, oy kulanımına açmayı planlıyorum. Kimliğinizi gizlemek isterseniz "Adsız" yorum seçeneğinden yararlanabilirsiniz. Ben adsız yorumları pek sevmesemde bu kez yorumlarını bekliyorum adsızda olsa...:)) Tahmin ettiğiniz gibi bunun hiç ticari geliri-gideri yok. Çok sevdiğiniz oppanız, hyungunuz,unniniz, nunanızın bu olaydan kesinlikle haberi olmayacak. Kimseye kargo ile altın yada camdan oscar falan da gönderemeyeceğim malesef ki...:) Biz sadece kendi aramızda eğleneceğiz.:)) "Peh çok saçma bir uğraş" diye de düşünebilirsiniz. Zira bu yazıyı hazırlarken bende "ne saçmalıyorum" diye düşündüm. Bu işi bir forumda yapmak daha mantık aslında. Belki yapan forumlarda vardır ama benim haberim yok. Hep birlikte Kore Günlükleri Ödülleri verelim istedim sadece.:)) (Girdim bir işe yüzüm kara çıkmaz inşallah... Kimse aldırmayacak bana ve saçmalıklarıma, rezil olacağım diye korkuyorum biraz açıkçası şuan.:D Paranoyak mıyım ben biraz ne?:D)


İşte 2012'nin En Aday Adayları:


En İyi Kanal:
* SBS               * MBC              * KBS              * TvN              * Channel A              *Chosun TV


En İyi Drama:
* The King 2 Hearts
* A Gentleman's Dignity
* Faith
* Rooftop Prince
* Nice Guy
* Missing You
* The Moon That Embraces the Sun
* Bridal Mask
* Reply 1997
* Queen In Hyun's Man


En İyi Romantik Komedi:
* Reply 1997
* Cheongdamdong Alice
* A Gentleman's Dignity
* To The Beautiful You
* Rooftop Prince
* Arang and the Magistrate
* I Do I Do
* Wild Romance
* Haeundae Lovers
* Big
* You Who Rolled In Unexpectedly
* I Need Romance


En İyi Melodram:
* Love Rain
* The Equator Man
* Nice Guy
* Missing You
* May Queen
* Fashion King
* Five Finger


En İyi Fantastik Drama:
* Rooftop Prince
* Faith
* Time Slip Dr. Jin
* Arang and the Magistrate
* Queen In Hyun's Man
* Big
* Jeon Woo Chi
* Ohlala Couple
* The Thousandth Man
* Vampire Prosecutor 2


En İyi Erkek Oyuncu:
* Jang Dong Gun - A Gentleman's Dignity
* Lee Min Ho - Faith
* Park Yoo Chun - Rooftop Prince, Missing You
* Ji Hyun Woo - Queen In Hyun's Man
* Lee Jun Ki - Arang and the Magistrate
* Lee Seung Ki - The King 2 Hearts
* Kim Soo Hyun - The Moon That Embraces the Sun
* Song Joong Ji - Nice Guy
* Gong Yoo - Big
* So Ji Sub - Ghost
* Shin Hyun Joon - Ohlala Couple
* Park Shi Hoo - Cheongdamdong Alice
* Joo Won - Braidal Mask


En İyi Kadın Oyuncu:
* Han Ji Min - Rooftop Prince
* Kim Sun Ah - I Do I Do
* Kim Hee Sun - Faith
* Sung Yu Ri - Feast of the Gods
* Shin Min Ah - Arang and the Magistrate
* Moon Chae Won - Nice Guy
* Han Ga In - The Moon That Embraces the Sun
* Yoon Eun Hye - Missing You
* Lee Yo Won - Horse Doctor


En İyi İkinci Adam:
* Lee Sang Woo - Feast of the Gods
* Jo Jung Suk - The King 2 Hearts
* Kim Jin-Woo - Queen In Hyun's Man
* Yeon Woo Jin - Arang and the Magistrate
* Jae Hee - May Queen
* Jung Il Woo - The Moon That Embraces the Sun
* Kim Ji Suk - I Need Romance, Cheongdamdong Alice


En İyi Kötü Adam:
* Yoo Oh Seong - Faith
* Yoon Je Moon - The King 2 Hearts
* Lee Tae Sung - Rooftop Prince
* Lee Deok Hwa - May Queen


En İyi Kötü Kadın:
* Seo Hyun Jin - Feast of the Gods
* Jung Yoo Mi - Rooftop Prince
* Park Shi Yeon - Nice Guy


En İyi Çaylak Oyuncu:
* Choi Min Ho - Salamander Guru, To The Beautiful  You
* Lee Hyun Woo -  To The Beautiful  You
* Park Se Young - Faith, School 2013
* Lee Jang Woo - I Do I Do
* Sun Woong - Ma Boy
* Suzy - Big
* Jung Eun Ji - Reply 1997
* Seo In Guk - Reply 1997


En İyi Çocuk Oyuncu:
* Park Gun Tae - May Queen
* Kim Yoo Jung - May Queen, The Moon That Embraces the Sun
* Park Ji Bin - May Queen
* Lee Do Hyun - Feast of the Gods, Arang and the Magistrate
* Park Min Ha - Arang and the Magistrate
* Kim So Hyun - Missing You, Ma Boy


En İyi Çift:
* Ohlala Couple - Na Yeo Ok & Go Soo Nam (Kim Jung Eun & Shin Hyun Joo)
* The King 2 Hearts - Eun Shi Kyung & Lee Jae Shin (Jo Jung Suk & Lee Yoon Ji)
* Rooftop Prince - Lee Gak & Pak Ha (Park Yoo Chun & Han Ji Min)
* Queen In Hyun's Man - Kim Boong Do & Choi Hee Jin (Ji Hyun Woo & Yoo In Na)
* A Gentleman's Dignity - Choi Yoon & Im Me Ah Ri (Kim Min Jong & Yoon Jin Yi)
* Fatih - King Gong Min & Princess No Gook (Ryu Duk Hwan & Park Se Young)
* Arang and the Magistrate - Arang Lee Seo Rim & Saddo Kim Eun Oh (Shin Min Ah & Lee Jun Ki)
* Big - Kang Gyung-Joon & Gil Da Ran (Gong Yoo & Lee Min Jung)
* I Need Romance - Joo Yeol Mae & Yoon Suk Hyun (Jung Yoo Mi & Lee Jin Wook)


En İyi Kiss:
* Faith
* Reply 1997
* Rooftop Prince
* Arang and the Magistrate
* Big


En Eğlenceli Grup:
* Rooftop Prince - Prensin Yaverleri
* Arang and the Magistrate - Yargıcın Yaverleri
* Fashion King - Atölyede Çalışan Nadu Ajummalar
* Dream High 2 - Öğretmenler
* Feast of the Gods - Mutfak Ekibi


En İyi İmge:
* Rooftop Prince - Nilüfer Çiçeği
* Fashion King - Şeker Kolye
* I Do I Do - Silgi Ayakkabılar
* Arang - Saç Tokası
* The King 2 Hearts - Özel Yapım Kremler


En İyi Replik: (adaylar kesinleştiğinde ayrıntı vereceğim)
Fashion King: Nadu
The King Hearts: Kesekkidıra
Big: Ke çorom
Feast of the Gods: Çugo?


En İyi Senaryo:
* The King 2 Hearts
* A Gentleman's Dignity
* Nice Guy
* Rooftop Prince
* The Moon That Embraces the Sun
* Reply 1997
* May Queen


En İyi Final:
* Arang and the Magistrate
* Queen In Hyun's Man
* Reply 1997
* Nice Guy
* Ohlala Couple


En Kötü Final:
* Fashion King
* Glowing She
* Big


En İyi Kurgu - Hikaye:
* Faith
* Queen In Hyun's Man
* Rooftop Prince
* Golden Time
* Arang and the Magistrate

En İyi Prodüksiyon:
* Dream High 2
* Salamander Guru
* To The Beautiful You
* Bridal Mask
* The King 2 Hearts


En İyi OST Albüm:
* Rooftop Prince OST
* Arang and the Magistrate OST
* Faith OST
* Nice Guy OST
* Queen In Hyun's Man OST
* Big OST
* The Moon That Embraces the Sun OST


En İyi OST:
* We are the B - Kang Sora, Jinwoon, Jr, Yeon Joo, Ji Soo, So Young (Dream High 2 OST)
* After a Long Time - Baek Ji Young & Jo Eun (Rooftop Prince OST)
* Sunny Hill - I Love You (Salamander Guru OST)
* My Love - Lee Jong Hyun ( A Gentleman's Dignity OST)
* I Only Want You - Son Ho Young (Nice Guy OST)
* Daddy Long Legs - Baek Ah Yeon (Cheongdamdong Alice OST)


En İyi Mini Drama:
* Ma Boy
* Save Our School
* Holy Land
* The True Colors


En İyi MBC Draması:
* Soldier
* A Thousand Kisses
* May Queen
* Time Slip Dr. Jin
* Feast of the Gods
* Missing You
* Arang and teh Magistrate
* The King 2 Hearts
* The Moon That Embraces the Sun
* Golden Time
* Horse Doctor


En İyi KBS Draması:
* Nice Guy
* Bridal Mask
* School 2013
* Ohlala Couple
* Love Rain
* The Equator Man
* You Who Rolled In Unexpectedly
* My Daughter Seo Young


En İyi SBS Draması:
* A Gentleman's Dignity
* Ghost
* The Great Seer
* The Chaser
* Faith
* Cheongdamdong Alice
* Five Fingers
* Dummy Mommy
* History of the Salaryman


En İyi Özel Kanal Drama:
* Full House 2
* Vampire Prosecutor 2
* I Need Romance 2
* Reply 1997
* Shut Up Flower Boy Band
* Queen In Hyun's Man
* Panda and  Hedgehog

10 Mart 2013 Pazar

"Sizce 2012'nin En İyi Draması?" Anket Sonuçları


          Bu yıl ikincisi düzenlenen "Sizce 2012'nin En İyi Draması?" anket sonuçları ile karşınızdayım sevgili çingular...:))

          Bu yazıyı görünce 'K'ore Günlükleri aklını anketlerle yedi diye düşünebilirsiniz. Ama uzun süredir blogcuğumun sağ tarafında yer alan anket sonuçlarımızı açıklamak istiyorum artık. Diğer anketciğimizle karışmasın hem değil mi? :)

          Öncelikle söylemeliyim ki adaylar çok baştan savma belirlemişim ve bir çok diziyi atlamışım. Gelecek yıla daha dikkatli olma sözü veriyorum sizlere.:)

Anketimizde toplam 679 kez oy kullanılmış ve 56 dizi yarışmış. Herkesin birden fazla oy kullanma hakkı olduğu için rakamlar bu kadar büyük elbette.:))

İşte ilk üç...

1. A Gentleman's Dignity
2. Faith
3. Rooftop Prince


4. Love Rain = 97 Oy
5. Nice Guy = 93 Oy
6. To The Beautiful You = 91 Oy
7. I Miss You = 89 Oy


8. Big = 62 Oy
9. The King 2 Hearts = 61 Oy
10. Queen In Hyun's Man = 55 Oy
11. Reply 1997 = 51 Oy
12. Dream High 2 = 48 Oy
13. Shut Up Flower Boy Band = 42 Oy


14. Ma Boy = 39 Oy
15. School 2013 = 37 Oy
16. K-POP - The Ultimate Audition = 36 Oy
17. The Moon That Embraces the Sun = 31 Oy
18. Bridal Mask = 30 Oy
      Cheongdamdong Alice = 30 Oy


19. Wild Romance = 27 Oy
20. Panda and Hedgehog = 23 Oy
21. Arang and the Magistrate = 22 Oy



22. The King of Dramas = 13 Oy
23. Ghost = 10 Oy
      I Do I Do = 10 Oy
      May Queen = 10 Oy


24. Time Slip Dr. Jin = 8 Oy
25. I Love Lee Tae Ri = 6 Oy
26. I Need Romance 2012 = 5 Oy



27. A Thousand Kisses = 4 Oy
      Fashion King = 4 Oy
      Twelve Men in a Year = 4 Oy



28. Color of Woman = 3 Oy
      Five Fingers = 3 Oy
      Goodbye Wife = 3 Oy
      Jeon Woo Chi = 3 Oy
      Ohlala Couple = 3 Oy
      Take Care of Us, Captain = 3 Oy



29. Golden Time = 3 Oy
      You Who Rolled In Unexpectedly = 3 Oy


30. Dummy Mommy = 1 Oy
      Feast of the Gods = 1 Oy
      Heaven's Garden = 1 Oy
      My Daughter Seo Young = 1 Oy
      Shut Up Family = 1 Oy
      The Chaser = 1 Oy
      The Equator Man = 1 Oy
      The 3rd Hospital = 1 Oy


Hiç oy alamayarak sonuncu olan dizimiz ise söyle:

      Haeundae Lovers
      Horse Healer
      Immortal Classic
      Lights and Shadows
      Rascal Sons
      Soldier
      The Great Seer
      The Marriage Plot



          Kore de birinci, ikinci gelen diziler bizde uzun olduğu için izlenme herhalde. Oy alamayanların sebebi bu olsa gerek diye düşünüyorum.:))

          Böylece bir Kore Günlükleri " Sizce Yılın En İyi Draması? " anket sonuçlarının daha sonuna gelmiş olduk sevgili çingular.

    Geçen yılın ilk üçünüde hatırlatmak isterim hemen.
1.49 Days
2.Can You Hear My Heart
3.City Hunter
Her yıl ilk üçü hak edenler kazanıyor bence..:)) Peki sizce?..

5 Mart 2013 Salı

Ne Yapmış, Ne Yapacakmış, Neler Dürtüklemiş Bu 'K'yi...

Merhaba sevgili 'K'ore Günlükleri takipçileri;

Ben buraları güncellemeyeli nasılsınız? Sıkıldınız değil mi hergün buraya gelip yeni yazılar bulamamaktan... Elinizi boş göndermemek için bugün biraz saçmalama girişiminde bulunayım istedim bende. Kıyak geçmek babında...:))

En son blogcuğumun ikinci yaş gününü kutlayıp boş bırakmıştım buraları. İyi ki yeni dizilerde, filmlerde, yazılarda bulaşma vaadi vermişim, yaklaşık 1 aydır bir satır yazı paylaşmamışım... Arada uğrarım desem ne olurmuş artık bilmem. Ayıp bana ya....

Ama öyle insan yazacağım deyince de yazamıyor ki işte. İçimde bir isteksizlik var zaten sormayın gitsin... Soğumaya mı başladım yazmaktan iyice ne... Gerçi yoğun bir ay geçirdim desem yalan olmaz hani...

Peki ben bu süre zarfında ne mi yaptım? Merak edenlere küçük bir iç dökme yazısı olsun madem ki bu... "Banane senin hayatından, Kore Dizileri'nden haber ver bize" diyenlere; "Saygısızlık etmeyim lüften, benimde hakkım değil mi içimi dökmek, kendi blogumda istediğimi yazamayacaksam ne anlamı var blogger olmanın..." diyerek acıların çocuğu bakışlarımı fırlatıp, "okumak istemezseniz kapatıp gidebilirsiniz" diyorum.:) Çarpıya yaklaştı değil mi şuan mauselar... :D

Öncelikle web tasarımı kursumun son 3 haftasıydı bu güncellenemediğim 3 hafta... Ve sertifika için bir web sitesi tasarlamam gerekiyordu. Bende sıfırdan uyduruk bir şirket kurup tasarladım çok şükür. Ama ne tasarlamak adamlar neden bir web sayfasına milyarlar alıyor anlamış bulundum resmen. :)) Çok çetrefilli iş yahu... Bir de bunun gerçek olup, iş verenin yaptıklarını beğenmediği versiyonu varmış... Evlerden ırak... Henüz benim başıma gelmedi... Çalışır iş bulursam gelecek inşallah...:D

Merak edenlere kıymetlimden bir kare...:D

Gönül isterdi ki içi bol Daehanminguk dolu bir site yapayım ama burası varken başkasına ne gerek var canım...  -Ya da içimdeki Kore canavarını kursa sermeye ne gerek var canım....-


Yine de dayanamayıp bir Uzak Doğu esintisi sıkıştırdım şirketime...


Tabi bu iş tüm zamanımı aldığımdan dizi, film, blog hikaye oldu. Aslında olmayacaktı ta ki pc'nin ekranı; oyunculara, dandik senaryolara tükürüyorum sanarken ekrana tükürmelerime, tokatlarıma, kısaca fangirl'lüğüme dayanamayıp bozulucaya kadar... Yaptığım Çin, Kore, Hint işkencelerime dayanamadığı gerçeğini listeyi almıyorum bile... Bir hafta terk etti beni ekran... Çok üzüldüm, kalbim çok kırıldı...:D Öyle ki; 6 yıllık sevgilisinden ayrılmış gibi, ablasını evlendiren kardeş gibi, evlatını başka şehirlere gönderen anne gibi bir acı çöktü resmen içime bir hafta... Tamir parasını da işin çaba kısmı ama siz kısaca kazık kısım da diyebilirsiniz kendilerine...

Ama acılarım bu kadarla son bulmadı... Buruk bir mutlulukla devam etti sonrası....

Buruk mutluluğun sebebine değinirsek önce 2,5 ay önce başladığım, içimdeki Kore aşkını bastıramayıp kendimi küçük çaplı ele verdiğim ve hikayemi şu yazı da ayrıntısı ile yazdığım, hergün 1 ile 4 arası sabah şekerlerinin öğlen versiyonu olan sevimli "Web Tasarımı Kursu"m geçen cuma itibari ile son buldu. Eee kurs bitince tabi son 2,5-3 hafta mı verdiğim, yemeden içmeden, dizi izlemeden, klip döndürmeden, Siwon'un bile yüzüne bakmadan; yatarken, kalkarken, uyurken sadece ona odaklandığım web sitemi de teslim ettim. Kızını uzak diyarla evlendirmiş, yüksek yüksek tepelere türküsünü çığıran analara döndü yüreğim ilk yarım saat adeta... -Acıların çocuğuna geri dönüş... -

Tabi bünyeme gereğinde fazla alışkanlık yapmış sevgili kursuyer ablalarımdan abilerimden ayrılmanın verdiği burukluktan hiç bahsetmiyorum... Aaa tabi siz bilmiyorsunuz...(içimdeki dedikoduya meraklı mahalle karısına bağlanıyoruz...:D) İlk ay buzdolabının insan versiyonu gezen ben son haftalar pek bir ısındım ablalarıma, abilerime... Uzunca muhabbetler bile ettik, sitelerde sorunlarımıza birlikte çareler aradık... Ve anladım ki sevgili çingular insanları birbirine yakınlaştıran tek şey birşeyler paylaşabilmek... Ve bu paylaşımların en esaslısı, en hızlı kaynaştıranı yemeğini paylaşmak... Dönün bakın geçmişinize en yakın arkadaşlarınızla en sık yaptığınız iş başından beri birlikte yemek, içmek... Kursiyer arkadaşlarımla en yakın olmaktan kilometrelerce uzak olsak da; uyumlu, iyi anlaşan, sevimli bir grup olduk bize göre... Kendilerine sevgilerimi, saygılarımı, teşekkürlerimi gönderiyorum buradan, bu yazıyı hiç okumayacak olsalarda... -ki umarım hiç okumazlar buralardaki saçmalıklarımı... Özellikle bu yazıyı...:D-

Yani özetle kursum kazasız belasız bitti çingular... Artık dizilerle buluşmaya devam edeceğiniz inşallah...

Hem en son ki yazdığım olaydan sonra başka bir canavarda uyanmadı içimde çok şükür... Bir ara sevgili 'E' Ablacığım'ın bana hediye ettiğim Korece ders kitabını, anının heyecanı ile dayamayıp sınıfta okumam dışında tabii...


Ben böyle dış dünya ile kendi sorunlarımla haşır neşir iken... tam da ekranın beni terk ettiği günlerde bir bomba haber düşmüş ortaya... Park Shi Ho ve tecavüz skandalından bahsediyorum. Şahsen ben şok oldum. Oysa ekran bozulmadan 5-6 gün önce Cheondamdong Alice'yi bitirmiş ve Shi Ho'nun oyunculuğu pek bir övmüştüm kendi kendime... İlk gördüğümde anlayamadım, bir kaç kez okudum cümleyi... İftira ya da değil; sanki Shi Hoo'nun gözümde yükselen değeri saniye saniye aşağı düşmeye başladı. Ve bir hayal kırıklığı belirdi yüzümde. Olayın şimdiki durumu karşılıklı mahkemelik sizlerinde bildiği gibi... Olay iftira yada değil, Park Shi Hoo suçlu yada değil... Bilemem, yanlızca Allah ve yaşayanlar bilir şuan gerçekleri... Ama yazık oldu emeklere yanlızca... Tepelere tırmanmaya başlamıştı, geliştirmişti kendini bir oyuncu olarak son dizileri ile... Ama benim için asıl sorun şu yazıda Park Shi Hoo'yu kollayanların yorumları...  Resmen ahlaki çöküntü... Görünce beynimden vurulmuşa döndüm. "Yok artık" dedim, "bu düşünceye sahip insanların varlığı mümkün olamaz"... Ama münkünmüş ki bu cümleler kurulmuş. İlginç...

Bir diğer dikkatimi dürtükleyen durum ise sonunda Acun'un programına PSY'yı çağırması oldu. Dürtmemesi mümkün değildi çevremdeki insanlar sadece dünyanın tek Koreli'si PSY mış gibi davrandığı için... Programa gelirsek PSY çok bayıldığım bir insan olmadığı halde çok sevimliydi. Hülya Avşar ise çok itici ve sinir bozucuydu. Bu kadını hiç sevmemiştim ben, aradan seneler geçti hala sevmiyorum yahu... Kore severlere hakaret eden bu kadın PSY'dan şarkı istiyor şimdi... şaka gibi... Ricky Martin'nin popusunu elleyen sapık karı, şimde PSY'ya medeni durumunu soruyor kendince işveli-cilveli(?)... "Kızım adam yakışıklı değil böyle yapıyor... Bu benim canım Ji Jin Hee ssi'mi, balım Siwon'umu, narım Hyun Joong'umu görse artık neler yapar bilmiyorum." cümlesi belirdi içimde... Kızlar bizim gül yüzlülerin Türk topraklarına basması tehlikeli mi ne... En azından Acun'a çıkmaları... Yani Allah kartoş Hülyalardan korusun ne diyelim... Ama ne güzel bozuldu PSY "evliyim" diyince, hohoho...

Merakımı uyandıran bir başka olay ise IU canın bir diziye başladığı haberi oldu. Başrol olacakmış kızımız... Şarkıcılık yetmedi... "Bu iş böyle yürümeyecek daha popüler olmalımıyım" mı dedi bilmiyorum ama 50 bölümlük bir romantik komediye imza atmış... Üstelik başrolü paylaştığı namja The King 2 Hearts'in en sevdiğimiz karakteri Eun Shi Kyung yani Jo Jung Suk Ssi. Ne kadar uyumsuz bir çift değil mi?.. 50 bölüm mü? Şimdi hayatta izlemem, izleyemem diyeceğim ama sonra yine makuz talihim kendimi onu izlerken bulmama sebep olacak diye korkuyorum. Ama çok uzun be yaa... Kim çevirir onu...

Diziler demişken 2013 itibari ile kanalların hepsinde bir melodram havası esiyor bayılacağım... Anacığım tek tek gelin yahu... Bu ne hırs... 2012'nin sonlarında melolar başarılı oldu diye mi böyle başladılar bilmiyorum. 2012 fantastik diziler yılı olarak hafızama kazınırken 2013 melodram yılı olur diye korkuyorum açıkçası. Çünkü her melodram iyi olmuyor, dahası bizim TV dizilerine benziyor. Bıkmışım lalesinden devrinde, yerinden gökünden aşkından, öyle bir geçemeyen zamanından... Beren Saat'li melodramlarda... Melodram antipatisi var bende... Yapmayın böyle...:))

Başmaya heves ettiğim dizilerin yanında bu aralar içimde uyanan bir başka canavar var. Bolly filmleri canavarı. Ben onu uykuya yattı sanmıştım aslında, arada bir uykulu gözlerle uyanır, bir film izlettir bana sonra geri dönerdi uykusuna... Ama şimdilerde uyandı ve ne kadar izlemek istedim film varsa hepsine yapışmak istiyor adeta...:D Öyle ki her an şu blogu Bolly Filmleri ile doldurabilirim. Yada diyorum Bolly Günlükleri açılışına mı soyunsam hemen...:D Ne de olsa izlediğim 157 film var. Anlat anlat bitmez. Hatta burayı direk terk mi etsem ne... Korktunuz dimi...
Bugün şımarıklığım fazlaca üstümde sanırım. Korkmayın buralardayım hala. Sevgili kardeşimle Pokemoncukları izliyorum bu ara, kısmet olursa size de bir özet geçerim artık Poke filmlerini...  İzlediğim animeler, diziler, filmler var sizlere bahsetmek istediğim... Benden kurtulamazsınız kolay kolay yani...:))

Kardeşim geçenlerde Şimşek Macqueen izliyordu. Tokyo bölümde bir şarkı çalıyordu, çok tanıdık sözleri var. Bir dakika ama bu Korece yahu... Özellikle mi yaptılar yoksa cahilliklerinden mi bilmiyorum ama dikkatimi fazlaca dürttü benim...:))Sizlerle de paylaşmak istedim.:)



          İşte böyle sevgili çingular... Yazdığım en uzun yazılardan biri oldu sanırım bu... içimde dökmedik birşey kalmadı sanırım. Ben bile dönüp tekrar okumayacağım, siz sona gelebildiniz mi bilemiyorum açıkçası.:D

HiLaLcim bu yazıyı özellikle sana hediye olsun diye yazdım ama
 sanırım hediyeden çok işkence oldu...:D