Blog kullanım rehberi için tıklayınız.

11 Mart 2013 Pazartesi

2012'nin En İyilerini Seçiyoruz... Önce Adaylar...


          Kore Günlükleri iyice çizgisini aştı, haddini aştı... Yılın enlerini seçiyor şimdi de... Hemde torpil olmaksızın sadece izleyicilerin oyları ile...

2012 Kore Günlükleri Drama Ödülleri

          Drama severler bilirler ki her kanal kendi dizilerini ödüllendirir her yıl. Hatta anketler yapılır ve bazı dallarda oy kullanırız. Onların haricinde Seoul International Drama Ödülleri gibi bir çok ödüllerle her yıl en iyiler ödüllendirilir. Dedim ki bizim onlardan neyimiz eksik... (Paramız:D) Bizde kendi ödülerimizi kendimiz veririz.:))

         2011 yılında sevgili çingum Işık ile konuşurken aklıma takılan ama bir türlü gerçekleştirme fırsatı yakalayamadığım projeciğimi nihayet hayata geçirmeye karar verdim.:)) Adayları belirlemek çok zor oldu, çünkü 2012'nin tüm dizilerini izleyemedim tahmin edersiniz ki... Zaten o kadar çok dizi varmış gibi aklınız şaşar. Koreliler bile hepsini izlememişlerdir yani.:D

          Aşağıda açıklayacağım kendi adaylarıma ekleme yapmak isteyen çingular; çekinmeden görüşlerinizi bildirmenizi istiyorum. Kendi tercihlerimi sizlerin önerisi ile birleştirerek 1 hafta sonra yani 18 Mart akşamı kesin adaylar ile anket sayfamızı oluşturup, oy kulanımına açmayı planlıyorum. Kimliğinizi gizlemek isterseniz "Adsız" yorum seçeneğinden yararlanabilirsiniz. Ben adsız yorumları pek sevmesemde bu kez yorumlarını bekliyorum adsızda olsa...:)) Tahmin ettiğiniz gibi bunun hiç ticari geliri-gideri yok. Çok sevdiğiniz oppanız, hyungunuz,unniniz, nunanızın bu olaydan kesinlikle haberi olmayacak. Kimseye kargo ile altın yada camdan oscar falan da gönderemeyeceğim malesef ki...:) Biz sadece kendi aramızda eğleneceğiz.:)) "Peh çok saçma bir uğraş" diye de düşünebilirsiniz. Zira bu yazıyı hazırlarken bende "ne saçmalıyorum" diye düşündüm. Bu işi bir forumda yapmak daha mantık aslında. Belki yapan forumlarda vardır ama benim haberim yok. Hep birlikte Kore Günlükleri Ödülleri verelim istedim sadece.:)) (Girdim bir işe yüzüm kara çıkmaz inşallah... Kimse aldırmayacak bana ve saçmalıklarıma, rezil olacağım diye korkuyorum biraz açıkçası şuan.:D Paranoyak mıyım ben biraz ne?:D)


İşte 2012'nin En Aday Adayları:


En İyi Kanal:
* SBS               * MBC              * KBS              * TvN              * Channel A              *Chosun TV


En İyi Drama:
* The King 2 Hearts
* A Gentleman's Dignity
* Faith
* Rooftop Prince
* Nice Guy
* Missing You
* The Moon That Embraces the Sun
* Bridal Mask
* Reply 1997
* Queen In Hyun's Man


En İyi Romantik Komedi:
* Reply 1997
* Cheongdamdong Alice
* A Gentleman's Dignity
* To The Beautiful You
* Rooftop Prince
* Arang and the Magistrate
* I Do I Do
* Wild Romance
* Haeundae Lovers
* Big
* You Who Rolled In Unexpectedly
* I Need Romance


En İyi Melodram:
* Love Rain
* The Equator Man
* Nice Guy
* Missing You
* May Queen
* Fashion King
* Five Finger


En İyi Fantastik Drama:
* Rooftop Prince
* Faith
* Time Slip Dr. Jin
* Arang and the Magistrate
* Queen In Hyun's Man
* Big
* Jeon Woo Chi
* Ohlala Couple
* The Thousandth Man
* Vampire Prosecutor 2


En İyi Erkek Oyuncu:
* Jang Dong Gun - A Gentleman's Dignity
* Lee Min Ho - Faith
* Park Yoo Chun - Rooftop Prince, Missing You
* Ji Hyun Woo - Queen In Hyun's Man
* Lee Jun Ki - Arang and the Magistrate
* Lee Seung Ki - The King 2 Hearts
* Kim Soo Hyun - The Moon That Embraces the Sun
* Song Joong Ji - Nice Guy
* Gong Yoo - Big
* So Ji Sub - Ghost
* Shin Hyun Joon - Ohlala Couple
* Park Shi Hoo - Cheongdamdong Alice
* Joo Won - Braidal Mask


En İyi Kadın Oyuncu:
* Han Ji Min - Rooftop Prince
* Kim Sun Ah - I Do I Do
* Kim Hee Sun - Faith
* Sung Yu Ri - Feast of the Gods
* Shin Min Ah - Arang and the Magistrate
* Moon Chae Won - Nice Guy
* Han Ga In - The Moon That Embraces the Sun
* Yoon Eun Hye - Missing You
* Lee Yo Won - Horse Doctor


En İyi İkinci Adam:
* Lee Sang Woo - Feast of the Gods
* Jo Jung Suk - The King 2 Hearts
* Kim Jin-Woo - Queen In Hyun's Man
* Yeon Woo Jin - Arang and the Magistrate
* Jae Hee - May Queen
* Jung Il Woo - The Moon That Embraces the Sun
* Kim Ji Suk - I Need Romance, Cheongdamdong Alice


En İyi Kötü Adam:
* Yoo Oh Seong - Faith
* Yoon Je Moon - The King 2 Hearts
* Lee Tae Sung - Rooftop Prince
* Lee Deok Hwa - May Queen


En İyi Kötü Kadın:
* Seo Hyun Jin - Feast of the Gods
* Jung Yoo Mi - Rooftop Prince
* Park Shi Yeon - Nice Guy


En İyi Çaylak Oyuncu:
* Choi Min Ho - Salamander Guru, To The Beautiful  You
* Lee Hyun Woo -  To The Beautiful  You
* Park Se Young - Faith, School 2013
* Lee Jang Woo - I Do I Do
* Sun Woong - Ma Boy
* Suzy - Big
* Jung Eun Ji - Reply 1997
* Seo In Guk - Reply 1997


En İyi Çocuk Oyuncu:
* Park Gun Tae - May Queen
* Kim Yoo Jung - May Queen, The Moon That Embraces the Sun
* Park Ji Bin - May Queen
* Lee Do Hyun - Feast of the Gods, Arang and the Magistrate
* Park Min Ha - Arang and the Magistrate
* Kim So Hyun - Missing You, Ma Boy


En İyi Çift:
* Ohlala Couple - Na Yeo Ok & Go Soo Nam (Kim Jung Eun & Shin Hyun Joo)
* The King 2 Hearts - Eun Shi Kyung & Lee Jae Shin (Jo Jung Suk & Lee Yoon Ji)
* Rooftop Prince - Lee Gak & Pak Ha (Park Yoo Chun & Han Ji Min)
* Queen In Hyun's Man - Kim Boong Do & Choi Hee Jin (Ji Hyun Woo & Yoo In Na)
* A Gentleman's Dignity - Choi Yoon & Im Me Ah Ri (Kim Min Jong & Yoon Jin Yi)
* Fatih - King Gong Min & Princess No Gook (Ryu Duk Hwan & Park Se Young)
* Arang and the Magistrate - Arang Lee Seo Rim & Saddo Kim Eun Oh (Shin Min Ah & Lee Jun Ki)
* Big - Kang Gyung-Joon & Gil Da Ran (Gong Yoo & Lee Min Jung)
* I Need Romance - Joo Yeol Mae & Yoon Suk Hyun (Jung Yoo Mi & Lee Jin Wook)


En İyi Kiss:
* Faith
* Reply 1997
* Rooftop Prince
* Arang and the Magistrate
* Big


En Eğlenceli Grup:
* Rooftop Prince - Prensin Yaverleri
* Arang and the Magistrate - Yargıcın Yaverleri
* Fashion King - Atölyede Çalışan Nadu Ajummalar
* Dream High 2 - Öğretmenler
* Feast of the Gods - Mutfak Ekibi


En İyi İmge:
* Rooftop Prince - Nilüfer Çiçeği
* Fashion King - Şeker Kolye
* I Do I Do - Silgi Ayakkabılar
* Arang - Saç Tokası
* The King 2 Hearts - Özel Yapım Kremler


En İyi Replik: (adaylar kesinleştiğinde ayrıntı vereceğim)
Fashion King: Nadu
The King Hearts: Kesekkidıra
Big: Ke çorom
Feast of the Gods: Çugo?


En İyi Senaryo:
* The King 2 Hearts
* A Gentleman's Dignity
* Nice Guy
* Rooftop Prince
* The Moon That Embraces the Sun
* Reply 1997
* May Queen


En İyi Final:
* Arang and the Magistrate
* Queen In Hyun's Man
* Reply 1997
* Nice Guy
* Ohlala Couple


En Kötü Final:
* Fashion King
* Glowing She
* Big


En İyi Kurgu - Hikaye:
* Faith
* Queen In Hyun's Man
* Rooftop Prince
* Golden Time
* Arang and the Magistrate

En İyi Prodüksiyon:
* Dream High 2
* Salamander Guru
* To The Beautiful You
* Bridal Mask
* The King 2 Hearts


En İyi OST Albüm:
* Rooftop Prince OST
* Arang and the Magistrate OST
* Faith OST
* Nice Guy OST
* Queen In Hyun's Man OST
* Big OST
* The Moon That Embraces the Sun OST


En İyi OST:
* We are the B - Kang Sora, Jinwoon, Jr, Yeon Joo, Ji Soo, So Young (Dream High 2 OST)
* After a Long Time - Baek Ji Young & Jo Eun (Rooftop Prince OST)
* Sunny Hill - I Love You (Salamander Guru OST)
* My Love - Lee Jong Hyun ( A Gentleman's Dignity OST)
* I Only Want You - Son Ho Young (Nice Guy OST)
* Daddy Long Legs - Baek Ah Yeon (Cheongdamdong Alice OST)


En İyi Mini Drama:
* Ma Boy
* Save Our School
* Holy Land
* The True Colors


En İyi MBC Draması:
* Soldier
* A Thousand Kisses
* May Queen
* Time Slip Dr. Jin
* Feast of the Gods
* Missing You
* Arang and teh Magistrate
* The King 2 Hearts
* The Moon That Embraces the Sun
* Golden Time
* Horse Doctor


En İyi KBS Draması:
* Nice Guy
* Bridal Mask
* School 2013
* Ohlala Couple
* Love Rain
* The Equator Man
* You Who Rolled In Unexpectedly
* My Daughter Seo Young


En İyi SBS Draması:
* A Gentleman's Dignity
* Ghost
* The Great Seer
* The Chaser
* Faith
* Cheongdamdong Alice
* Five Fingers
* Dummy Mommy
* History of the Salaryman


En İyi Özel Kanal Drama:
* Full House 2
* Vampire Prosecutor 2
* I Need Romance 2
* Reply 1997
* Shut Up Flower Boy Band
* Queen In Hyun's Man
* Panda and  Hedgehog

20 yorum:

  1. yaaa 2012 dizilerinden çok eksiğim var ve ödülleri vermek istediğim çok kişi :D
    en iyi erkek oyuncuya jang geum suk u koymak lazım bence ya <3 adamın dizisi love rain orada yani sonuçta en iyi ost ye de konulabilir diye düşünüyorum onun dışında oylamayı sabırsızlıkla bekliyorum bakalım kimler ödül alacak :D bence çok heyecanlı bir şey :D
    ( yalnız bu yorumu yaparken yorum yapan tek kişi olacağım diye bir an paniğe kapıldım kimse aldırmamış bir ben aldırmışım gibi rezil olacakmışım :D neyse bakalım ne olacak )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha benim paranoyaklıyım bulaştım sanırım okurken.:D Rezil olsak da biz bizeyiz, kim görecek diyip rahatlatalım bence içimizi:))
      Love Rain izlemek bana bir türlü kısmet olmadı. O yüzden Geun Suk'un performansı nasıl, OSTlar nasıl diye merak içerisindeydim aday adayları belirlerken. Tavsiyeni not alıyorum hemen.:))

      Sil
    2. yani jeum suk tan bahsediyoruz (: <3 biz bize olmasak ne olacak ya amann biz sevdiğimiz bir şeyi yapıyoruz :) onun dışında ankette oyumu kime veririm diye düşünüyorum da saol en sondaki kanallara göre drama örnekleri beni kurtardı (: ne kadar çok beğendiysem seyrettiklerimi (: hadi anket başlasın artık :D :D

      Sil
    3. Evet, anket başlasın artık ;))

      Sil
    4. "Son 5 gün..." diyip biraz heyecanlandırayım sizi o zaman.:))

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye sildin canım, gelenlere kopya olurdu.:))

      Sil
    2. Arkadaşlarım eleştirdi cnm, etkileme insanları diye (not: onların birincileri farklı ://)

      Sil
    3. Olsun canım biz bizeyiz burada, kim etkilenecek?:D Üstelik ben senin birincilerine güveniyorum.:))

      Sil
  3. Benim de farkım bu ;)) Oylama başlamadan oy verip oy verecekleri etkilemek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha Işıkcığım beni çok güldürdün.:D
      Bende ilk okurken diyorum "ben bunları listeye almamışmıyım." Oysa sen oylamayı bitirmiş ödüllerini vermişsin hemen.:))
      Bunlara eklemek istediğin adayların varsa merakla beklemediyim canım yardımlarını bekliyorum.:))

      Sil
    2. Dayanamadım naapiim ;)) ekleme düşünmedim cnm. Benim birincilerim listede zaten :))) Ellerine sağlık.

      Sil
    3. Teşekkür ederim canım. O zaman haftaya gerçek ankette görüşmek üzere...:))

      Sil
  4. Anket çok ayrıntılı ve konuları çok sevdim , eğlenceli olacağa benziyo :D Fakat !! Ben aen iyi aktör kısmında işin içinden nasıl çıkıcam yaa :/ Lee Minho mu Gong Yoo mu Park Yoochun mu ?? Hangi birine oy vericem :/ Ee şey 1 kere mi oy verebiliyoruz ?? :D Yeni yazı görünce yine büyük bi hevesle okumaya başladım , baya baya mutlu oluyorum yenilik görünce blogda :D Anketi sabırsızlıkla bekliyorum bloggerim ^______^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bekliyorum canım çaktırmasam da...:)
      Şimdilik bulduğum anket sisteminde sadece bir kez oy kullanabiliyoruz. Ama sana küçük bir sır vereyim. Bilgisayardaki farklı web tarayıcılardan da oy kullanabilirsin.:D

      Sil
    2. Yaşasıııın :D O zaman ben 3 kere oy kullanabilirim :P

      Sil
  5. A Gentleman's Dignity dizisinin ostları da çok güzeldi bence eklenmeli...
    Ya çok acayip geldi bana, Queen In Hyun's Man dizisinde dram yoktu ki neredeyse ama iki kategoride de drama konulmuş. onun türü dram mıydı yahu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore Drama; Kore Dizileri'nin genel adı değil mi? En iyi dizi anlamında yazdım. En iyi dram değil yani en iyi drama(dizi) kategorisinde yarışıyor. Yoksa türü fantastik, romantik komedi olarak geçiyor.:) Dramın İngilizce drama ama kanallar drama ödülleri olarak verdiği için bende öyle yaptım. Anketleri oluştururken en iyi dizi olarak yazarım.:)
      OST önerisini not alıyorum hemen, teşekkürler...:))

      Sil
    2. ay sen bana bakma buraya yorum yaparken kafam allak bullaktı şimdi gülüyorum kendime :D

      Sil
    3. Bende panikledim bir an yine yanlışlık yaptım.:D

      Sil