8 Ağustos 2014 Cuma

Mim: Sorular... Sorular...

          Sık güncelemelerime alışık olmayan sevgili çingularım, merhaba...
Bugün karşınıza bir mimle çıkageldim. Mimleri çok sevdiğimi bilen bilir, bilmeyenlerde öğrenmiş oldu.:)) Uzun süredir bir mimimiz olmamıştı ta ki Sena çingumuz beni etiketleyene kadar... Kendilerine kocaman teşekkürlerimi gönderiyorum bir kez daha ve başlıyorum soruları cevaplamaya...

1.En çok kırıldığın / incindiğin kelime?

İnsan kırmak için tek kelimeyle yetinmiyor insanların bencilliği... Tek bir kelime bulamıyorum o yüzden. İnsanların benim yerime karar vermesi ve bu kararları beni uygulamaya zorlaması bu hayatta beni en çok kıran şey...

2.Herkesin kullandığı bir kelime olur ama senin için bir insan olur, o özel insan o kelimeyi kullanınca "alınırsın" ne düşünüyorsun?

Beceriksiz... Sevdiğim, önem verdiğim insanın gözünde küçük bir hata dahil olsa bana beceriksiz dese alınırm.

3.Seni en çok duygulandıran şarkı?

Sezen Aksu - Vazgeçtim... Kalbime bir odun oturuyor sanki ilk duyduğumda şarkıyı. Şarkıyı dinledikçe o odunu biri ateşe veriyor sanki.

4.Daha önce seni bırakan birisi geldi, senden ikinci bir şans istedi, sende verdin o şansı ama buna rağmen bırakıp gitti.Şimdi yine pişman ! Ne yaparsın, ne hissedersin?

Aptalım ben, baya su katılmamış aptal. Ama sevmişim ki ikinci şansı vermişim, ben elimden geleni yaptım, vicdan azabından o sürünsün...:)

5.Nefret mi, aşk mı?

Aşk... Aşk öyle birşey ki içinde her duyguyu barındırıyor zaten... ;)


6.Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?

En sevdiği yada onu kalpten mutlu edecek şeyi yapar, kelime oyunları ile yada kedi gibi peşinde dolanırım, şımarırırım yani...

Mesela bir keresinde; müdürüm bizi çok rahat bir şekilde iş başındayken sohbet ettiğimizi görmüştü ve çok sinirlenmişti, argo bir kelime bile kullanmıştı ki resmen hak etmiştik yani. Sonrasında "Söyleme şekliniz değil, söylemeniz yanlış. Biz üçümüzden daha çok sizi seveni sayanı bulamazsınız bu mağazada" demiştim. Adamın yüzünde güller açtı, zevkten mutluluktan dört köşe olmuştu. Bütün siniri çekti bir anda.:))

7.Nasıl ağlarsın? Bağırarak mı, içine atarak mı?

Off... ben çok güzel ağlarım.  Baya içli içli, içimi çeke çeke ağlarım, yine de gıgım çıkmadan en düşük sesle yaparım bunu. Göz yaşlarım açık kalmış bir musluk gibidir, şıpır şıpır süzülüp ıslatır yüzümün her yerini... Başladım mı bir kez ağlamaya durduramaz kimse kolay kolay beni... Karşımdakinin içi parçalanır ben ağlarken...


8.En korktuğun şey?

1. Ölüm...Ölmekten değil sevdiğim insanların ölmesinden korkarım.
2. Böcekler
3. Hastaneler

9.Ruhun sıkıldığın da ne yapmayı seversin? Kendini nasıl sakinleştirir /dinlendirirsin?

Müzik dinleyerek, romantik komedi izleyerek ama en etkilisi ibadet ederek...


10.Bazen kızılmasından hoşlanırsın, peki en çok ne için kızılmasını seversin?

Karşımdakini haksız çıkardığımda karşımdakinin yüzündeki oluşan öfke ifadesi kadar hiç bir şey o hazzı bana yaşatamaz.

11.Şiir/Müzik/Öykü/Deneme ?

Şiir, öykü, deneme yazmışlığım var. Müzik dinlemeye de bayılırım.

12. En son ne için ağladın?

Söylemek istemiyorum, çok özel... :( Ama normal zaman da ota böceğe ağlamaya yeteneği olan bir insanım.

13.Birinde hemen etkilendiğin özellik?

Bakışları ve ses tonu...

14.Dayanamadığın şey?

Kan... Başkasının kanını görmeye dayanamam, içimden birşeyler kopuyor sanki.

15.En sevdiğin duygu?

Huzur
 
Ve böylece bir mimin daha sonuna gelmiş olduk sevgili çingucuklarım. 
Gelecek mimlerde görüşmek ümidiyle...





           Bu mimi uzun süredir sohbet etme fırsatı yakalayamadığım Bulanık Beyin çinguma (eğer daha önce yazmadıysa) gönderdim gitti.

11 yorum:

  1. Mim için çok teşekkür ederim. :) Mim yazmayı seviyorum.. Gerçi bu mim neden bilmem beni biraz zorlayacak gibi geldi :D İlk üşenmediğimde yazıcam bu mimi :D Aslında ilk fırsat bulduğumda derdim de, şu sıralar baya boşum zaten anca kitap okuyorum başka da bir şey yaptığım yok (Üniversite için streslenmek dışında) :D Ama bir türlü birşey yazasım gelmiyor :D Yine de mim, ve tabi ki senden gelen bir mim, yazılacaklar listesinin en başında :) :)

    Bir de şu sıralar blog alemine dönüş yapmış gibi gözüküyorsun umarım bu devam eder :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geri dönüş yapmak hep aklımda ama hiç içimden gelmiyor neden bilmem.:))
      Bende özledim bu arada seninle sohbet etmeyi uzun uzun yorumlaşmayı. Sırf bunun için bile geri dönmek istiyorum ama kısmet bakalım.:))
      Stresinin bitmesine az kaldı, sabret...:)

      Sil
    2. benim de hiç içimden yazı yazasım gelmiyor şu sıralar.. :) aslında dizi izleyesim gelmiyor.. dizi izleyesim olmayınca, yazacak da pek bişey bulamıyorum tabi :D

      ben de uzuuun uzun yorum yapmayı özledim yazılarına :) ilk dizi yorumunda da hemen maydanoz olmayı planlıyorum zaten :D ayrıca ben hediyeleşmelerimizi de çok özledim :D sıra bende galiba, blogumun birinci yılını kutlarken verdiğin o giften sonra!! :D

      ah sabretmeye çalışıyorum ama, pek sabırlı biri değilim galiba :D en azından nerede kalacağımı halletseydim herşey güzel olacaktı da.. neyse ya hallolur herşey bir şekilde inşallah :)

      senin iş hayatı nasıl gidiyor? :) herşey iyi mi, alışabildin mi? :) :)

      Sil
    3. Sırf senin uzun yorumlarını özlediğim için bir yazı yazacağım bir gün.:))
      Ben hediye sırama bir baştan savma da olsa savdım gitti.:D

      Herşey zamanla oluyor kendini üzdüğüne değmediğini sende göreceksin. Allah hayırlısını kolaylıklar nasip etsin inşallah sana.:))

      Benim hayatım bu ara baya çalkantılı ne sen sor ne ben söyleyeyim. :))
      En azında burada ortalık yerde söylemiyeyim:D

      Sil
  2. offf Sezen Aksu sevilmez mi? şarkıya bakınca tüm mimi unuttum ki ben :(

    YanıtlaSil
  3. Heeeeeey canım bloggerım Kübra ablam comeback yapmııııış ^___^ Geri dönüşüne nasıl sevindim anlatamammm ayrıca mimin soruları çok hoşuma gitti, aynı şeylerden korkuyoruz bu arada :)) Birdaha bu kadar uzun bir ara vermezsin değil mi canım bloggerıııııım ~~^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Hilalcim... Ben de buraları yazmayı, saçmalamayı :D ama en önemlisi biricik okuyucularımın yorumlarını çok özledim ama bazı şeyler kısmet olmayınca olmuyor işte.:))

      Sil
  4. Ellerine sağlık canım çok beğendim. Ve tekrar mimledim -----> http://mysouthkoreanseries.blogspot.com.tr/2014/08/mim-6-devam-etmesini-istediklerimiz.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çok keyifli bir konu, uzun uzun yazacağım inşallah fikirlerimi... :)

      Sil
  5. O zaman ben de sizi mimledim yapmak isterseniz :)
    http://lowerkorea.blogspot.com.tr/2014/08/mimmmmmmm.html

    YanıtlaSil