Blog kullanım rehberi için tıklayınız.

1 Ekim 2014 Çarşamba

MİM: Devam Etmesini İstediğimiz Diziler

          Güzel bir mimle daha karşınızdayım sevgili çingular.
Sena Türk çingum bana çok güzel bir mim paslamıştı yakın zamanda. Severek izlediğimiz Kore Dramalar'dan devam etmesini istediklerimiz mutlaka olmuştur hepimizin. Hele ben ilk zamanlar biten her dizinin ardından içimde bir burkulma olurdu. Yavrusunu uzak diyarlara okumaya gönderen anne gibi içimde bir üzüntü olurdu. Zamanda bu üzüntünün yerini ne zaman bitecek bu dizi cümlesi alsada hala olsada izlesem dediğim dizilerim var. Liste daha uzundu ama sadece sevdiğim yapımlardan oluşsun istemedim, ince eledim-sık dokudum ve hepsinin altına nedenleri ile birlikte düşüncelerimi. Bakalım aynı sebeplerimi paylaşıyor musunuz sizlerde benimle...

1. Dae Jang Geum:



Bitmesi bende büyük hüsranlar yaratan dizi. Öyle ki onun bitişi beni bir dönem kore dizisi izlemeye küstürmüştü resmen. Hiç beklemediğim bir anda ekranda suratıma patlayan "Son" yazısı... ah...~




2. You're Beautiful:

Şuan ki birikimle ilk kez izleseydim eğer bilmiyorum ne hissederim ama bu dizinin yeri bende apayrıdır izlediğim günlerden beri... Bittiğine, onlardan ayrı kaldığıma yanmanın yanında; öyle saçma, öyle dandik bir finalle bitmesi hepimizin devam etmeliydi hissini dürüklemiştir eminim.


3. Capital Scandal:

Güzel, kaliteli hikaye, kaliteli oyunculuk ve az rastlanır güzel heyecanlı bir finalle son bulan dizi. Devam etseydi listemde olma sebebi ise Kang Ji Hwan - Han Ji Min uyumu sadece. Yoksa ben finalden çok tatmin olmuş olarak bitirdim dizi. Diğer diziler gibi son dakika mutluluğu yaşatsa da izleyici onun tadı tam da o dizide aranan tatdı benim için.:)

4. Pasta:

İzledikçe spagetti yapasım yiyesim gelen, iştahımı kabartan izledikçe izlemek istediğim ilginç şef replikleri ile bayıldım dizilerden biri. Bir Pasta daha gelmedi herhalde drama alemine. Geldi de ben kaçırdıysam gözümden, hemen haber verin izleyeyim.:)


5. 49 Days:

49 günlük bir ömrü anlatan tam da bitmesi gerektiği şekilde biten bir diziydi aslında. Aynı zamanda benimde en sevdiğim gözüm kapalı her insana önerebileceğim bir numara dizim. O zaman bu listede ne iş var derseniz... sebebi Ruh bekçisiydi. Ruh bekçinin maceralarının olduğu eğlenceli fantastik bir sitcom yapabilir diye düşündüm bir anda.:))


6. Rooftop Prince:


Tarihten gelen adamların modern dünyaya ayak uydurma çabaları çok eğlenceliydi. O tarz diziler yapsalarda izlesek çok sevinirim. Bunun haricinde bu dizinin adam gibi bir mutlu sona kavuşması için ikinci sezonu olsa ne güzel olur. Prens tekrar geleceğe gelse yaverleri ile hatta yaverleri kendi gelinleri falan getirse tarihten. Gelinler Park Ha'nın başına bela olsa falan... Çok hoş bir ikinci sezon çıkar bence karşımıza.:D

7. A Gentleman's Dignity:


Bu ajussiler can yahu... Onların eğlenceli geçmişi ve geleceği izlenmez mi?



8. Big:


Resmen ortasından kesip atılmış hissi veren anlamsız mantıksız finaliyle biten dizi... Kesinlikle devam etmeli ki kafamıza bıraktığı bin tane soru işaretinin en azından bi kısmını cevap versin.


9. Reply serisi:

1997'si ve 1994'ü ile bizi kendine farklı oyuncular ve hikaye ile bile bağlamayı başaran bir seri... 2000'lerini de çıkarsalarda izlesek...:D




10. Flower Boy Serisi:
TvN'in ardı ardına üç yıl boyunca yayınladığı farklı hikaye ve farklı oyuncularla ve bizi çiçek oğlanlarla buluşturduğu bu seriyi her yıl görmek istiyorum ben.:))

11. Let's Eat:

Uzun süre sonra, izlediğim 120. KDramam olmasına rağmen beni kendine bağlamayı başaran başarılı bir yapım benim gözümde. Bittiğine çok üzülmüştüm, ben ne izlicem şimdi diye dertlenmeme sebep olan dizi... Oysaki çok tadında bitmiş bir dizi ama daha olsa ben izlerim.



          Sadece KDramalar değil benim devam etmesini istediğim JDramalar ve Animelerde var. Ama onları yazarsam bu liste alır başını gider. Kimse sonuna ulaşamaz herhalde. Devam etmesini istediğim Japon yapımların genelde manga uyarlaması olduğunu için devamlılık hissi uyandırması çok normal zaten.:))

         Ve geldik bir mimin daha sonuna... Sıra geldi mimi paslamaya... Eğer yazmadılarsa mimi;
canım dongsaenglerimin Çaylak Agasshi ve Bunalık Beyin çingularıma gönderiyorum. İkisininde listesini merak ediyorum...:)

7 yorum:

  1. Bildiğin hepsi izlediğim ve bitmesini istemediğim dizilerdi. Düşüncelerimin tercümanı olmuşsun :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsine katılıp bir de sonuna Gu Family Book eklemekistiyorum. Hem çok güzel bir diziydi, çünkü romantik-fantastik-macera üçlüsünü çok güzel harmanlamıştı. Macera ve romantiği iyi harmanlayan nadir dizilerdendi yani, kimi macerayı çok kaçırıyor kiminin her sahnesi aşk oluyor vs. Hem de sonu o kadar açıktı ki ömrüm oldukça devamını bekleyebilirim. :D Ellerine sağlık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir itirafta bulunmak istiyorum utanarak, ben Gu Family Book'un son bölümünü izleyemedim ne yazık ki... O yüzden listede yer almıyor. Heyecanla Baba Gumiho ile çok baba bir diziydi :) ama ben bitirmedim neden bilmem, kıyamadım herhalde.:))

      Sil
  3. Bi kaç dizi listemde vardı izlesemmi diyodum.şu yazıyı görünce hemen başlicam :D Ha bide Gu Family Book sonunu nasıl izlemezsinn ben dayanamazdımm :)

    YanıtlaSil
  4. Pasta'yı bitiremedim diyorum utanarak ben de ozamaaan :(( Sanırım ben de kiyamadim heheh.
    Geri dönmek o kadar mutlu etti ki beni ^.^ Güzel bir mimdi teşekkürler ~~^^

    YanıtlaSil
  5. ay inanmıyorum daha yeni gördüm bu mimiiiii!!! o.O o.O
    ne kadar meşgulüm bilemezsin çingu, üniversite hayatımın hiç böyle olacağını düşünmemiştim.... ama ilk fırsatımda yazıcam bu mimi :) :) bana da pasladığın için çok teşekkür ederim :)
    bu arada yenilerde izlediğim big benim de listemde yer alıcak kesinlikle.. o nasıl bir sondu öyle ya... -_- yani son bile değildi de neyse.. -_-

    YanıtlaSil
  6. bu dizilerin hiçbirini izlememişim, kendimi çok dışlanmış hissettim..

    :)

    YanıtlaSil