Blog kullanım rehberi için tıklayınız.

16 Mayıs 2017 Salı

2017 ve KDramalar'ım...

Bugünlerde KDrama izlenin tadına fazlasıyla varıyor gibiyim. Hem izlemek için vaktim var hemde izlenilesi çok şahane güncel diziler var bu ara. Sözü uzatmadan daha fazla sizleri o dizilerle buluşturmak istiyorum sevgili çingular...

2017 KDrama En İyiler ('im) ...


Bereketin başlangıç tarihi 2016'ya dayanıyor aslında hepimizin fark ettiği gibi elbette...
Eski yılı kapatmak üzereyken izlediğimiz, yılı kapattığımız halde diziyi  kapatamadığımız, sonunu merak ettiğimiz halde final vermesin dediğimiz dizilerdi onlar...

Yakışıklı fışkıran, yetmeyip yer yer Hyung Shik ile fışkırmak-taşmak ne kelime; yakışıklı kustuğunu sandığımız aparatiflerin dibi Hwarang...

Sevimlilik bağıran çifti ile pembemsi güzel bir ilişkiyi, arkadaşlığı bizimle paylaşan, tatlıların tatlısı, tok karnına bile yenebilen Weightlifling Fair Kim Bok Joo...

Genç kızların biriciği Lee Min Ho'yu kaliteli hikaye ve kalite fışkıran Jun Ji Hyun ssi ile başlangıç menüsü olarak önümüze koyarak iştahımızı kabartan Legend of the Blue Sea...

Ana menü olarak bizi doyuran, herşeye doyuran, bromancesi ile, derin hüzünlü aşkları ile romantizmi komedisi ile şahane ötesi bir Goblin vardı.

Yepyeni yıl bu şahaneliklerle başladı -her ne kadar ben hala Legend of the Blue Sea bitirememiş olsamda -ve  böyle devam ediyoruz bu yıl...

Desek te talihsizlikler her zaman oluyor. Onlardan biri ne yazık ki Saimdang Light's Diary dizisine vurdu.
Harika OST' ları, olağanüstü aşkına rağmen, Lee Young Ae ssinin uzun yıllardır özlenen ve beklenen oyunculuğuna rağmen, Son Seung Hun ssinin dehşet güzel kendine bağlayan performansına rağmen, dizimiz reyting kurbanı oldu. Ve ne yazık ki 2 bölüm kısaltarak, flashback'li finali ile katledildi.
Mutlaka izlenmesini tavsiye ettiğim bir dizi sizlere. Evrensel versiyonun izlediğim son iki bölümü ile emin oldum ki bir kez daha; çok güzel. O yüzden bir kez daha kahroldum diziyi mahvedişlerine. (bilmeyenlere evrensel bölüm dizinin kesilmemiş orjinal hali, altyazısı yoktu.)
YİNEDE; herşeye rağmen Lee Gyeom'un aşkını mutlaka ama mutlaka izleyin bayanlar... gerekirse sadece o sahneleri izleyin diğer yerleri atlayın... 😁 o derece yani😂


Talihli dizilerimize dönecek olursak izlenilmesi mutlak şartlı diğer dizi Chief Kim... Kacangnim... Kim Kacangnim...😍

Diğer dizilere inat bir aşkın ön planında gerçekleşen arka planlar değildi dizimiz. Orjinal, gerçekçi, eğlenceli, kaliteli, ders verici, meraklandırıcı, heyecanlarıcı bol bromance li dizimiz.
 2PM Junsu ve Nam Goong Min'nin harika performansı izlenmeyi, özlenmeyi ve ödülleri fazlaca hak ediyor. Ödülleri de yıl sonu alacağımıza eminim ben.😊
Demem o ki: İZLEYİNNNN😍😎

Bu iki kaliteli menünün üzerine bir tatlı daha alalım diyenlere son olarak Strong Woman Do Bong Soon diyorum ve susuyorum. Son bölümler biraz bozulsada, saykopat ile bizi biraz boğsa da, büyük ihtimalle Hyung Shik'in katkısı ile Kore'de de bizde de sevilen dizi oldu kendisi...

Diyerek biten dizilerimizi bırakıp geliyoruz kendimi zor tuttuğum güncel dizilerimize...

Mystery Queen...
Bizlere Chief Kim gibi romantizm yok; polisiye var, gizem var, komedi var süsü versede; Kwon Sang Woo'nun olduğu yerde melodram olmasın hayatta inanmam... hissettiriyorlar çıkacak bir yerlerden mello😉
Dizi şuan Kore'nin en çok sevilen dizilerinden biri. Son iki haftadır biraz gereksiz uzadığını düşünsem de bazı sahnelerin, kadınlara yönelik suçlar alttan alttan bilinç altlarımıza korku salsa da güzel dizi...
Ne yalan söyleyeyim ben daha çok Kwon Sang Woo ve komedisi için takip ediyorum.

Ve nihayet bu yazıyı yazmaktaki amacım olan dizilere geliyorum. Bu ikisini izleyin takip edin demek için geldim sevgili çingular aslında ben.

CHICAGO TYPEWRITER
Sılpın drama
Hüzünlü bir havada özel bir drama Chicago Typewriter...
Fantastik olan, minik aksiyonları olan, özel bağlantılıları olan, büyük sırları küçük gizemleri olan, kaliteli senaryosu etkileyici OSTları yetenekli oyuncuları ile beklentisi yüksek dizi...

1930lu yıllarda ülkesinin özgürlüğü, geleceği için sahip oldukları tek şey olan gençliklerini feda eden insanların; reenkarnasyon ile yeniden geldikleri 2017 de tekrar karşılaşmaları, geçmişlerini hatırlamaları ve unutulan sırların gün yüzüne çıkışları eşliğinde izlediğimiz; romantik, hüzünlü, dekoratif, bromance lı, kıh kıh kah kah niye güldürken gözlerinizi doldurtan dizi Chicago Typewriter.

Severek izlediğim özeller, mutlaka izlenmeliler, bir ömrüm daha olsa da izlesem listeleriminde yerini alanlardan Capital Scandal dizisinin yazarından bir senaryo oluşu da benim için önemli bir ayrıntı oluşturdu. Bu senaristin kaleminden üstelik Kill Me Heal Me ve The Moon That Embraces the Sun gibi iki popüler yapım çıkmışmasın mı?
Yoo Ah In gibi yıllar geçtikçe gözümde oyunculuğu da katlanan; bir sevimlilik abidesi varken, Im Soo Jung ssi gibi deneyimli ve kaliteli bir oyuncu varken, çeşitli hit dizilerle gönlümüze taht kuran, -ilk görüşte yavru Siwon diye adlandırdığım- Go Kyung Pyo varken; bu diziyi takip etmezsem ayıp, etmeyene de ayıp...
Tek olumsuz noktası; yeni bölümü bir hafta beklemek çok zor oluyor kankiii😭


MAN TO MAN
Bir diğer ayıla bayıla izlediğim, bir hafta beklemenin büyük eziyet olduğu, ah ulan keşke haftalık izlemeseydim diyip pişmanlık geçirdiğim, haftalık takibe almasaydım belki asla izleyemezdim diyip keşfettiğime sevindiğim JTBC dizisi.

Aksiyon komedi ve Park Hae Jin üçlüsü ile kendine bağlayan dizimiz; son hafta mantık hatalarını abartasada ben görmezden gelerek ilk altı bölümün havasından kopmak istemiyor  ve Hae Jin ssi sen neymişsin be abi demek istiyorum. Bu adam You Who Came From the Stars daki kırmızı burunlu küçük Emrah kılık adammış ya hala inanmıyorum, neyse...
Kendisinin çok sıkı takipçisi olmasamda bu rolünü çok beğendim çok başarılı buldum çok yakışırdım. İlk altı bölümün hatırına mutlaka izlenmesi gerektiğini düşünmekteyim.

Adındaki Man to Man ifadesinin tam hakkını verememiş olsakta henüz bromance anlamında; genel olarak çok eğlenceli sahneler çok tatlış Hae Jin'ler sizi bekliyor. Park Hae Jin sevmesenizde tanımasanızda seveceksiniz😈

O da nesi bizi yeni bölümde Song Joong Ki ssi konuk olarak mı bekliyor dedi fragman...😲 Tabiki de izleriz 😄

Konumu ne?
Adı da hayatı da olamayan bir gölge hayalet ajan K nin onun için artık sıradanlaşan görevlerinden birinin istenmedik mecburiyetlerin getirisi kaderi ile insanlığına nasıl yenip düşüp ilk kez hata yapışına şahit olacağız.
Daha Türkçeleştirir isek aşık olmaması gereken adamın aşık oluşunu göreceğiz hemde hiçte aşık olunmayası bir kadına.

Suspicious Partner
Henüz sıcağı sıcağına başlamış, yarım saatlik ilk dört bölümü yayınlanan yeni SBS dizisi. Benim ilk kez Ji Chang Wook izleyeceğim dizi olması özellikliği taşıyan dizimizde Queen Seon Duk dizisi ile tanıyıp sevdiğim küçük Dokman Nam Ji Hyun da görmek diğerleri kadar beni rahatsız etmedi. Bence çok tatlı kız 😜
İlk bölüm romantik komedi başlarken ikinci yarım saatlik bölüm gizem polisiye suç ile noktalanmasın mı? Böylece dizi her izleyenin takibini hak edici bir damar girişi yapıyor. Yine "Acaba haftalık izlemese miydim" fikrini beyninizde altyazılı efekti oluşturarak beklemenin güçleştiği bir yapım oluyor ilk haftadan😉

Ruler: Master of the Mask
Yarım saatlik süreyle yayınlanan ilk dört bölümü ile fırından yeni çıkmış bir MBC çarşamba perşembe kuşağı dizisi.
Dizi Kore'de de bizde de hemen sevildi ve tutuldu ilk haftadan. Hal böyle olunca, Prens Sado nun hikayesini de ta Yi San zamanlarından beri merak ettiğim için bende başladım.
Ne yalan söyleyeyim ben o kadar sevmedim dizi. Püff bitsede gitsek dedim bir ara.
Yinede şimdilik izlemeye devam etmeyi planlıyorum bakalım.

2017 işte böyle devam ediyor sevgili çingular.

Onu bunu bilmem ama Man To Man ile Chicago Typewriter dizilerini bu yazıyı bitir bitirmez izlemeye başlayın derim. Ne kadar sabırsızlıkla beklemek gibi zor bir tarafı da olsa bu diziler sindire sindire izlenmesi gereken kaliteler benden söylemesi. Hemen güncelle yetişin de beraber her hafta yorumlaşalım, bol bol spoileşelim burada.🙌

Son olarak;
Haftaya başlayacak olan Third-Rate My Way ve My Sassy Girl dizilerini de takip etmeyi planlıyorum ama kısmet diyelim yinede

7 yorum:

  1. Allaaah buralara güncelleme gelmiişş :333
    Goblinle ilgili kapsamlı bir yazı isterim bloggerim ^^ Ve bu aralar çok meşgul olmaman, kendine ayıracak boş vaktinin olması da beni bi hayli sevindirdi :)
    Şu an Hwarang'ı izliyorum vee V nin şebekliğinden ölmek üzereyiiim hahhahaha
    Chicago Typewriter'a da bir iki güne, Hwarang'ı bitirdikten sonra başlamayı düşünüyorum.
    Suspiciouns Partner'ı izliyorum, neden yarım saatlik bölüm sistemine girdi kore hiç anlamadim ama 20 bölüm gibi olacağı için problem yok hahaha
    Veee bu arada bu senin ilk ChangWook dizin mi?? Healer ve K2 yu izlemedin yanii!!
    Mutlaka izlemeni tavsiye ediyorum Kubra abla ikisi de efsane güzeeel. Bu dizileri izlemediysen ChangWook hakkında çok şey kaçırmışsın derim hahaha
    Neyse daha fazla uzatmayayım, güncelleme için çok teşekkür ederiiim :33
    Umarım bu daha yakın tarihlerde gelecek güncellemelerin habercisidir ~^^

    YanıtlaSil
  2. Yazıyı paylaşırken aklımdan sen geçtin Hilalcim. Bu kadar kısa zamanda yorumunu beklemiyordum çok şaşırdım ve çok çok mutlu oldum. Bu sefer beni hiç bekletmedin.:D
    Çok ayrıntılı olmasa da Goblin ve Saimdang hakkında yazmak çok istiyorum inşallah kismet olur birgün.

    Seven Days Kiss de 10 dakikalık izledim sadece Ji Chang Wook. Tabiki izlerken kendisini tanıyordum. Dizisini izlemesemde maşallah pek ünlü kendisi. :)
    Tavsiyelerine izleme listeme not aldım senin için. Zira iki diziyide izlemeyi düşünmüyordum bayan oyuncuları pek sevmediğim için. Ama sen izle diyorsan deneyeceğim.

    Chicago Typewriter hakkındaki düşüncelerini benimle paylaş mutlaka izleyince. Burada seni bekliyorum hehe...^ ^.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziyi izleyip geri dönüyorum o halde ������

      Sil
  3. Yeni dönem Kore dizileri aynı halka etrafında dönmeye devam ediyor gibi hissediyorum.Şuan Hello Monster'ı izlemekteyim.Man to Man'i kesinlikle izlemeyi düşünüyorum ama tamamlanınca :) O da sırf Park Hae Jin hatrına ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde öyle oluyor aslında. Her yıl belli konular ile dizi yapılıyor sürekli. Örneğin bir dönem fantastik diziler dönemiydi. Bir dönem melodram intikam dizileri dönemiydi. Şimdi de polisiye aksiyon gizem dönemi. Her 5 diziden 4 ünde bir cinayet var bu ara.
      Diziyi götüren Park Hae Jin zaten. Bilemiyorum o olmazsa bu kadar sever miydim^^.

      Sil
  4. hepsini izlemesem de izlediklediklerim arasında bir numara chicago typewriter derim.
    dizi yorumlarını bekliyoruz bizi ihmal etme ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizimizi teknik sıkıntılarım yüzünden uzun uzun yazamadım ne yazık ki... inşallah birgün tekrar izlemek nasip olursa sahne sanhe yazmak istediğim dizilerden:)

      Sil