25 Nisan 2018 Çarşamba

Super Junior İyi Ki Varlar...

Selam sevgili çingular görüşmeyeli nasıl keyifleriniz?

Hayatlarımızın fesatlıklarla işgal edilmeye çalışıldığı zaman dilimine bir sırtımızı dönelim dedirten canım SuJu'm için karşınızdayım yine ben.

K-Pop 'un en önemli yapı taşlarından biri olan canımız hayat enerjimiz Super Junior'umuz geri döndü.

Dönmüş yani...

Hatta öyle bir dönmüş ki Latin Amerika tarzı ile dünyaya açılmış.

Fanlar için heyecanlı bekleyiş etkinlikleri düzenlenmiş gün gün üyelerin seslerinden şarkı özetleri geçilerek hemde.

Peki tüm bunlar olurken 8 yıllık ELF ben neredeydim peki? Tabiki işte... yaşlanmak böyle birşey işte. Hayatın telaşından mutluluk kaynaklarımızı bile unutuyoruz.

O zaman varın bu yaşlı teyzeniz (yaş 27) biraz gençliğine dönsün ve Siwon'una sulansın. 


İşte klibimiz bu. Muhtemelen izlediniz de yine de sayfamda dursun diye koydum ben.

Latin Amerika tarzıymış anlamam ben öncelikle onu söylemek isterim. Klipteki kıyafetlere hadi bir şekilde gönül katlandı da performanslarında giydikleri beni benden aldı. Şu adamları çirkinleştirince ne geçiyor arkadaş elinize.

Hele Siwon'um hangi akılsız yine senin saçını sarıya boyadı.Uyma şu vicdansıza kıskanıyor aşkım senin siyah lepiska saçlarını... O deri pantolon o üzerindeki yazlıkçı kokoş teyze bozması gömlek vari şey nedir gözünü kaşını ayrı sevdiğim. Yakışıyor mu senin gibi karizmatik adama böyle şeyler yapma ne olur kafana taşla mı vuruyorlar canımın içini senin. Sağlam kafa ile yapılacak tarz değil çünkü bu...

Hepsini geçtim o hatun nasıl Siwon'umu merdiven olarak kullanır. Ekranın içine girip onun o bacaklarını kırasım geldi. 

Tüm bunlar ne demek oluyor biliyor musunuz çingular... Bir anda ergenliğe geri döndüm utanarak söylüyorum ki. Ama bu bana iyi geldi. Herşeyi tüm olgunlukları bir kenara bırakıp biraz çocuklaşmak lazımmış. Yine yüreğim yanarken bu yaşta bile SuJu'm beni eğlendirdi, mutluluk kaynaklarım tabirimi hak ettiklerini bir kez daha kanıtladılar yıllar sonra bana.

Tabi yıllar sadece beni değil onları da yaşlandırmış. Heechul oppamız ameliyat geçirmiş, geçmişteki kaza hala yakasını bırakmamış ve performanslara katılamayacakmış. Keşke kenarda otursaydı klipteki gibi de onun o gül yüzünü göreydik. Yoksa hiç problem... sağlıklı olsun bize yeter.

Şarkının İspanyolca içerikli olduğunu ilk dinlediğimde anlayacak kadar kültürlüymüşüm çok şükür...
Ama acaba ben bu şarkıyı bir kaç gün önce radyoda duydum mu hissi dürtükledi beni bakalım deneyeceğim yarın iş yerinde... Şayet radyolarda çalınıyorsa bu biz Türk fanlar için büyük nimet benden söylemesi....
SuJu'muz yurt dışı konserleri ile de çok güzel başarılar elde etmiş. İşte  o konserlerde birinde yaşanan komik bir hikaye ile yazımı sonladırıyorum.
Bana kalsa C.N.Blue Yong Hwa'nın hikayeyi anlatışı komik sadece. Yoksa ben şu batı kültürüne acayip kılım. 

DipNot: Bu arada şarkının sözleri yani iması bizim kültüre göre biraz müstescen yada bana göre öyle. Ben eski kafalı adamım. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder