28 Nisan 2018 Cumartesi

Switch: Change the World


          SBS'in çarşamba ve perşembe akşamları yayınlayan günceldeki dizisi Switch: Change the World. Ben bu satırları yazarken dizinin ilk 10 bölümü yani double hali ile 20 bölümü yayınlandı. KDrama severler fark etmiştir. Artık 1 saatlik bölümler yarım saate bölünerek haftada 4 bölüm yayınlanıyor. Yani yine toplamda yine 2 saat yayınlanıyor diziler haftada, bizim için değişen bir
şey yok yani. :)
Neyse bu gereksz bilgilendirmeden sonra gelelim dizinin bizi ilgilendiren kısımlarına.


          Kendileri bir Jang Geun Suk dizisi gördüğünüz üzere...
          Geun Suk sevgim KDrama izlemeye başladığım ilk zamanlarda You're Beautiful başlamıştır takipçilerim bilir. Severim keratayı tanıdığım o uzun saçlı hali ile de severim. Ama yıllarca aynı tarzda kalıp bir de üstüne Japonca albümü yapıp gay dedikodularına maruz kaldığı dönemlerde şu saçlarını kestirsin artık diye çıldırdım her gördüğümde...
          Sonunda gül yüzlü msn ifadem saçlarını kestirmiş o şahane yakışıklı yüzü daha da bir yakışıklı çıkmış ortaya. Ben çok sevindim bu tarzına özetle. Çünkü yıllardır onun bu halini görmek istiyordum.
          Kendisinin askere gitmeden önceki son projesiymiş bu dizi aynı zamanda.
Saçların kesimi birazda onla alakalı sanırım.

Böyle sürprize can kurban değil mi ama...

           Jang Geun Suk ssi iki karaktere birden hayat veriyor dizimizde... Bir yandan kuralcı suratsız mesleği yüzünden ölümle burun buruna gelmiş bir savcıyı, diğer yandan hayatını zorluklar ile mecburiyetler ile şekillendirmek zorunda kalan bir dolandırıcıyı oynuyor.
Birbirine iki zıt karakter, bir yakışıklı ve yetenekli Jang Geun Suk.

          Dizi bana biraz düşününce Kim Kacangim yani Cheff Kim dizisini hatırlattı. Kim Kacangnim yozlaşmış bir şirketi dolandırıcı hali ile yola getirirken, dolandırıcı Sa Do Chan'ımız ise yozlaşmış bir devleti yola getirmeye çalışıyor. Romantik komedi ile gönlümüze taht kuran Geun Suk'umuz romantizm olmadan da çok güzel ilerletiyor dizimizi.


           Jang Geun Suk'a 1984'lü Han Ye Ri ssi eşlik ediyor. Sunbaesine derinden bağlı aynı zamanda alttan alttan hoşlanan dürüst savcı kızımız zamanla Sa Do Chan'ın dolandırıcı tarafına benzemiyor değil.

           Yılların kötü adamı Jung Woong In ssi ise biz taa Queen Seon Duk'tan tanıyoruz ve kıl oluyoruz...:D
Ajussi ye kötü adam olmak o kadar yapışmış ki gözümde, görür görmez dedim tamam burada pislik bu...:D

         (Hemen araya bir spoi sıkıştıralım. Adam karısı bile öldürmüş ya nasıl bir vicdandır arkadaş. Dizinin sonunda adamın kötülüklerini nereye bağlayacaklar merakla beklemedeyim.)








          Ben diziyi sevdim; herşeyden önce Jang Geun Suk izlemeyi özlemişim. Senaryo olarak güzel heyecanlı merak uyandırıcı yer yer komik geçiyor. -spoiler- Tabi rüşvet olayı çok basit oldu öyle uyanık adamın bu şekilde yenilmesi çok dizi vari havası verdi, orjinalliğini bozdu senaryonun ama napalım her gülün dikeni olup deyip önümüzdeki bölümleri bekliyoruz. 
           Romantik komedilerden sıkılmış ben böyle dizileri ile nefes alıyorum arada. Çok dram ve gerilim olmadan, abartılı komedi de olmadan çok güzel verilecek mesajlarda verilebiliyor demek ki istenilince.
        Bana göre dizinin en ironik yanı Lee Hong Ki'nin seslendirdiği ost... Yıllar öncesini yine You're Beautiful yıllarını hatırlattı. Güzel yıllardı güzel diziydi. Ne de olsa Hong kardeşlerindi... 



Adı: 스위치 - 세상을 바꿔라 / Seuwichi - Sesangeul Bakkwora
Bilinen Adları: Switch: Change the World
Tür: Romantik, komedi, dram
Bölüm Sayısı: 32 (16)
Yayınlandığı Kanal: SBS
Yayın Tarihleri: 28/03/2018-17/05/2018
Yayınlandığı Günler: Çarşamba - Perşembe 22:0

Oyuncular:
  • Jang Geun Suk / Sa Do Chan - Baek Joon Soo
  • Han Ye Ri / Oh Ha Ra
  • Jung Woong In / Geum Tae Woong
OST:

  1. Crazy (Deli) - Teen Top
  2. No One (Hiç Kimse) - So Ya
  3. Blow My Mind (Aklımı Başımdan Al) - Kim Ki Ryun
  4. Raise Me Up (Beni Yükseklere Kaldır) - Lee Hong Ki

😍😍😍😍😍😍














Dipnot: 'K'ore Günlükleri GERİ DÖNDÜÜÜ..! evet...

2 yorum:

  1. lee hong ki OSTu varsa izlenir sdfghjkşlkj. You are beautiful ne güzeldi ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet benim için en değerli yapımlardan biri You're Beautiful ^^.

      Sil