15 Aralık 2018 Cumartesi

MAMA: 2018 Ödüller Sahiplerini Buldu. HONG KONG

          MAMA 2018 kınnassımnida.
       
          Son ayağı Hong Kong'da yapılan ödül töreni Kırmızı halısı ile Türkiye saati ile 12'de başladı.
Yine Türkiye saati ile tören 18:45'de bitti.
Bitişinde çalan şarkıyı hala anlam veremedim.

Performanslar gerçekten çok başarılıydı. Bazı dallarda ödüller gerçekten hak edenlere gitti. Kimine göre de hak etmeyenler ödül aldı MAMA 2018.

Ben sizlerle kim ne kazanmış paylaşmayacağım. Zaten her yerde kazanları görebilirsiniz.Ben aklımda kalan noktaları paylaşacağım sizlerle...


  • Öncelikle sahne performansları çok başarılıydı. Ama en çok girişi sevdim. O bayraklar açılış için mükemmel bir ayrıntı olmuş. Tiger JK ile Yoon Mi Rae her zaman ki gibi şahaneydi.



  • Tabi ki Wanna One bebeklerimi izlemek benim için en şahanesiydi. Sanki onların performansı çok çabuk bitti; başladı ve bitti öyle kaptırdım kendimi.






  •  En iyi grup erkek ödülünü Wanna One'ın alması; ben BTS beklerken beni o kadar şaşırttı ki. Gerçekten mi oldum.

Bir o kadar da çok sevdim ki böyle bir ödül almalarına. Dağılmadan önce böyle bir ödülle layık görülmelerine. Düşünün sayılı zamanı kalan bu canlar en iyi grup ödülü aldı. Gerçi haklın üyelerini tek tek seçtiği bir grup olduklarını düşünürsek almaları bir derece daha anlamlaşıyor.
Gerçi geçen yıl rekor ödüller almışlar yeni çıkış yapmış bir grup olarak ama olsun ben yeni tanıdım onları.

  • Gecede tam da beklediğim(iz) gibi ödülleri silip süpürdü BTS. Yılın sanatçısı ödülünde ise göz yaşlarını tutamadılar. 


  • Taze evli Song Joong Ki ssi her zamanki çok yakışıklıydı.


  • Ödül anonsu yapan oyuncular çok tatlıştı. Lee Ye Won, Kim Sa Rang, Jung Il Woo gibi uzun süredir göremediğim ve sevdiğim oyuncuları gördüm. Ayrıca Cha Seung Won ssi ve Man to Man den sevdiğim Park Sung Woong ssi görmek güzeldi benim için.
  • Bir çoğunun Let's Eat ile tanıdığı oyuncu Seo Hyun Jin ssi'nin cool oluşunu seviyorum. İlk sahneye çıkıp kendini tanıttığı sıradaki bir gürültü oldu ne olduğunu anlayamadığım. O an ki bakışları çok hoşuma gitti.
  • Ödül töreni ile ilgili hoşuma gitmeyen tek şey En İyi Erkek Grup ödülünü dizilerde sevmediğim ama Kore de çokça sevilen Kim Sung-Ryoung ssi'nin vermesiydi. 

Benim için bol aksiyonlu geçen bir MAMA oldu her açıdan. 
Ve blogumda uzun süredir bol paylaşım yapmama sebep olan bir etken oldu aynı zamanda. 

Tam da tahmin ettiğim gibi bir senelik K-Pop açığımı kapattı,
bir yıllık özet geçti adeta bana. 
Ama özet  de 3 günümü alabilecek kadar uzundu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder