21 Şubat 2019 Perşembe

2018'in En İyi KDramaları Anket Sonuçları

          K'ore Günlükleri 8 yıl önce 05 Şubat 2011 tarihinde ilk yazısını yayınladı. Yani bu ay bizim yıl dönümümüz. 8. yaşımız kutlu olsun.

          Hayat telaşesinden çok boş bıraktım buraları biliyorum. O kadar boş bırakmışım ki ben dönene kadar blog dünyam kuruyup gitmiş adeta, ölmüş adeta. Her yıl düzenlediğim ankette yüzden fazla oy olurken bu yıl ki anketimize sadece 27 kişi katılmış en güzel örnek...
          O 27 kişiye teşekkür etmek istiyorum, beni yıllardır yalnız bırakmadıkları için.

          Umarım gelecek de yine çoğalır ve eski günlerimize döneriz. Okuyucularımı çok beklettim sanırım. Şimdi yeni yazıcıklarımla ben bekliyorum onları tekrar buluşmak ümidiyle...
Bu kadar duygusal konuşmanın üzerine bu yılın şarkısı da en sevdiğim KDrama Ostlarından biri olsun o zaman. Her dinlediğimde aynı duygulara sürükleyen, ruhumu dinlendiren bir şarkı...

Minik duygu selimizden sonra geliyoruz 2018'in En İyi Dizileri'ne...

Anketimizde toplam 105 dizi yer alıyordu.
          Az önce de belirttiğim gibi 27 katılımcı; beğendiği bütün dizilere oy verme özgürlüğüne sahipti.
          105 diziden 53'ü yani ortalama yarısı hiç oy almadan anket süresini tamamladı.
Katılım oranı düşük olduğundan belki; sonuçlar beni epey şaşırttı. Kore'yi kasıp kavuran, reytingleri tavan yapan SKY Castle anketimizde hiç oy alamayan diziler arasında yer aldı. Diğer dikkatimi çeken yapımlar: Andante, Radio Romance, Lovely Horribly, The Great Seducer, Hadsome Guy and Jung Eum, Familiar Wife isimleriydi. Fan Girllük bu yıl anketimize yansımamış gibi...

          Oyların % 37,04'ünü alarak 1. olan yapım;
100 Days My Prince oldu.


          Oyların %  33.33'ünü alarak 2.lik koltuğuna;
 Mr. Sunshine oturdu.


          Oyların % 29,63'ü alan I'm Not Robot 3 sırada yerini aldı.



          Oyların % 25,93'ü alarak 4. sıraya paylaşan yapımlar;
 Hwayugi ve What's Wrong with Secretary Kim? dizileri oldu.


           Oyların %22,22'sini alarak 5. sırayı;
 The Beauty Inside ve My ID Is Gangnam Beuty dizileri paylaştı.


          Oyların %18,52'sini alıp 6. sırayı paylaşan üç dizilerimiz ise;
Risky Romance, Clean With Passion for Now ve Are You Human Too


          Aslında listeyi ilk 5'de kesmem gerekiyordu ama en sevdiğim iki dizi 6. sıraya düşünce torpil hakkımı kullanıp onları da ödüllendireyim dedim kendimce.

Böylece bir anketin daha sonuna gelmiş olduk sevgili çingular... 
Gelecek yıl daha fazla katılım ve bol yorumlarınızı beklediğimi unutmamanız dileğiyle...
Yeni yazıcıklarımızla görüşmek, yeni yorumlarda buluşmak üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder