2 Temmuz 2011 Cumartesi

Paradise Ranch



          Eğlenceli dizilerden biri Paradise Ranch... Oyunculuk biraz yavan geldi başlarda. Ama izledikçe samimi buldum ve daha da ısındım diziye. Yinede favorilerim arasına girebilecek güçlükte değil.
          Dizide çiftliğin çevresindeki herşey paradise diye başlıyor. Örneğin; paradise bear. Çarpılacak bu millet hee, biranında cenneti olur mu yaa...
          Küçük yaşlarında evlenen sonrada en ufak kavgada yollarına ayıran çiftin yıllar sonra tekrar karşılaşmasını anlatıyor hikaye. Genel olarak verdiği mesaj insanların karı koca olmasının sevgili olmasından daha önemli olduğu, aradaki güçlü bağı vs. vs.
          Dağılan DBSK'nin en minimin üyesi Chang Min başrol oyuncumuz. Dizideki her kızla öpüşmesini hayranlarını nasıl karşıladı acaba. :)
          Lee Yeon Hee genç yaşına rağmen beğenilen filmlerle oyunculuk yeteneği ortaya koyup geliştirmiş biri bana göre. Onu ne Hyun Bin'ler istediği, ne Jung Il Woo'lar istedi biz vermedik. (Yani yazar vermedi, yoksa biz çoktan vermiştik.:) ) Sonunda gitmiş Chang Min ile evlenmiş:))
Ama söylemeden geçemeyeceğim burada ne kadar çirkin ve bakımsız yahu. Saçlarını düzeltse herşey hal olacak gözümde aslında ama keçe gibi kaldı tüm dizi saçları. Günümüzde bakımlı güzel kızlar evde kalıyor. Dizilerde bakımsız kızlar gözde; peşinden en az 2 erkek koşuyor. Hayal dünyasıda olsa bu kadar saptırmayın canım aaa :D
          Chang Min ile Lee Yeon Hee'yi çok yakıştırdım ben. İkisinin aynı yaşta olmasada benim gözümde bir artıya neden oldu. Bir dergide birlikte poz vermişler, orada da çok beğendim. Dizide evli oldukları zamanlardaki halleri çok sevimliydi. Klasik sürekli kavga eden ama sonra birbirlerine dayanamayan drama çiftlerinden onlarda aslında:))
          Bir ara Han Dong Joo ile Lee Da Ji ilişkisinden çok Lee Da Ji ile Seo Yoon Ho ilişkisi vardı. Sanki başrol onlar gibilerdi Az buçuk Chang Min'i dışladılar yani bir ara. Han Dong Joo'nun sevgilisi zaten gereksiz insan modundaydı. Diziye hiç bir etkisi olmadı. Seo Yoon Ho'nun karısının daha çok etkisi oldu ondan.:)
          Joo Sang Wook'u bilmem kaçıncı izleyişim bu. Bu adama da bir başrol denk gelemedim canım. Hep kaybeden tarafta kalıyor. Yada kazanın bir arakasındaki adam modunda. Ama itiraf etmeliyim o dayaşlanmış. Bunu 3 baba 1 anne dizisini izlediğimde idrak ettim. Yıllar geçiyor napalım:))
          Dizinin en önemli olan noktası ise; bilinç altıma gizlenen ve gerçekleşmeyeceğine emin olduğu için beynimin zorla bilinç altıma sakladığı bir hayalin gerçek olmasıydı. Bir kore dizisinde ilk kez alakasız bir yerinde de olsa Türk Bayrağı gördüm. Ve bir dizide ilk kez Türkiye adının geçtiği duydum. Başta okuduğum alt yazıya inanamadım. Acaba çeviren arkadaş mı bize jest yaptı diye düşündüm. Kulaklarımı kabartıp tekrar ve tekrar dinledim ve gerçekten Türkiye'den aldığını söylüyordu kız. Benim için önemli birşey vallahi sizi bilmem:))
          Sonuç olarak; genel anlamda kötü bir dizi değil, ama benim için  yavan ve boşluların olduğunu hissetiğim bir dizi. İzleyip izlememek sizin boş vaktinize kalmış. Dimamderuheyo:))




Adı: 파라다이스 목장 / Paradise Mokjang (Cennet Çiftlik)
Bilinen Adları: Paradise Ranch, Paradise Farm, Paradise Meadow
Tür: Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 16
Yayınlandığı Kanal: SBS
Yayın Tarihleri: 24.01.2011-15.03.2011
Yayınlandığı Günler: Pazartesi - Salı 20:55

Oyuncular:

  • Shim Chang Min / Han Dong Joo

  • Lee Yeon Hee / Lee Da Ji

  • Joo Sang Wook / Seo Yoon Ho

  • Yoo Ha Na / Park Jin Young


Soundtrack
01 Cennet Çiftlik
02 Yolculuk - TVXQ
03 Biriciğim - BoA
04 Seni Bekliyorum - Yesung
05 İyi Misin? - F(x)
06 İtiraf by Changmin
07 Çiftliğe Koş
08 Çiçek üzerinde öpücük
09 Hey-Ho
10 Fantastik Rüya
11 Yeşil alan
12 İlk Duygu
13 atlama Zamanı
14 Güneşli Günler
15 Gülümseme Valsi
16 Benimle Evlenecek Misin?
17 Güzelsin (Enst.)
18 Hatıralar (Enst.)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder