31 Ağustos 2012 Cuma

Stars Falling From the Sky


          2012 dizilerinden bir nefes alıp 2010 dizilerine geri sıçrayalım, dedim ve bakın şansımıza ne çıktı.:))


          5 kardeşi ile ortada kalan Kırmızı kızımızın öyküsü. Kardeşleri ile ayrı uğraşan, hizmetçisi olduğu evin erkekleri ile ayrı uğraşan, iş sıkıntıları ile ayrı uğraşan ve bu çektiklerini hak ettiğini sonuna kadar bilen bir kızımız bu kız. Jin Pal Gang Ssi.

          Geçen yıl izlediğim Why Did You Come To My House dizinin başrolü Kim Ji Hoo'un oynadığı için listeme aldığım bir diziydi. Eğlendiğim güzel dizilerden biri oldu. Doğru seçimler yapmışım izlemek için.:)

          Kırmızı, turuncu, sarı, yeşil, mavi, mor isimli kardeşler korkunç bir komplo sonucu anasız-babasız-evsiz-yurtsuz kalınca en büyük abla küçük kardeşlerini, yıllardır platonik olarak sevdiği avukatın evinde saklamaktan başka çare bulamaz. Gizli saklı yaşamayı deneyen 5 kardeş gün gün ortaya çıktıkça işler daha da eğlenceli hale gelir.
          Herşeyden önce isimlerine bittim kardeşlerin. İsimleri bile çok eğlenceli değil mi?
İşte o kardeşler ve biricik ajusshileri...
          Kardeşleri sevdim, özellikle en küçükleri sevimli Nam ile Parang favorim.:) Parang 'ın soğuk avukatı yumuşatması, onu desteklemesi, "Bende müziği severim. Digimon müziği var mı?" diye ajusshisi ile ortak noktalar araması çok sevimliydi.:))
          Nam ise çok tatlıydı. Herkes alkışlarken onunda deli gibi çırpınıp alkışlaması çok sevimliydi. (Çocukları baş ağrısı gibi görsemde ilk 5 yaş çok seviyorum, ne yapayım...:)))

          Çocukları bir kenara bırakırsak aslında dizinin öyle abartılı bir yanı yok ama yinede sevdim ben. Gözümüzde klasikleşen pek çok olay vardı. En göze batanı ise ikinci kadındı. Bu tarz ikinci karakterlerden ögg geldi artık. Kadın kafayı Won Kang Ha ile evlenmekle bozmuştu. Bunun aşk olmadığı saplantı olduğu ise gün gibi ortadaydı.
          İkinci adam ise kadından daha kaçıktı. Sevdiği kadın mutlu olsun diye ağabeyine eziyet etmesi; Jin Pal Gang, Won Kang Ha'yı unutsun diye " Beni de erkek gör... Bende denemek istiyorum..." demesi beni çıldırttı. Bir de bu delinin üstüne yiğenleri Won Tae Gyu'nun "Sen benim kaderimsin çagiya" diye kıza yapışması sonucu resmen Jin Pal Gang'a acıdım. Ben bunaldım resmen onlardan, "Bırakın kızı yahu kardeşlerine bakmak istiyor işte" diye tepinesim, onları tepesim geldi.:))

          Dizinin en sevdiği diyologu ise şuydu:
Kang Ha: Gerçekten onun Tae Gyu için uygun olduğunu mu düşünüyorsun?
Joon Ha: Tanıdığım başka birinden daha uygun olduğunu düşünüyorum.
Kang Ha: Kimmiş o başka tanıdığım?
Joon Ha: Tae Gyu'nun yüzüğü takacağından endişe duyup heyecanlanan birisi.
          Gördüğüm en şahane meydan okuma ve laf sokmalardan biriydi.:))

İşte o tatlılık...
          Dizinin finalinin gereksiz aksiyonu hakikaten "ne gerek" cinsindendi, çok saçmaydı. Kızı kaçıyorlar, öldürmeye çalışıyorlar, polis geliyor kurtarıyor hemde deli ajumma ve kaçık ajusshi sayesinde... Pehh ne alaka değil mi? Bütün dizi boyunca abuk hareketli ajumma insafa geliyor, yardım sever biri oluyor, mirastan cayıyor... Özetle melodramın suyu çıkmıştı yine:D
          Finalin en güzel yani ise Won Joon Ha'nın saçlarını değiştirip sevimli Hallyu modeline bürünmesiydi. Tüm dizi böyle olsaymış o kazanabilirdi bence.:)) Ne kadar tatlı olmuş baksanıza...:))

          Pek yazmaya keyfim olmadığından dandik bir yazı oldu farkındayım. Üstelik sevdiğim bir dizin hep kötü yanlarından bahsettim nedense. Ama siz bana bakmayın, kardeşler ile eğlenceli bir diziydi, ben sevdim. İzlerseniz zaman kaybetmiş olmasınız ama izlemezseniz de çok büyük şeyler kaybetmiş olmazsınız. Özelte ortalama bir dizi işte.:))
Adı: 별을 따다 줘 / Byeoreul Ttada Jwo
Bilinen Adları: Stars Falling From the Sky / Pick the Stars / Wish Upon a Star
Tür: Romantik, Komedi, Dram
Bölüm Sayısı: 20
Yayınlandığı Kanal: SBS
Yayın Tarihleri: 04.01.2010 - 16.03.2010
Yayınlandığı Günler: Pazartesi - Salı 20:55


Oyuncular:

  • Choi Jung Won / Jin Pal Kang


  • Kim Ji Hoon / Won Kang Ha

  • Shin Dong Wook / Won Joon Ha

  • Chae Young In / Jung Jae Young

  • Lee Kyun / Woo Tae Gyu   




OST:
1. Stars Falling from the Sky - KARA
2. 그대니까(내 사랑 너니까) - Monday Kiz
3. Perhaps – Jaycade
4. 눈물의 거리 – Jun Ha
5. I Am a Mother – Ji Hye
6. Once Again – Gong Bo Kyung
7. 희망을 찾아서; Enstrumental
8. 그리운 가족; Enstrumental
9. 별의 노래; Enstrumental
10. 사랑의 상처; Enstrumental
11. 거짓된 진실; Enstrumental
12. 무지개 동네; Enstrumental
13. 달려라 신불자 ; Enstrumental
14. 행복 예감; Enstrumental
15. 아픔의 눈물; Enstrumental
16. I Am a Mother; Enstrumental
17. Warm-Hearted – Yeedam
18. Drunk – Yellow String Boys
19. PM Creative (P2) – Main Street
20. Magic (Feat.Nah Hyeon) – Blue Sorbet
21. Lullaby – eniac


4 yorum:

  1. Gerçektende çok güzel bir diziydi araya zaman girmişti ve son 5 bölümü ilk bölümlerden bayağı bi sonra izedim fakay yine de çok güzel bir diziydi diye aklımda kaldı..

    YanıtlaSil
  2. Ben sevmediğim taraflarından bahsetsemde benimde aklımda güzel bir dizi olarak yer etti.:))

    YanıtlaSil
  3. Ayy çok sempatik görünüyorlar... Çok izleyesim geldi :)

    YanıtlaSil
  4. Sevimli bir dizi.:) Ama çok özel bir yanı yok, ortalama bir yapım.:))

    YanıtlaSil