26 Eylül 2012 Çarşamba

Boku to Star no 99 Nichi

           Ardı ardına izlediğim 2012 Kdramalarından bir nefes almak adına araya bir Jdrama sıkıştırmak istedim. Aslında gözüm Oguri Shun'un Rich Man, Poor Woman dizisinde ama altyazılar tamamlamadan başlamaya cesaret edemiyorum.:)) O yüzden ne çıkarsa bahtımıza dedim, o pitti pitti yaptım parmağım çarptı Kim Tae Hee'ye.

          Dizinin adını Yıldızımla 99 Gün. Diziyi Japon-Kore ortak yapımı olarak düşünebilirsiniz. (İki Koreli gördük ya hemen ortak yapımı yapıştırırız böyle.:D )
          38 yıllık hayatında gökteki yıldızlarla kafayı bozmuş bir adam çalıştığı yerde yapılan haksızlığa karşı çıktı için işten ayrılmak zorunda kalır. Yıldız zımbırtılarını alabilmek için para kazanmaya devam etmek zorunda kalan Namiki Kohei bir güvenlik şirketinde işe girer.
         Japonya'da çalışmak için uzunca bir süre mücadele eden Han Yuna ve menajeri nihayet Japonya'ya ayak basarlar. Ancak ünlü yıldızın aramakta olduğu biri vardır. Bunun içinde menajerinden kaçarak her gece sokaklarda dolaşır. Bunu engellemek için menajer çağreyi bir koruma tutmakta bulur.
         Aslında olay tam böyle gelişmiyor. Herşey tesadüf sonucu gerçekleşiyor. Ama siz bu dandik anlatıma göz yumun gitsin.:))
          Zaten konu anlatmak bana göre değil. Anlat derseniz 10 bölümü birden buluverirsiniz karşınızda. Lisede en büyük zevkim izlediğim Hint filmlerini arkadaşlarıma anlatarak işkence yapmaktı.:D Niye aklıma blog açmak gelmediyse artık o zamanlar. İşte size de o işkencenin aynısını yaparım hee. (Sanki yapmıyorum:D)

          Dizinin benim için iki süprizi vardı. Biri 2PM'imizin şebeleklerinden Taecyeon, diğer ise Atashinchi No Danshi'deki büyük oğul Fuu yani Kaname Jun'du. Kaname Jun dizilerde insanları kıl edecekler rolleri özellikle mi seçiyor yoksa tesadüfen mi denk geliyor bilmiyorum ama beni sinire gark etti.:)) Gerçi seyirciye sürekli yalan haberlerle Japon medyasının nasıl ortalık karıştırdığını anlatıyordu ama bu toplumsal görev benim sinirlenmeme çağre olmadı.:)

          Ana karakterler Han Yuna (Kim Tae Hee) ve Namiki Kohei sevimli bir çifti. Ama ben alışmışım My Princess'de Kim Tae Hee'yi Song Seung Hun ile görmeye, bilinç altıma ikisi çift yerleştiği için, sanki Kim Tae Hee, Song Seung Hun' u aldatıyor gibi hissettim bir ara elin Japonları ile. :D:D

Dublör kıtlığından korumayı da diziye dahil ederler.
Ama bizim safoş Kohei etrafta gezineceğine kameranın önünde dolanır hatta dikilir.:D
          Dizi benim için ortalama bir yapımdı. Ne çok iyi, ne çok kötü, vasat değil ama vasat olmasına ramak kalan bir durumdaydı. Neden bunu seçtiğim konusunda hala bir fikrim yok. Geçen yıl My Princess izlerken Kim Tae Hee'nin bir Japon dizisi yaptığı görmüştüm ve aman ne izleyeceğim elin Japonlarını. Hıhh" demiştim. Büyük konuşmamak lazımmış. Zaten ne zaman bunu izlemem desem mutlaka izlerken buluyorum kendimi.:))
          İzleyeyip izlememek ise sizin personal taste'tinize kalmış. (Iyykk korkunç bir espriydi, kaçın kaçın... ben kaçıyorum.:))



Adı: 僕とスターの99日 / Boku to Star no 99 Nichi (Yıldızımla 99 Gün)
Tür: Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 10
Yayınlandığı Kanal: Fuji TV
Yayın Tarihleri: 23.10.2011- 25.12.2012 (Pazar 21:00)

Oyuncular:
  • Nishijima Hidetoshi / Namiki Kohei

  • Kim Tae Hee / Han Yuna

  • Taecyeon / Taeson 

  • Sasaki Kuranosuke / Takanabe Yamato

  • Kaname Jun / Hashizume Kazuya
 

6 yorum:

  1. Bu dizi pek "personal taste"imi çekmedi nedense. Oturur RMPW'ı tekrar izlerim daha iyi ;)) Sen de izle artık şu diziyi yaa..

    YanıtlaSil
  2. İzledim bu diziyi :D Gayet eğlenceliydi.Teacin kadroda olduğunu bilmeden izlemeye başlayıp, dizide görünce şok olmuştum niyeyse :P Halbuki pek 2pm hayranı felan değilim.Sanırım Japon dizisinde bir Koreliye daha rastlamak sevindirdi beni. Kore'yi nasıl benimsediysem artık :P

    YanıtlaSil
  3. <Işık gerçekten sen misin?:D Seni burada görmeyi çok özlemişim görür görmez acayip sevindirik oldum canım. :)) İzleyeceğim artık şu elimdeki yarım dizileri bir bitireyim.:))


    <ya leyl bende aynı durumdayım. Nasıl benimsediysek şu Kore'yi, Korelileri hiç alakam olmayan bir oyuncuyu görsem bile daha heyecanla izliyorum o yapımı.:))

    YanıtlaSil
  4. Benim cnm ^^ Arada uğrasam da yazamadığım için kusuruma bakma ltf. Takipteyim ;)

    YanıtlaSil
  5. ben bayaa bi kore delisiyim 2009- 2008 den beri. seni önce blogcudan takip ediyodum sonra bloggera geçtik. Seni hep sevdim ve sıcaakkanlı buldum. Ama yorum bırakamadım mı ne desemki diye. Şimdi yazıyorum okul nedeniyle 15 tatil hariç kışın izleyemiyorum ama yazında canına okuyorum yani. Kışın da boş olduğum zamanlar film izliyorum en son izlediğim acıklı film yani bad movies gerçekten süperdi. Neyse bi kaç blogger da biizm sayemizde kore fanı oldu çok mutluyum bundan dolayı sennle tanışmak için can attım desem yalan olmaz
    konuya gelirsek bu diziye my princess den sonra başladım ama 1. bölümü izleyip bırakmıştım geçen yıl çünkü japoncaydı anlamayınca hemen kapattım. En son izlediğim de time slip dr. jin başları sıkıc olsa da sonu süperdii
    Birbirimiz tanısak süper olur bence
    Ama istemiyo olabilirsinde saygıyla karşılarımm.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Neden istemiyeyim, bende çok isterim tanışmayı.:)) Hatta tanıştık bile sanırım şuan. :)
    Teşekkür ederim güzel düşüncelerin için.:))
    Blogcu tasarım olarak iyice kendini kaybetti. Ben burayı daha çok seviyorum. Orası yedek gibi birşeydi benim için zaten.:))
    Animeler sayesinde Japonca artık bana yabancı gelmiyor.:) Ama dizi izlenmese de çok büyük bir kayıp olmaz bence.:)
    Dr.Jin izlemek istediğim yapımlardan yıl bitmeden izleyeceğim kesinlikle. Kadrosu güzel en azından.:)
    Her zaman yorumlarını beklerim. Çekinme aklında ne geçiyor paylaşabilirsin benimle.:))

    YanıtlaSil