29 Eylül 2014 Pazartesi

Bir Mim Daha...

          Merhaba sevgili çingular... Yeni arka planımızla karşınızdayız tekrar. Yeni yayın dönemine giren tv kanalları gibi bende sürekli yazma isteği hissettikçe değişikliğe uğrattığım blogumda yeni bir önyüzle daha karşınızdayım. Mevsimlerin ve insanları sürekli değişim halinde olduğu şu dünyada ben blogcuğumun tasarımı ile oynamışım çok mu? :))
           Yeni rengimize bir mimle hoşgeldiniz demek istedim ve sevgili loverK bana göndermiş olduğu soruları cevaplamaya koyuldum.:))
  1. Bu gece öleceğinizi bilseniz bazı insanlara bazı şeyleri söylememiş olmanın pişmanlığını hisseder misiniz? Peki neden söylemediniz?
          Ölmemle alakası olur mu bilmiyorum ama zaman zaman bazı şeyleri söylemediğim için pişmanlık duyduğum oluyor. Bunun sebebi de söylemem gereken anda aklıma gelmeyip sonradan gelmesi sözlerin. Onun dışında saklanması gereken herşey ilahi güçle saklanmış zaten. Söylenmemesi daha hayırlı demekki...;)

       2. Günün birinde çocuğunuzun doğduğu hastanede bir yanlışlık yapıldığını ve çocukların karıştığını öğrenseniz, kendi çocuğunuzla sizin büyüttüğünüz çocuğu değiştirir misiniz?

          Değiştirmem. İkisini de kendi nüfusuma alırım, vermem.:))
(Evlenmek çocuk yapmak gibi planları hayattımdan silip attığım için ciddi düşünüp cevap veremiyorum ama içinden çıkılması zor bir durum, Allah korusun.)

         3. Hayalinizi süsleyen bir yerde bir hafta tam porsiyon, harika bir tatil için uçan bir kelebeği yakalayıp, ayaklarınız ve kanatlarını koparır mıydınız?

          Koparmazdım, günahtır. Bir haftalık mutluluk için gelecek hayatımı yakamam valla.:)

          4. Bir yemeğe davetlisiniz ve önünüze tanımadığınız bir yemek konuyor. Tuhaf haline ve pek iştah açıcı görünmemesine rağmen tadına bakar mısınız?

          Bakarım, hatta bakmışlığımda var...


          5. Sevdiğiniz biri için yalancı şahitlik yapar mıydınız? Örneğin bir yayaya çarptığında, direksiyonda dalga geçtiğine rağmen, çok dikkatli kullandığını söyler miydiniz? (anne, baba, eş, sevgili)

          Söylemem. 

          6. Yetişme tarzınızda değişiklik yapma imkanınız olsa ne değiştirirdiniz?

          Biraz daha özgüven sahibi olup insanlarla hemen samimiyet kurabilen biri olmak istediğim çok zaman oldu. Ama yine de kendim olmaktan mennumun aşağı yukarı. Bende eksik olan tek şey cesaret bunu da bana ailem sağlayamaz ne yazık ki , doğuştan eksik bende...

          7. Eviniz ve içindeki eşyalarınız yanıyor. Ailenizi, kendinizi ve köpeğinizi kurtardıktan sonra bir kez daha içeri girme şansınız var. Ne kurtarırdınız?

          Kuran'ımı, ailemin ilaçlarını, cdlerimiz, makyaj mazemelerimi, cüzdanımı, telefonumu,... sanırım ben evin için yandım baya baya...:D

          8. Yarın sabah başka birinin kimliğinde uyanma olasılığınız olsa, bunu değerlendirir miydiniz? Kimi seçerdiniz?

         Siwon'un karısı olarak uyanmayı...Şaka yapıyorum sadece ciddiye almayın sakın...

Başka biri olarak uyanmaktan çok ailemle mutlu huzurlu olduğum günlere uyanmayı isterim sadece.:))

Bir mimin daha sonuna geldik. 
Mimi paslama konusundaki yetersizliğimle;
 soruları cevaplamak isteyen herkese gönderdim gitti...:))


4 yorum:

  1. Güzel bir mim olmuş. Sorulardan bazıları biraz değişik. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya değişik aslında, cevap vermeside bir o kadar karmaşık sorular bence de:))

      Sil
  2. Siwon'un karısı çok iyiymiş yalnız hiç aklıma gelmedi bu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D
      Hayal gücümün son noktasındayım sanırım ben. :))

      Sil