9 Mart 2020 Pazartesi

2019 En İyi Drama Anketi Kazananları


          Merhaba sevgili çingular;

          Heyecanla beklediğim(iz) Geleneksel 'K'ore Günlükleri Yılın En İyi Drama anketimiz nihayet kazananlarını açıklıyoruz.

Bu yıl anketimizde 3 kategori yer aldı.
Toplamda 137 dizi anketimizde oylar için sıra bekledi.

Ne yazık ki geçen yıla göre biraz daha düşmüş oy kullanan çingularımın sayısı. 
Dilerim gelecek yıl daha dolu dizgin olur buralar. 
2020 dizi konusunda, bereketli olsa bari.


Daha fazla dram kokmadan buralar hızlıca sonuçlara geçelim en iyisi. 

İlk kategorimiz 12-26 bölümlük dizileri kapsamaktaydı ve toplamda 100 adaya sahipti.
  • Oyların %40'ını alarak birincilik koltuğunu oturan,

     2019'un En İyi Dizisi HOTEL DEL LUNA oldu.




  •  Oyların %20'lik kısımlarını eşit şekilde alan beş dizimiz ise 2. sırayı paylaştı.

    Clean with Passion for Now, Search:WWW, The Secret Life of My Secretary, Touch Your Heart, Vagabond



  • Oyların %15'liğini alarak 3.sırayı paylaşan dizilerimiz ise;

Doctor John, The Last Empress, Chocolate, Crash Landing on You oldu.



           İkinci kategorimiz ise 1-11 bölümlük Mini Dizi ve Web Dramların kapıştığı bölümdü 18 adayımız vardı. 

  • Oyların %40'ı alarak 1.'lik koltuğunu kapan dizimiz
I am not a Robot oldu.


  • Onu takip eden dizimiz I Hate You Juliet ise oyların %25'ini alarak 2. sıraya yerleşti.

           Anketimizin üçüncü ve son kategorisinde ise 30 ve daha fazla bölüm sayısına sahip 19 aday dizi vardı. 

  • Oyların %40'ını alarak 1. olan dizimiz 
100 bölümlük Love is Beautiful, Life is Wonderful oldu.




Ve bir anketin daha sonuna gelmiş olduk çingular. 

Sonuçlar nasıl derseniz? Sizin birincileriniz hangi diziler?

Hotel Del Luna benimde 2019'da en sevdiğim dizi oldu. 
Tüm yoğunluğuma rağmen her hafta iple çektim yeni bölümlerini. 
Ne de olsa bir Hong kardeşler eseri.

         Oylama sonucu beni meraklandıran dizilerde oldu elbet. Onlarda buluştuğumuz yazılara görüşmek üzere...

5 yorum:

  1. Canım bloggerıım ❤ Çok ozledim seni ve yazilarini.. Yeni dizilerle ilgili de yazilarini cok gormek isterim, eskisi gibii..
    Nasilsin iyi misin? Umuyorum ki eskisi gibi geri donup bizi yazilara bogacaksin veee umarim beni hatirliyosundur ��❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki hatırlıyorum.🥰Hoşgeldin Hilalcim. Bana güzel bir güç verdin şuan. Yeni dizileri yazma istediği kabardı birden içimde🤭 Var mıdır isteğin önerin? Sana bir yazı daha armağan etmek isterim, eskisi gibi yazamıyor olsamda.

      Sil
    2. Sende oyle bir kalem var ki asla körelmeyen ❤ Eminim eskisinden de guzel yazarsin bloggerim :3
      Bu arada benim de 2019 da en begendigim dizi sanirim Hotel del Luna'ydi hehe
      Yaaa yeni dizileri yazma istegini kabartiyorsam eger her gun bir posta yorum birakmaliyim saniriiim.����
      Benim tek istegim yazilarini okumak bu yuzden izleyip de yazmadigin tum dizileri sirayla okumak isterim, izlemek icin vaktin varsa da Doctor John'u oneririm :3
      Merakla ve buyuuuk bir ozlemle guncellemeyi buralarda bekliyo olucam, buralari artik bos birakmaya niyetim yok ��❤

      Sil
    3. Canım övgülerine layık olmak için elimden geleni yapacağım. Umarım seni hayal kırıklığına uğratmam.:) Motivasyonun için çok teşekkür ederim. Hergün bir yazı yazasım geldi şuan. Hatta hemen taslaklara koştum. O da nesi bir sürü hazırlığım varmış meğer, unutmuşum🤭. Hergün olmasa da hafta da bir buluşabiliriz gibi inşallah, işten güçten kaçamak yaparak.:)

      Sil
    4. Hazirligin da varmis megeeer :3
      Ilk guncellemeyi dort gozle bekliyorum o halde ❤

      Sil