Blog kullanım rehberi için tıklayınız.

30 Nisan 2011 Cumartesi

Canım Pasta....


      Hayatımdan bir pasta geçti...
Son zamanlarda izlediğim en güzel dizilerdendi. Bittiğinde kendimi terk edilmiş hissettim.:)) Çok sıcak, çok samimiydi. Çok eğlendim izlerken. Tekrar izleyeceğim dizilerden kesinlikle.
Sungkyunkwan Scandal gibi mutlu eden bir finali vardı.
      Şepunnimin oyunculuğuna hayran kaldım. Çok iyi iş çıkarmış ve ödülü haketmiş. Aslında yakışıklı Kim Hyun Joong ve Lee Min Ho' nun dizilerinden ve oyunculuğundan daha başarılı bir dizi ve oyunculuk gördüm ne yalan söyleyeyim. MBC'nin 2010daki en iyi romantik komedisi bence.
      Ayrıntıya girmeden önce söylemek istediğim birşey var: Biliyorsunuz blogumda dizileri ayrıntılı bir şekilde anlatıyorum. Bilmeyenler için sağ tarafta uyarı yazısı yazdım ama tekrar hatırlatmak istiyorum bu yazı da tahmin edemeyeceğiz kadar Spoiler bulunacak. Pasta'yı henüz izlemediyseniz kesinlikle okumayınız... Yoksa güzelim diziye yazık olur:)

      İlk bölümden ekileyen diziye dizi derim ben. You're Beautiful ilk dizim olduğundan mıdır bilmem ilk bölümden vurmuştu beni. Leyla gibi olmuştum bir anda. Aynı şekilde My Girl, Sassy Girl, Capital Scandal da ilk bölümlerden beni ekliyen dizilerdendi. Sonra yavaş yavaş bu etki azaldı. Az rastlanır olmaya başladı son zamanlarda. O yüzden Pasta benim için önemli bir yere sahip. İlk bölümden beni etkileyen dizi oldu.
      Montajlama çok başarılı olmuş. Şef konuşurken kameranın saniyelik farklı açılar kullanması çok etkileyici bir hava katmış. Öncelikle diziyi bunun için tebrik etmek istiyorum. (Ne sanıyorsam kendimi artık.:) İyice kaptırdım:D)
      Dizide bütün karakterleri çok sevdim. (Bir kişi hariç. Kim San' ın ablası :@) Mutfak ekibi sevilmeyecek gibi değildi zaten. Ama şef dizide en beğendiğim karakterdi. Başrole yakışır bir karakter. Lee Seon Kyun mükemmel bir oyunculuk sergilemiş. Aşmış adeta kendini:)) Coffee Prince'ten daha çok sevdim kendisini burada. Zaten Coffee Prince'deki halinden eser yoktu, izdırap içinde yorgunluk veriyordu insanlara:)) Replikleri de çok ilginçt işte onlardan biri... - Sizi bağırsaklarınızı söktükten sonra sucuk bağları ile asmak istiyorum. :) Şef kibar olma özürlüydü zaten.:)
      Şefin repliklerine bayıldım adeta. Özellikle Heyy sacang...................     imm!" demesi süperdi. Hiç ağzından düşürmediği "wohimma" ve "tekrar yap" ıda unutmamak lazım.:)
      Şefin şefi aynı şefe benziyordu.:) Kafasına vurdu ya şefin, Yoo Kyung ile çömezin görmesini istedim şepin o halini:D 
      Şef  sıra ile tüm kadınları kovdu. Yetmedi müdürü de kovdu. Ama ne kovmaydı o öyle...
      Şef, Seo Yoo Kyung ile kafayı tokuşturmasına bayıldım. Herkes yanlış anladı ama ben yanlışlık hissetmedim. Demek ki adam yanlış yapmıyor hahah:D
      Şefin balığını Kim San' dan kıskanması çok sevimliydi. Özellikle "gece yarısı kaktüsün neden çiçek açmasını istiyorsunuz" diye çıkışmasına bayılmıştım:)) Şef balığını kıskandıkça ben mutlu oldum. :)
Ama keşke araba konusunda kıskanmasaydı. Şefe BMW yakışıyordu. Mini hiç yakışmamış:))
       Şefin balığını sevmesi gerçekten çok güzeldi. Bakışları, "O benden hoşlanıyor doğru ama ben onu seviyorum" demesi, mutfakta çaktırmamak için dolana dolana balıkçığının yanına gitmesi ve sonunda kızın uzaklaşması ile ortada abalak gibi kalması çok hoştu. Şef ile Seo Yoo Kyung'un boş boş sebepsiz yere gülmeleri bile çok sevimliydi. Kavga ederlerken bile mutluydular. Çok tatlı bir çifti balık ile şef.

      Seo Yoo Kyung  şefi yanağından öpmesi, korkması, kaçması ve şefin yüz ifadesi harikaydı.


Zavalı kız tüm dizi boyunca hep şeften azar işitti. "Alnına iki tane anten takarsın" gibi haha:D Hep ters cevaplar duydu işte onlardan bir tanesi:
          - SYK: Şep neden benden nefret ediyorsun?
          - Şef: NEFRET ETTİĞİMİ SÖYLEDİM Mİİİİİİİİİİİİ?              ^-^

      Zavallı Seo Yoo Kyung şeften yediği azarlar yetmemiş gibi bir de şef ile Oh Sae Young arasında kaldı bir ara mutfakta. Ne yapacağını şaşırdı kız.

      
      Oh Sae Young acep ne halt etti şefe diye düşünür olduk hemen. Hatta bir ara korktum dizinin sonunda barışacaklar diye :)) Ama yaptığı hakikaten yenilir yutulur cinsten değildi. Gerçi şef son bölümlerde kızın gönlünü almak için sen hile yapmasaydı ve beni geçseydin ben yine gururum yüzünden seni terkederdim dedi ama yinede yaptığı adiliği hafifletmedi bu cümle. Resmen şefi arkasından vurmuş.:S
Lakin güzel kız Lee Ha Nui. Sanırım Miss Kore'ymiş kendisi. Gamzesi çok hoştu.

      San'a sanki margarin reklamı gibi:D Kim San resmen ilanı aşk etti Seo Yoo Kyung' a. Ama kız anlamadı mı anlamak istemedi ben anlayamadım o kısmı.:))

      Gumiho' nun kötü sonsengnimi burada uzun saçlı bir aşçı:) Bu çocuk ne güzel göz kırpıyormuş öylee:))
Şef Philip (No Min Woo)'yu müşteriye gönderince Kore takımının arkasından "Aşçıdan çok çay bahçesi müdiresine benziyor" demelerine çok gülmüştüm. Tüm dizi boyunca "Kim San'ın ablası No Min Woo'nun peşini bıraksın ne olur..." diye geçirdim hep içimden. Çok sevmediğim uyuz olduğum bayan oldu Kore dramalarda ama bu kadın resmen iticiydi. Öyle güzel çocuğa böyle bir partner(?) yönetmenin gözümü kördü herhalde. Böyle uyumsuz çift olur mu yahuu??? Kesin akraba torpili vardı bu kadının :lol: :D Sanırım dizi de Min Woo' ya ayıp olmasın diye ona eş yapmış yönetmen ama çocuk yanlız kalaydı daha iyiydi bence böyle daha çok ayıp olmuş.^.^
      No Min Woo'nun şeften kafasına yediği tokadı Gumiho'da atmak istedip te atamadım sahnelerin intikamı olarak kabul ediyorum haha:D Thank You şepunnimm:D

      La Sfera'nın eski müdürü bir acayipti. Aslında eğlenceli karakterler sayılırdı. Kim San ile aralarında geçen bazı diyologlar hala aklımda...
          - Kim San: Sunbe bilgisayar kullanmayı öğrensene...
          - Eski Müdür: Grafikleri çizmek çok zor oluyor...                haha:))
Bir diğeri:
          - Eski Müdür: Seni müdürüm diye çekinen işe yaramaz bostan korkuluğuuuu
          - Kim San: şokkk tabiki :D


      Dizi diğer romantik, komedilerden farklıydı. Seo Yoo Kyung'un kilerde kapalı kaldığı sahne diğer romantik, komedilerde olsa şöyle olurdu: Şef ile müdür balığı kucaklamak için birbirine girer, şef ile müdür savaşında şef galip gelir ve kızı oradan uzaklaştırıp sevgisini gösterir, mazemeler şans eseri bozulmaz ve sağlam kalırdı. Ama öyle olmadı bu dizi gerçekten bu yüzden güzeldi sanırım.:)
       Başka bir farkı ise şuydu: Normalde romantik komedi de adam kıza vurcak gibi yapar ama vurmak yerine öper. (Örneğin; You're Beautiful: Hwang Tae Kyung...:) ) Ama şef öyle miydi patlatıyordu valla kıza:))
 
       Dizide en sevdiğim sahnelerden biri şefin bira yakalama sahnesiydi. :)

       Her dizide olduğu gibi bu dizide de bir saçma sahne yakaldım. 11. Bölümde "sipariş gelsin bakalım evet geldi", bu yıl ki sayısal loto talihlimiz.... modunda bir sahneydi.

      Son dakika gölü olarak Seo Yoo Kyung' un yarışmaya gireceği gün gibi ortadaydı. Ama Ho Nam'ın elinin yanacağını tahmin etmek şöyle dursun aklımın ucundan bile geçmedi desem yalan olmaz hani:d

      Ve diziden öğrendik ki: Karşındakini gaza getirmek ve dediğini yaptırmak istiyorsan inatlaş ve "kendine güvenin yok mu? " de, kesin işe yarıyor :D

      Yazımı bende dizi gibi başladığım şekilde bitiriyorum.:)

Hayatımdan bir pasta geçti.
      Çok özleyeceğim şefin hiç birşeyi beğenmeyip bağırmasını tekrar yap demesi, alınlarına vurmasını, woohimma demesini, herkesi kovmasını (özellikle müdürü kovdu sahne süperdi). Hiç unutmayacağım bira yakalama sahnesini ve çonçonın(yavşa yavaş) ilerleyen güzel ilişkilerini... Hep aklımda bir yere sahip olacak
Seo Yoo Kyung' un "Yee şepp "demesi ve Şefin "Seo Yoo Kyung' un benden hoşlandığı doğru ama ben onu seviyorum demesi....
      Personal Taste beni sinir etmişti. Kadın ile erkek birbiri ile aynı yatağı paylaşırsa birbirlerini sever mesajları asabımı bozmuştu. Ama bu dizi de Choi Hyun Wook pumosunu saf olduğu için masum olduğu için sevdi.
Saf aşkı, masum aşkı görmeyeli izlemeyeli o kadar uzun zaman olmuş ki unutmuşuz varlığını...Hatırlattı Pasta...:)

"Kaja narang" :)
Söyleye bileceğim tek birşey var dizilerde kızlar çok şanslı oluyor:))))
Şef ve mutfağı sizi çok özleyeceğim...

Ahh böyle güzel diziler Türkiye' de olcaktı en az 3 sezon yerdi hani:D


Adı: 파스타 / Pasta
Tür: Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 20
Yayınlandığı Kanal: MBC
Yayın Tarihleri: 04.01.2010 - 09.03.2010
Yayınlandığı Günler: Pazartesi & Salı 21:55

Oyuncular:
  • Gong Hyo Jin / Seo Yoo Kyung

  • Lee Sun Gyun / Choi Hyun Wook

  • Lee Ha Nui / Oh Sae Young

  • Alex / Kim San








Pasta Orjinal Soundtrack
1. Seni Dinliyorum – Kyuhyun (Super Junior)
2. Gidiyorum – M To M
3. Şanslı Gün – Every Single Day
4. Sevimlisin – Jung Ah (After School)
5. Küçük Yalan – Kim Dong Hee
6. Part Time Sevgili – Clazziquai
7. The Minstrel Boy - Elina
8. Pasta Intro
9. Seni Dinliyorum (Orch ver.)
10. Seni Dinliyorum (Piano ver.)
11. Gidiyorum (Orch ver.)
12. Sevimlisin (Orch ver.)
13. Küçük Yalan (Orch ver.)
14. Part Time Sevgili (Orch ver.)
15. Coincidence (Orch ver.)
16. Waltz 4 Minnie (Orch ver.)

20 yorum:

  1. mükemmel bir dizi gerçekten çoook beğendimm :)

    YanıtlaSil
  2. coffee prince ten sonra izlediğim halen izlemekte olduğum izlerken durmadan iç geçirdiğim dizi:)) blogunuza bayıldımmmmm

    YanıtlaSil
  3. Beğenmenize çok sevindim blogumu. Çok Teşekkür ederim. Çok severim bende Pasta'yı:))

    YanıtlaSil
  4. pasta m bitmek üzere :( sizden bi tavsiye istesem :) ım sorry ı love u mu yoksa east of eden mı? beethoven ı da merak edıyorum aslında sizden şöyle güzel bi di drama tavsiyesi alabilirmiyim:)? sizinle tanıştığıma çok memnun oldum ayrıca:) yazılarınızı okurken hepsini izleyesim geldi :d ama en çokta hello my teacher ı merak etmekteyim tek sebebi gong yoo:) selamlar sevgiler:))

    YanıtlaSil
  5. East of Eden dizisini henüz bende izlemedim.
    I'm Sorry I Love You, Beethoven Virüs ve Hello My Teacher arasından bir seçim yapacak olursam; ben Hello My Teacher'i daha çok seviyorum bu ikisine göre. Beethoven Virüs ve I'm Sorry I Love You bende çok merak ederdim ama ikisi de (özellikle Virüs) bende biraz hayal kırıklığı yarattı.
    Pasta'nın üstüne Gong Yoo iyi gider bence:)))

    YanıtlaSil
  6. bende içimden hello my teacher desin diyordum kiiii:):) teşekkür ederim çok çok sevgiler saygılar:)

    YanıtlaSil
  7. Benim de çok sevdiğim dizilerden birisidir Pasta. (ve nadir olarak 2. kez izlediğim). Başrol karakterleri yanlış anlamalarla,entrikalarla, 2-3 yıllık yurtdışı eğitimleriyle ayırıp durmadılar.
    Bu arada ne kadar çok Kore dizisi izlemişsin benim gibi. Bağımlılık yapıyor değil mi? Listendekilerin çoğunu izledim.

    YanıtlaSil
  8. Kesinlikle katılıyorum, dizinin en güzel yanlarından biri tüm gereksiz ayrılıklardan uzak olması.:)
    Bağımlılık yapıyor gerçekten: Birde o bağımlılığa merak karıştı mı... Listeler dolusu dizi izleyesi geliyor insanın.:))

    YanıtlaSil
  9. Harika bir diziydi :) Bittiğinde etkisi çok fazla üzerimde kaldı ve halada üzerimde :)Gereksiz ayrıntılar hiç yoktu ...:) Bu yüzdende çok sevdim kendisini :)) Bu aralar Pasta gibi bir dizi arıyorum :)) Bulabileceğimi sanmıyorum gerçi :))

    YanıtlaSil
  10. Bende sanmıyorum.:) Ben Pasta'nın üstüne bir dünya yapım izledim. Kore-Japon-Hint-Türk, dizi-film-anime... Hiç biri Pasta gibi değil. Belki daha güzel yapımlarla karşılaştım ama Pasta'nın yeri apayrı her zaman.:))

    YanıtlaSil
  11. Dizi çok güzeldi her bölümü ayrı sevdirdi kendini ama bir şikayetim var , sanırım izlerken 1 2 kilo aldım :D Fena halde açlık hissi uyandıran ve spagetti yeme arzusu veren bir dizi :D Teşekkür ederim bloggerim yine sayende güzel diziler izlemeye devam ediyorum :)

    YanıtlaSil
  12. O konudan bence şikayetçiydim Hilalcim. :))
    İçim dışım spagetti olmuştu onlar yüzünden. En çok acıktıran dizi Pasta'dır herhalde.:)

    YanıtlaSil
  13. meraba canım bende uzak doğu delisiyim (dizi-film) olartak özelliklede kore :) bir blok açmayı planlıyorum idolüm senin siten seninki gibi çok güzel bi site açmak istiyorum ama bunun için sana bir sorum var telefon numaranı verdinmi ? ve güvenlimi ? sorularımı yanıtlarsan çok memnun olurum şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  14. Ben blogum açalı 1,5 yıl oluyor. Hafızam pek iyi değildir, tam hatırlamıyorum ama vermedim sanırım telefon numaramı. Verdiysem de bugüne kadar bir sorun olmadı. Ama telefon numarasının zorunlu olduğu sanmıyorum blogspot için.:)
    O kadar güzel bir bloga sahip olduğumu düşünmüyor. Ama böyle övgüler almak beni çok mutlu ediyor teşekkür ederim.:))
    İdol mü? Benim blogum mu? Gerçekten o kadar iyi olduğumu düşünemiyorum.:))

    YanıtlaSil
  15. çok tşk ederim ama gerçekten böyle güzel bi hobin olduğu için çok şanslısın başarılarının devamını dilerim =)

    YanıtlaSil
  16. oyy canım Hyo Jinim çok seviyorum ben bu kızı yavvv:))çok iyi bir oyuncu bana göre çokkk sevimli bir yanı var.en sevdigim dizilerinden biri pastadır.izlicek dizi bulamadıgım zaman yardımıma koşan joker dizilerimdendir.insanda sıcacık güzel duygular bırakan dizileri seviyorum açıkçası kore dizilerini seviyorum adamlar nasıl dizi yapılacagını biliyorlar.neyse uzatmayım hehe güzel dizidir izleyin hiççç pişman olmazsınız....

    YanıtlaSil
  17. Nasıl güzel yorumlamışsın öyle diziyi :) Entrikadan, yalan- dolandan uzak ve saf aşkı anlattığı için belki de çok sevdik. Romantik komedi çok sevdiğim için ilk izlediğim dizi Pasta oldu ve iyi ki izlemişim. Arada sıkıldıkça izlediğim iki kore dizisinden biri :) Emeğinize sağlık, blog gerçekten hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde çok sevdiğim ve başarılı bulduğum bir dizi. Şöyle bir özlem gidereyim dizeye dediğim bir zamanda hepsini baştan sonra izlerken bulmuştum kendimi.:)

      Sil