2 Mayıs 2019 Perşembe

Empress Ki OST - 4Men - Thorn Love (Diken Aşk) Türkçe Çeviri

          Tesadüfen dinlediğim ve sözlerini ilk duyduğum anda sevdiğim bir şarkıyı çevirdim bugün kendimce. Mutlaka hatalarım vardır, affola...

          Empress Ki dizisinin ilk OST'u şarkımız. Diziyi izleyenler zaten biliyordur ama ben çok duymuş olmama rağmen diziyi izlememiştim. Bir gün izlerim belki diye listemde hep ama kısmet...

Açıklama: Kırmızı yazılı satır bir kelimesini çeviremediğim satır oldu.
 Parantez içindeki yeşil satır emin olamadığım
 ama anlam bütünlüğü sağlayan satır oldu şarkıya bence.



나는 위험하니까 사랑은
naneun wiheom hanikka nae sarangeun 
Ben tehlikeliyim aşkım
나를 사랑하면 할수록
nareul sarang hamyeon halsurog 
Beni seversen
(Beni sevmeye devam edersen)
결국 너만 다칠지 몰라
gyeolgug neoman dachil ji molla
Sonunda sadece seni yaralar mı bilmem
나를 시험하지마 사랑을
nareul shiheom hajima nae sarangeul 
Beni imtihan etme, benim aşkımı
절대 못해 못해 못해 못해 못해
jeoldae motae motae motae motae motae 
Asla yapma yapma yapma yapma yapma
위험하니까 위한 거니까..
wiheom hanikka neorwihan geonikka…
Tehlikeli senin için
 
나의 사랑엔 비밀이 있어
naui sarang en bimiri isseo 
Benim aşkımın sırrı var
제발 내게 손을 대지
jebal naege soneul daeji ma 
Lütfen bana elini sürme
나의 침묵엔 이유가 있어
naui chimmug en iyuga isseo 
Benim sessizliğimin sebebi var
제발 가까이 오지
jebal deo gakkai oji ma 
Lütfen daha fazla yaklaşma
사랑해요..사랑해요..
sarang haeyo…sarang haeyo… 
Seviyorum seviyorum
안아줄 없지만..
anajul sun eobtjiman…
sarılmışlığım yok ama


나는 위험하니까 사랑은
naneun wiheom hanikka nae sarangeun 
Ben tehlikeliyim aşkım
나를 사랑하면 할수록
nareul sarang hamyeon halsurog 
Beni seversen
(Beni sevmeye devam edersen)
결국 너만 다칠지 몰라
gyeolgug neoman dachil ji molla
Sonunda sadece seni yaralar mı bilmem
나를 시험하지마 사랑을
nareul shiheom hajima nae sarangeul 
Beni imtihan etme, benim aşkımı
절대 못해 못해 못해 못해 못해
jeoldae motae motae motae motae motae 
Asla yapma yapma yapma yapma yapma
위험하니까 위한 거니까..
wiheom hanikka neorwihan geonikka…
Tehlikeli senin için


시간이 가면 알게 될거야
shigani gamyeon alge doelgeoya 
Zaman geçince anlaşılacak
우린 어울리지 않단
urin eoulliji anhdan geol 
Bizim uyumlu olmadığımız
미안해요..미안해요..
mian haeyo…mian haeyo… 
Üzgünüm üzgünüm
위태로운 나라서..
witaeroun nara seo ..
 Riskli olan benim

나는 위험하니까 사랑은
naneun wiheom hanikka nae sarangeun 
Ben tehlikeliyim aşkım
나를 사랑하면 할수록
nareul sarang hamyeon halsurog 
Beni seversen
(Beni sevmeye devam edersen)
결국 너만 다칠지 몰라
gyeolgug neoman dachil ji molla
Sonunda sadece seni yaralar mı bilmem
나를 시험하지마 사랑을
nareul shiheom hajima nae sarangeul 
Beni imtihan etme, benim aşkımı
절대 못해 못해 못해 못해 못해
jeoldae motae motae motae motae motae 
Asla yapma yapma yapma yapma yapma
위험하니까 위한 거니까..
wiheom hanikka neorwihan geonikka…
Tehlikeli senin için

위험하니까 위한 거니까 
wiheomhanikka neol wihan geonikka 
Tehlikeli senin için
사랑하지만 절대 못해 못해 못해 
neol saranghajiman jeoldae motae motae motae 
Seni seviyorum ama asla yapamam yapamam yapamam
사랑하지 못해 떠나가.. 
nan neol saranghaji motae tteonaga.. 
Ben seni sevemem, geri dön


나는 위험하니까 너무 위험하니까 
naneun wiheomhanikka neomu wiheomhanikka 
Ben tehlikeliyim çok tehlikeliyim
나도 이런 가시같은 땜에 미칠 같아 
nado ireon gasigateun na ttaeme michil geot gata 
Bende böyle diken gibi benim yüzümden delirecek gibiyim
나를 사랑하지마 부탁이야 
nareul saranghajima butagiya 
Beni sevme rica ediyorum
절대 안돼 안돼 안돼 안돼 안돼 
jeoldae andwae andwae andwae andwae andwae 
Asla olmaz olmaz olmaz olmaz olmaz
위험하니까 위한 거니까..
wiheomhanikka neol wihan geonikka..
Tehlikeli senin için

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder