23 Mayıs 2019 Perşembe

Beautiful Vampire



Orijinal adı: 뷰티풀 뱀파이어 (Güzel Vampir)
Yönetmen: Jude Jung
Süre: 72 dakika
Vizyon Tarihi: 13 Temmuz 2018

Oyuncular:

Jung Yeon Joo - Ran
Song Kang - Lee So Nyun

          Konusu için; 500 yaşındaki fakir ama güzel vampirin çok tatlı bir oğlancık ile kesişen yolları diye biliriz kısaca.

          Bazı filmler vardır. Neden yapıldığını ne anlatılmak istendiğini bilmezsiniz ama izlersiniz. Beautiful Vampire filmi benim için o filmlerden oldu. Gereğinde fazla kanlı Monstrum filmini izledikten sonra kafamı dağıtacak çerezlik birşeyler izlemeliyim reçetesiydi bu film benim için. 

          Başı sonu belli olmayan romantik komedi tarzında hiç birşey anlatmayan ama filmi kendi içinde 5 bölüme bölerek birşeyler anlatacakmış havası veren bir film. Yine de ben izlediğime pişman değilim. Tavsiye etmem, izlemem, ama o an izlemek için en uygun filmde kesinlikle buydu. Monstrum dan sonra izleyelim diye yapılmış sanki.:D

İşlenişi bakımından, sonu bakımında bir dizinin giriş bölümü gibiydi aynı zamanda.


2 yorum:

  1. abla izlemek istiyodum sırf song kang oppa için amma senin yazını okudukdan sonra hevesim kaçdıyaa dshdjsh sunbem olarak soruyorum nunbene izlemek icin ne önerirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni sunbe olarak görmene çok sevindim.🥰
      Öneri konusunda maalesef çok sağlam film önerileri sunamayacağım ama. 🙄bende ne denk gelirse rastgele izliyorum filmleri. Son dönemde en beğendiğim film Along With the Gods serisi oldu yalnızca.

      Sil