29 Mayıs 2019 Çarşamba

Color Me True




Movie: Color Me True / Tonight, At The Movies  / Tonight, At Romance Theater / 今夜、ロマンス劇場で / Konya, Romansu Gekijo de
Tür: Romantik, Fanstastik
Yönetmen: Hideki Takeuchi
Yazar: Keisuke Uyama
Prodüktör: Juichi Uehara, Miyoshi Kikuchi
Yayın Tarihi:10 Şubat 2018
Süre: 108 min.
Oyuncular: 
  • Haruka Ayase - Prenses Miyuki
  • Kentaro Sakaguchi - Makino Kenji

           Konusu: Siyah beyaz bir filmde aşık olduğu karakterle mucizevi bir şekilde karşılaşan adamın öyküsü...


           Bir sürü absürt yapımı olan Japonlar işi fantastik boyutlara bulaştırmadan da absürt eğlenceli komediler yapabilen bir millet. Bir de fantastik yapımını izleyelim dedim ve filme başladım. 
Açıkçası başlarla sona olan merakım olmasa yarım bile bırakabilirdim. Filmdeki karakterin gerçek bir insan tarafından oynandığı gerçeği beynimi dürtükleyip duruyordu çünkü. Bu kadın gerçekte nerede niye hiç sorgulanmıyor diye düşündüm. 

          Senaryonun son dönüm noktası olan yer bile benim tahmin ettiğim bir yöndeydi. Benim için şaşırtıcı değildi ama verdiği mesaj öylesine güzeldi ki filmin. Zamanla unuttuğumuz ama çok güzel bir yanına dokunuyordu film; aşk olgusunun. Dokunmadan sevebilmek; ne zor ne meşakkatli ama ne güzel ne özel bir meziyet... İstemsizce gözlerinizden yaşlar akıyor finalde; hemde çok tatlı bir mutlu sona rağmen.

          Savaş Döneminin kıyılarında geçen ama; tarihi sadece giysileri ile kendine adapte eden, diğer olaylarına bulaşmayan fantastik başlayan ama güzel duygusal bir son ile biten güzel bir Japon filmi kısaca. 
         Ama sırf bu açıdan bile film birden fazla şey anlatıyor da ben çok ara vermek zorunda olduğu için bazı şeyleri anlayamamışım gibi bile geliyor. Gelecekte tekrar bile izleyebilirim.:)

Filmi benimle buluşturan Firarice Paylaşımlar'a sonsuz teşekkürler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder