17 Nisan 2011 Pazar

Secret Garden: Gizli Bahçe... Ama Ne Bahçe...


      Fantastik bir dizi öykü Secret Garden. Ama o kadar güzel ki... 
2010 yılının sonunda başlayan dizi 2011 başında bitti ama bittikten sonrada çok konuşulan dizilerden oldu. Çok tuttu, çok popüler oldu kendileri. Big Bang prody'sini yaptı.(Çok harika olmuş mutlaka izleyin :D)
Super Junior'dan Kyuhyun sahnede Kim Joo Won'un pullu eşofmanından giydi şarkı söyledi. O eşofmanların her boyu yapıldı piyasaya sunuldu. Gil Ra Im'ın oyuncak kedisi heryerde görülmeye başladı. vs. vs. bir yığın promosyon. Promosyon ne kadar çoksa dizi o kadar başarılıdır demek.
      Evet dizi gerçekten başarılıydı. Fantastik öyküler bir çok insana saçma yada çocuk işte gelebilir ama Secret Garden onu aştı ve fantastik sahneleri yer yer komedi, yer yer duygusallıkla birleştirdi özellikle son bölümlerde ve bizleri iki göz iki çeşme ağlattı. Ama buna rağmen dizi genelinde yaşattığı acıya rağmen çok eğlenceliydi. Birde mutlu sonla izleyiciye veda edince yemede yanında yat tarzı bir dizi oldu gözümüzde.:)
      Hyun Bin'i "A Millionarie's First Love"da izlerken bu kadar çok sevmemiştim ve başarılı bulmamıştım açıkçası. Hatta çok sıradan bir insan gibi gelmişti. Ama bu dizide gönlüme taht kuran oppalardan oldu kendisi. Full House'un Song Hye Kyo ile çıktığını öğrendiğimde şaşırdım. Ama Allah mutlu etsin deyip sevindim. Çünkü ikisinide çok yakıştırdım:)) Ama sonra öğrendikti ayrılmışlar Hyun Bin askere gitmeden çok önce. Ben üzüldüm ayrıldıklarına. Neyse, hepimizin bildiği gibi şimdilerde Hyun Bin asker olan oppalar arasında üstelik artık başı bağlı değil. Bilmem sevenlerine birşey ifade ediyor mu bu dediklerim. Ediyor değil mi ? :D
Hyun Bin yönetmeninde dediği gibi en iyi ehlibeyt(asansör) oyuncusu. :D Asansör sahneleri çok başarılı ve gerçekçiydi. Bir an nasıl çekmişler acaba diye bile düşünmenize izin vermiyor izlerken o kadar gerçek sanıyorsunuz işte:))
      Ha Ji Won'u hiç bir yapımda izlememe rağmen kendisine karşı bir antipati duyuyordum. Diziyi izledikten sonra çok sevdim kendisi dememi bekliyorsanız çok beklersiniz. Ama eskisinden daha az antipati duyuyorum.:))
      Eski bir hikayede olsa fakir kız zengin oğlan mevzuları aptal kızdan çok daha gerçekçi en azından. Ayrıca hepimiz biliyoruz ki Gil Ra Im aptal bir kız olsaydı,  Kim Joo Won onun peşinden asla bu kadar çok koşmazdı.
       Dizide en sevdiğim karakter Oskaydı. Hareketleri, düşünce tarzı, şarkı söylemesi, çocukluğu... Yoon Sang Hyun 'un oyunculuğu çok hoşuma gitti. Kendisi çok seviyorum.
      Osca'nın imtikam almak için 8 çizen sevgilisi Yoon Seul'u ilerleyen bölümlerde anlayıp sevmeye başlıyorsunuz. Ayrıca giyim tarzı çok hoştu bir kaç sahne hariç, söylemeden geçemeyeceğim. Ve Yoon Seul'un klip çekerken Osca'ya aşkı anlatması... Dizinin en mükemmel repliklerinden biriydi. Lakin o kızın ingilizce konuşması öldürdü beni. O nasıl bir excuse me demektir yahu...
      Gil Ra Im' e gizli gizli aşık olan Im Jong Soo. Kim Joo Won resmen süründürdü adamcağızı kıskançlığı yüzünden. Hepimiz yönetmenin Kim Joo Won'un kız kardeşi ile bir ilişkisi olacak diye bekledik ama hayallerimiz elbette ki boşa çıktı...
      Dizinin bir diğer sevdiğim karakteri ise Sekreter Kim. Hareketleri, mimikleri Joo Won'dan korkması ama yine de söyleyeceğini esirgememesi... Çok sempatikti kendisi :)
      2010 'da SBS deniz kız masalına takmış sanırım. Gumiho'dan sonra bir deniz kızı hikayesi daha izlettiler bize. Ama izlediğime kesinlikle pişman değilim. İkiside çok şahane diziler...:)
      Deniz kızı demişken söylemeden geçemeyeceğim birşey geldi aklıma: Kim Joo Won'un mektubu... Gil Ra Im'e "Ben senin yerine deniz kız olup yok olacağım" yazmıştı. Ne çok ağlamıştım o öyle deyince. Sevmek böyle birşey dedirtiyor insana.
      Dizi de en çok beğendiğim, sevdiğim yer ise şuydu: Kim Joo Won'un hafızasını kaybettikten sonra (hemde her kaybettiğinden sonra) yine ve yine Gil Ra Im'i sevmesiydi. Bir insanın bir insanı gerçekten sevmesi budur işte. Boys Over Flower'ın en sinir olduğum yanı Go Jun Pyo'nun hafızasını kaybettikten sonra Geum Jan Di'yi istememeydi. Halbuki insan sevdiğini bir kez değil bir çok sever. İnsan sevdiğini Go Jun Pyo gibi aklı ile hatırlamaz insan sevdiğini Kim Jo Won gibi kalbiyle hatırla değil mi?.. :))))




Adı: 시크릿 가든 / Secret Garden (Gizli Bahçe)
Tür: Komedi, Romantik, fantastik, melodrama
Bölüm Sayısı: 20
Yayınlandığı Kanal: SBS
Yayın Tarihleri: 13.11.2010 - 16.01.2011
Yayınlandığı Günler: Cumartesi & Pazar 21:45

Oyuncular: 

  • Hyun Bin / Kim Joo Won

















  • Ha Ji Won / Gil Ra Im

















  • Yoon Sang Hyun / Choi Woo Young - Oska

  • Kim Sa Rang / Yoon Seul

















  • Lee Philip / Im Jong Soo 

Soundtrack: Secret Garden OST Special
CD 1
01. O Kadın - Baek Ji Young
02. 너는 나의 봄이다 - Sung Si Kyung
03. Niçin - Shin Yong Jae (4MEN)
04. Buradayım - 4Men, Mi
05. 나타나 - Kim Bum Soo
06. Bir Kadın - Bebe Mignon
07. Yapamam - Mi
08. İz - BOIS
09. 나타나(ballade ver.) - Yoari
10. Sen Benim Herşeyimsin - Jung Ha Yoon
11. Buradayım(piano ver.) - Mi
12. O Erkek - Baek Ji Young

CD 2
01. O Erkek - Hyun Bin
02. Gözyaşları - Oscar
03. Yalancı - Oscar
04. Görünüyor - Yoon Sang Hyun
05. Buradayım(drama ver.) - Yoon Sang Hyun
06. 가제 - Yiruma
07. Main Title
08. Sevimli Oscar
09. Gardiyan Melek
10. Gizemli Bahçe
11. Aşk İksiri
12. Sevgilim Ihlamır
13. Şaşkınlık
14. Babam
15. Bakir Aşk
16. Gizli Bahçe

41 yorum:

  1. güzel dizi ... yazılarını okumak gibi ...

    YanıtlaSil
  2. ilk aldığım yorum... çok teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  3. umarım ilk yorumum ; yorumların ve seni beğenenlerin sonu olmayan başlangıçlarının ilki olur :)

    YanıtlaSil
  4. yaa bayıldım bu diziye boys overdan sonra 1. sıraya yerleşti gönlümde hyun bin e bayıldım çook güzel oynamış varsa böyle çook güzel bildiğiniz bir dizi söyleyin izleyelim:)))

    YanıtlaSil
  5. Bir çok güzel dizi izledim ama secret garden kadar hangileri güzeldir tahlil edemiyorum açıkçası. Hepsinin bende ayrı yeri var :))
    Bana kalsa hepsini önerebilirim :))

    YanıtlaSil
  6. Ben de BOF'dan sonra bunu izleyeceğim. Senin önerinle tabii ki ;)

    YanıtlaSil
  7. ben ilk kez you re beautiful u izledim sonra bunu ama 17-18 . bölüme kadar tam harırlamıyorum sonra play full kis ,bof ama en güzeli secret garden ve bof idi

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir diziydi . Aslında diziye başlamadan önce biraz tereddütlüydüm ama daha sonra o meşhur mekik sahnesini çok duydum ve izleme nedenim bu oldu :D . Ama hiçte pişman olmadım . Zaten senin tevsiyelerinle izlediğim hiçbi dizinin sonunda keşke izlemeseydim demedim aksine iyiki izlemişm dedim. Böyle güzel dizileri bzimle paylaştığın için çook teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. Ben teşekkür ederim, beni kaale alıp izlediğiniz için.:)

    YanıtlaSil
  10. ya bişi sirocam orada tarkan diyor 19.bölümde tarkan diyo o türk olan tarkan mı ??? yada nereli tarkan ??

    YanıtlaSil
  11. gay olan gerçekte gay mi adı ne acaba???

    YanıtlaSil
  12. Hiç dikkat etmemiştim ben. İzleyelide çok uzun zaman oluyor. Kaçıncı dakikada geçiyor? Altyazıyı çeviren arkadaştan kaynaklanıyor olmasın?

    YanıtlaSil
  13. Tam bir bilgim yok ama sanmıyorum gay olduğunu.

    YanıtlaSil
  14. teşekkürler 1. mesajımda ben de senin gibi düşümdüm ama adını cidden bilmiyormusun

    YanıtlaSil
  15. Çok güldüğüm ve çok ağladığım bir dizi oyuncular çok yetenekli maşallah tütütü :D

    YanıtlaSil
  16. Kim Jo Won'un seslendirmesini Kyuhyun mu yaptı?

    YanıtlaSil
  17. Bilmem valla ben çıkarmadım :) yani nette gezinirken Kyuhyun bi kızla Kim jo Won'la Gıl Raim'in Acticion School'da Kim Jo Won'un mekik çekme sahnesini canlandırıyorlardı bende dedim acaba sesleri benziyorya hani Kyuhyun Kim Jo Won'un seslendirmesini mi yaptı acaba dedim :) yanlış bişi söyledim gabi :):)

    YanıtlaSil
  18. Öyle birşey yok diye biliyorum ben.:))
    Kyuhyun parodisini yapmıştı bir çok kez dizinin.:))

    YanıtlaSil
  19. hmm anladım :)

    YanıtlaSil
  20. Merhaba, diziyi bitirdim. Siz çoktan eskittiniz unuttunuz bile ama ben daha yeni izliyorum. Dün bitirdim ve bugün hemen oturup on sayfalık bir post hazırladım. Az bile yazdım. Bu dizi ile ilgili ne söylesem az, ne anlatsam eksik kalıyordu. O yüzden en aklımda kalanları yazdım da yazdım.
    Seninle de paylaşayım dedim, bak bakalım Secret Garden dizisinin hakkını vererek anlatmış mıyım :)
    http://bendengecenkikayeler.blogspot.com/2012/08/kore-dizisi-secret-garden.html

    Senin de bahsettiğin Kim Joo Won mektup yazarken senin yerine ben denizkızı olup yokolacağım dediği o sahnelerde, arabanın içindeki öpücüklü vedasında koptum ağladım da ağladım.. Ne güzel bir aşk değil mi?

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel bir aşk hem de...:))
    Her unuttuğunda yeniden seven adam Kim Joo Woon...
    Eğlencesi, aşkı, romantizmi herşeyi ile çok başarılı yapımlardan biri. Sürekli gözümüzün önünde olduğu için biraz eskidi ama kalitesinden birşey kaybetmedi hala.:))
    Teşekkür ederim benimle paylaştığın için unni:)) Hemen okumaya geliyorum.:))

    YanıtlaSil
  22. Queen İn Hyun's Man,Secret Garden,49 Days gibi diziler ayarında öneride bulunabileceğiniz diziler varmı?

    YanıtlaSil
  23. ne zaman eski hallerine KALICI olarak dönecekler ..? dizi acayip karmaşıklaştı..

    YanıtlaSil
  24. diziyi şu an bitirdim ve bakıyorum da bu kore dizileri çok çabuk bitiyo ve çok fazla etkisinde kalıyosun :D bi de her dizide "bu daha güzeldiii!! neden diğerlerine bu kadar takılmıştım ki? bu en güzeliydi" diyosun :D kim jo woon'un neredeyse gil ra im yerine öldüğü sahnelerden kalma burnumu sildiğim peçetelerim hala laptopumun yanında duruyo, kalkıp atmaya üşeniyorum :D :D dizide benim de en çok sevdiğim şey kim jo woon'un hafızasını kaybetmesine rağmen içgüdüsel olarak, kalbiyle gil ra im'e çekilmesi, dizinin başlındaki gibi hep onun hayalini kurmasıydı :)
    ama en çok sevdiğim sahne ilk mekik sahnesiydi "adam gibi yaparsam pişman olursun" :D en sevdiğim replik buydu :D ama duymayı dört göz on kulakla beklediğim replikler "bu öyle normal bi eşofman değil! italyadaki bi terzi tarafından teker teker....." (hiç bi zaman sonu gelmedi bunun :D) ve "ben öyle sıradan bi insan değilim, benim kim olduğumu anladığında ahh demek ben onunla karakolda kalmışım" bu repliklerdi :D bide seni muhteşem kadın lafını da çok sevdim :D :D ya aslında ben kim jo woon'u çok sevdim yaaa :D tabi gil ra im de iyiydi oska da gil ra im'in en yakın arkadaşı da :D

    çok uzun oldu galiba ama şunu söylemeden edemeyeceğim bu dizi hem fantastiği hem komediyi hem de trajediyi öyle bi harmanlamıştıki gerçekten ne zaman güldüğün ne zaman ağladığın belli olmuyodu :) bu dizi cidden hoş bi diziydi keşke bu kadar çabuk bitirmeseydim :) ama sonu cidden hoştu hiç yarıda kesilmiş havası vermeyen bi kore dizisi de izledim ya bi yaşıma daha girdim :D

    yazın çok güzeldi ellerine sağlık ve teşekkürler düşüncelerini bizimle paylaştığın ve bizim de düşüncelerimizi sunma şansı verdiğin için :)

    (evet bu gerçekten son olarak) not: ben geçenlerde you've fallen for me'ye yorum yapan anonimim (hatırlamayabilirsin gerçi :D) söz verdiğim gibi diziyi bitirir bitirmez geldim burdayım bütün düşüncelerimi paylaştım, rahatladım :) tekrardan ellerine sağlık yazı için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.:)
      Öncelikle söylemek isterim ki uzun yorumları çok seviyorum. Çok keyif aldım yorumunu okurken.:)
      Kim Joo Won dizinin en önemli noktası, diziyi sevdiren, dizi izleten en önemli nokta o. Sözleri, hareketleri, karakteri süper... Hyun Bin de adeta oyunculuğunu konuşturmuş.
      Secret Garden dan sonra fantastik, komedi, romantik diziler çok popüler oldu ki benimde o türü sevmemi sağlayan dizilerden biridir Secret Garden. :)
      Diğer dizilere bekliyorum yorumlarını, izledikçe gel lütfen.:)

      Sil
    2. izlediçe geliyorum zaten bazen yorum yapıyorum bazen üşeniyorum, çünkü başladım mı uzadıkça uzuyor yorumum :D uzun yorumların hoşuna gitmesine çok sevindim çünkü tutamıyorum kendimi düşüncelerimi paylaşmak istiyorum seni rahatsız etmemesi iyi oldu :D
      şimdi 49 days'e başlicam onu da bitirince gelip bakıcam yazdıklarına.. ama bi önden düşünceni alıyım sence başlamaya deyecek bi dizi mi yoksa zaman kaybı mı? :) çünkü başından bi 10-15 dk izledim ama çok sarmadı :)

      Sil
    3. İzlediğim en kaliteli yapımlardan biri benim için 49 Days... Tavsiye ederim, hem güldüren, hem ağlatan her duyguyu yaşatan bir dizi.:) Hele öyle bir çift var ki arka planda o çift sevmeyen bir insan bile görmedim bugüne kadar.:))

      Sil
    4. hemen izliyorum o zaman :)

      Sil
  25. ben bugün bitirdim secret garden ı bayıldım :D tüm sahnelere özellikle asansör sahnesine bende bir klostrofobi hastası olarak söyleyebilirim hyun bin çok güzel oynadı :D en sevdiğim sahne desem aklıma gelmio valla o kadar güzeldi ki :D yeni opplar kazandım okanın hastasıyım :D

    YanıtlaSil
  26. herkesin yaptığı yorumları tekrar edeceğim ben de: çok güldüm çok ağladım :)) gerçekten çok başarılı, tekrar izlemek isteyebileceğim bir dizi. kim joo won'a bayıldım. kız gibi çığlık attıkça öldüm gülmekten. ra im'i pek beğenmedim, biraz patates suratlı ama önemli değil, mühim olan hyun bin'in gamzeleri ;) klasikleşen replikleri, kim joo won'un tekerlemesi, ra im'in tekmeleri... hepsi çok güzeldi. 16. bölümden sonra biraz içim şişti, iyi bi ağlattı ama öyle güzel bir final yaptılar ki gözüm arkada kalmadı bu sefer. gönül rahatlğıyla bilgisayarı kapatabildim:) son olarak ne olur daha çok yazı yaz, aylarca beklemeyelim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de şunu eklemek istiyorum bois-scar şarkısına da bayıldım, daha doğrusu şarkının giriş müziğine... hatta bu yorumu yazarken bile onu dinliyorum. şarkı başlayınca resmen içim acıyor, ağlayasım geliyor:( güzel ost'leri olan diziler beni daha çok etkiliyor onu fark ettim bu arada;)

      Sil
    2. Adeta bir akımın başlangıcı oldu Secret Garden. Kaliteli senaryosu, kaliteli oyunculuklar... Secret Garden sevmeyen yok herhalde:))

      Sil
    3. şimdiye kadar izlediğim diziler arasında you are beautiful favorimdi ama bunu da onun yanına ekliyorum artık. harika bir diziydi:))

      Sil
  27. merhabalar daha dızıyı bıtırmedım ama hayatıma renk kattı ve her ızledıgımde sımdı ne olucak sorusuyla karsılasıyorum :)gercekten basroldekı hyun bın mukemmel oynamıs rolunu.cıglıkları 'yaa' demesı olduruyo bıtırıyo ^^hayata nese katan bu ınsanlar hep var olmalı bence :))

    YanıtlaSil
  28. Bu kadar ağlatmak zorundamiydi. Gözlerim kan çanağına döndü. Ağlamaktan şeşi beş görüyorum. Diziyi bugun sabah 7 ye kadar izledim.bir türlü bırakamadım. Sürükleyici hikayesi, aşkı anlatış şekli ve muziplikleriyle beni benden aldı. Keşke benide böyle sevseler dedim sürekli. Böyle aşk kaldı mı ki. Varsa beni bulsun. Nolurrrr.

    YanıtlaSil
  29. filmi izlemeye başlamadım izlemke bugün ilk bölüme başlayacağım yorumları çok güzele benziyor umarım umdugum gibi çıkr bu arada film nasıl duygusal mı komedimi

    YanıtlaSil