15 Mayıs 2011 Pazar

Hello My Teacher: Gong Yoo yine harika.....



        Kim demiş lise aşkları yalandır diye, gerçek değildir diye... Asıl yalan bu.
En güzelidir lise aşkı, en samimisi, en safı, en masumu, en aptalcasıdır belki. En körüdür belki ama en sadık olandır, en işten gelen...
        Sonradan değil ilk görüşten vurulur insan... Kabul etsende etmeseden içindedir her zaman. Yavaş yavaş derinleşir görünür ama en derininden başlar aslında. Ağladığın karşınındakinin üzüldüğünden daha az önemlidir. Döktüğün göz yaşlarını yok sayıp onun ufacık bir şeyi bile kafasına takmasına yanarsın. Üşüse, ayağı burkulsa, senin ondan daha çok canın yanar, daha çok ağlarsın...
        İşte Park Tae In öğretmenini böyle sevdi.:))
Saranghanda saranghanda. Park Tae In sevilmez mi kıyamam yavrum ne güzel anlattı hep içindeki duyguları, yanlızlığını, sevgisini, korkusunu, isyanını... Gerçek bir sevendi. Nasıl olursa olsun sevdiği yanında kalsın istedi. Ne çok ağladı öğretmeni için. Beni de ağlattı, acısını kalbimde hissettim, sanki fokur fokur kaynayan yarama çasur çusur düştü göz yaşlarım. (Ne edebi konuştum behh:D)
Tam bir çocuk aklı ile sevdi öğretmenini, ama tam sevdi yine de. Aynı Öyle Bir Geçer Zaman'daki  Mete'nin müzik hocası İnci'yi sevdiği gibi hehe :))

        Çok tatlıydı saranghanda diye bağırıp kalpli tişörtünü açması... İçim sarang doldu resmen, sevgi kelebeği oldum o sahneyi izlerken :D Sanki bana söylüyor o kadar heyecanlandım bir ara hatta:D

        İsterseniz diziyi izlemeyin, Gong Yoo'yu izleyin. Çok şeker bu dizide. Bir daha girdi gözüme. 26 yaşında o zamanlar, pek yakışıklı maşallah... :D
                      "Aigo... Ne güzel eller... Oppaya bir öpücük ver " :D
        Son bölümler gözlük bile ne yakışmıştı maşallah hele ki Na Bo Ri'nin ilk aşkına göre...:D Yanlız bana Sassy Girl Choon Hyang'daki Lee Mong Ryong'u hatırlattı. 2005 döneminde erkekler büyüğünü göstermek için gözlük takıyordu herhalde :D


 

Çok yakışmış bu önlük :))
          Ahh seonsaengnim çok geç fark ettin bizim Tae In'i yahu... Evlilik aşamasına gelmeyecektin öğretmenin ile. Onun gibi sevenini nerden bulacaksın.Onun gibi koruyanı, kollayanı, savunanı... Onun gibi gülenini güldürenini, eksiği tam yapanını, kalbini mutluluk ile dolduran birini nerede bulacaksın başka. Bir senin öğretmenine bak bir Tae In'e bak.
        Taman Ji Hyun Woo seonsaeng de iyi adamdı hakkını yemeyelim de Tae In her halükarda kazanır yani değil mi ? :))) Ah bir de Ji Seonsaeng'in çizdiği liseli kız resmi Na Bo Ri'ye benzeseydi içim yanmayacaktı.
        Noh Jem Ma hakkında konuşmayalım boşverin. Olmasa daha iyi olurmuş aslında ama o zaman ortalığı kim karıştıracak değil mi? ;)
        Dizinin aşk beşgeni haricinde bir öğretmenin öğrencilerinin sorunlarını çözmesi işlenmiş. İtiraf etmeliyim bazı yerlerde sıkıldığım oldu. Ama bazı yerlerde de oldukça duyguladım. Hele annesinden ayrılan öğrenciye Park Tae In'in anlamlı bakışı... İçimi deldi resmen....

       Korelilerin İngilizce sorunu bir kez daha çıktı karşıma; Na Bo Ri "hi ic e sütüdınt" derken. "is a" olmasın o :D
       Ayrıca Hello My Teacher'a bir sürü tanıdık yüz gördüm. Pasta oyuncuları çoğunlukta olmak ile birlikte...


       Ve bahsetmeden geçemeyeceğim bazı sahneleri hemen aktarmak istiyorum.
1. Sahne:   Park Tae In 'ın Na Bo Ri 'yi korkutayım derken dolabı kırmasıydı. Yönetmen kesmemiş ama Na Bo Ri'nin orada ağlamadığı ve güldüğü çok belli... :))

2. Sahne:   Na Bo Ri'nin kapısına gelen hasta ve maskeli Park Tae In'i sapık sanması. Çok gülmüştüm orada.

3. Sahne:   Hangi kız bayılmaz kapısını güller ile dolayan bir oğlana.... :D (Gerçi ben pek samimi bulmam gerçek hayatta. Böyle şeyler dizilerde olur. Diğer türlüsü kızı tavlamak için yapılan küçük adilik olarak adlandırılabilir:) )

4. Sahne:   Na Bo Ri'nin hastanede Tae In'ın babasının odasından çıkarken tüm sınıfın içeri saçılması çok eğlenceliydi. :))

        Final bölümü tahmin etmiştim açıkçası. Kuşaktan kuşağa hissi versede hoş bir final olmuş. Yakışmış Tae In'e öğretmenlik....
       Hayatımızdan bir dizi daha geçti. Ne diyelim Allah herkese Park Tae In gibi bir koca nasip etsin. (AMİN)(Finali izleyenler ne demek istediğimi anlayacak :D)


Adı: 건빵선생과 별사탕 / Geon-bbang-seon-saeng-kwa Byeol-sa-tang
Bilinen Adları: Biscuit Teacher and Star Candy / Hello My Teacher
Tür: Drama, Okul, Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 16
Yayınlandığı Kanal: SBS
Yayın Tarihleri: 13.04.2005 - 02.06.2005
Yayınlandığı Günler: Çarşamba - Perşembe 21:55
Oyuncular:
  • Gong Yoo / Park Tae In


  • Gong Hyo Jin / Na Bo Ri



Soundtrack
01 Prologue
02 Nae Ge Ro Oh Neun Gil - Seo Joon
03 Nun Ah Ni - Eun Hyool
04 Noon Mool Saem - Chun Dan Bi
05 Ji Ool Soo Uhb Neun Sarang - Seo Joon
06 Dan Ha Roo Man - Choi Byung Min
07 Only You - Kasijjille (Rose Thorn)
08 Mol Ra Ya Hae - Kim Sang Min
09 Main Title
10 Na Bori Jun Sul
11 Cryi
12 Byul Sa Tang
13 Gi Uk Sok Eu Ro 1
14 Jil Joo
15 Sul Re Im
16 Gi Uk Sok Eu Ro 2
17 Ban Hang
18 Nal Geun Gyo Tak
19 Sub Title
20 Ha Neul Eul Ba Ra Bo Da
21 Hwe Saek Do Shi
22 Epilogue

6 yorum:

  1. yaaa gecenin bu saatinde izlemek istiyorum ya uf uf eminim harikadır!

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten güzel bir diziydi. Tavsiye ederim:))

    YanıtlaSil
  3. bu diziyi nerden izlediniz ya ben bakındım ama göremedim

    YanıtlaSil
  4. "yeppudaa" yı tercih ediyorum genelde ben.:)

    YanıtlaSil
  5. dizi güzeldi ama burada bazı şarkılar beni resmen mest etti. şarkılardan bazıları cidden çok güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gong Yoo 'nun performansı ile her zaman hatırladığım bir dizi... İyi ki izlemişim dediğim yapımlardan biri... ve Only You şarkısı, melodisi...

      Sil