11 Kasım 2011 Cuma

Under The Hawthorn Tree



Orijinal adı: 山楂树之恋 / Shan zha shu zhi lian (Alıç Ağacı Altında)
Bilinen Adları: Under the Hawthorn Tree / The Love of the Hawthorn Tree
Yönetmen: Yimou Zhang
Yazar: Xiaobai Du, Ai Mi 
Vizyon Tarihi: 15 Eylül 2010

Oyuncular:

* Shawn Dou - Lao San       *  Dongyu Zhou - Jing Qiu




           Çinin siyasi karışıklıkları olduğu dönemde babasının siyasi görüşü yüzünden zor günler geçiren bir kızın ilk aşk öyküsü.
          Gerçek bir gerçek masum aşk hikayesi. Yüreğinizi burkacak bir öykü. Belki sadece film ile sınırlı olduğunu düşünseydim beni bu kadar yürekten etkilemeyecekti. Ama izlerken gerçek bir öykü olduğu hep aklımda asılı kaldıkça gözyaşlarıma engel olamadım. -Spoi- Hele ki "Seni ömrümün sonuna kadar bekledim."  bekledim sözünden sonra sıkıyorsa ağlama yani.:)) -Spoibitti-
           Kesinlikle ve kesinlik güzel bir hikaye. Mutlaka izlemenizi tavsiye ederim. Ama aklınızdan gerçek bir hayat hikayesi olduğunu çıkarmayın.:))
          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder