2 Ekim 2018 Salı

Let's Eat 3

          Yıllar biz fark etmeden geçip gidiyor acımasızca. Mutlulukla yaşadığımız o anlar, emeklerimiz; zaman geçtikçe kayboluyor, geçmişte kalan mutluluklar geçip gittiği için mi yürekte ağırlık yapıyor?Bu ağırlık mıdır insan olgunlaştıran?

            Let's Eat dizisinin ilk sezonu çıkalı 4 yıl geçmiş. Ben diziyi izleyeli, yazıyı yazalı 4 yıl geçmiş aradan. Ne severek ne emek harcayarak yazmıştım olsa ki... Ama güzelim yazı resimlerin kaybolması ile kocaman bir boşluğa dönüşmüş.

          Kıyaslama yapmak pek hoş bir davranış biçimi olmasa da şu kolajı koymaktan kendimi alıkoyamadım, üzgünüm shikshanmim severler...


          Dört senede çok şey değişmiş; Dujun dujun Yoon Doo Joon ssimiz, biricik liderimizde yaşlanmış mı ne? Yormuş mu bu hayat çocuğu ne? Bütün sevenlerinin aklından geçmiştir eminim. Malum Yoon Doo Joon ssi ve grup arkadaşları çok zorlu yollardan geçmek zorunda kaldı. Şirketlerinden ayrıldılar, kopmadan ayakta kalmak zorunda kaldılar. Bir sürü badire atlattılar.
Bense hala Doo Joon'un niye askere bu kadar erken gittiğini anlayamadım; kıyamadım. Bu dizinin ilk sezonunu izlediğim de Yoon Doo Joon ssi'yi tanımıyordum bile. Yıllar bana; onu, grubunu sevdirdi. Kpop çok garip bir şey: Bu oğlanları ekrandan tanıyoruz ve bir süre sonra yakışıklılıklarını değil de " aaa onlarda insan, zorlanıyorlar" farkındalığına varıp, "bizler gibiler" hissiyle sahipleniveriyoruz.

            Radio Romance ile beklenilen reytingleri alamayan Yoon Doo Joon'un ne kadar zorlandığını hepimiz biliyoruz. Ama önemli değil Doo Joon bir tane bizler için. Bu dizi de reyting hedeflenilenin  altında kaldı dedilerse de ben severek izledim.. Do Joon yapsın biz izleyelim.

Fan girl olarak üzerime düşen savunmalarını yaptığıma göre dizimiz hakkındaki gerçek görüşlerime geçebilirim. 

          Ciddi anlamda diziyi sevdim. Geçmişe gidip gelişler çok tatlıydı. Hatta bu sezonu güzel yapan üniversite yılları, ilk aşkı heyecanıydı.
          Ama dizi bir Siksyareul Hapsida değildi bence. Ben ilk sezonu çok severek izlemiştim. Dizinin konsepti lezzetli yemek yemekti. Vermek istediği mesaj hayatın zorluklarını yemek yiyerek yenen insanlardı. Tüm sıkıntılarına inat iştahla yemek yiyip hayata tutunan insanlar mesajı vardır.

         2. sezon da verilmek istenilen mesaj aynıydı fakat iştahlı yemek yeme konsepti ikinci planda kalmış gibiydi. İlk sezon Goo Dae Young nasıl bir insan diye çözmeye çalışırken başrol bayan oyuncu ile beraber; ikinci sezonda Goo Dae Young 'un üzerinden gitti hikaye. O yüzden gizemli merak uyandıran bir havadan çok romantik komedi vardı. Hatta ben diziyi yarı da bile bıraktım; Yoon Doo Joon ssi den utanarak itiraf ediyorum.
         3. sezonsa yemek yeme işi dizinin süsü gibi olmuştu. Oyuncular sadece yemek yiyordu. Bir iştahımız kabarmadı açıkçası. Hikaye iyiydi ama Siksyareul Hapsida havasından çok Answer Me serisi havası vardı. Dizi gerçekten güzeldi ama Siksyareul Hapsida adı altına sığınılmış gibi duruyor bu açıdan bakınca. O yüzden reytinglerin düşük olması kaçılmaz bir durumdu bence.
         Belki Siksyareul Hapsida ismi altında değil farkı bir konseptle izleyici karşısına çıksa sonuçlar farklı olurdu.

ÇÜNKÜ: Siksyareul Hapsida demek şu ost demek...



Ne 2. sezonda ne de 3. sezonda bu şarkıyı duymadım. Madem seri yapıyorsunuz bazı şeylere sadık kalmanız kalıplaştırmanız gerekmez mi? Goo Dae Young'u sabitleştirip; herhangi bir yenilik katamadan, ilk serideki özel noktaları diğerlerine sabitlemeden; yeni sezonları tek düze çekmeye kalmak ve tüm başarıyı getirmesini Yoon Doo Joon'dan beklemek ayıp değil mi? Niye bizim Doo Joon'umuza bu kadar yüklendiğinizi çok merak etmekteyim. Kendi kusurları olduğu halde diziyi kısa kestik çünkü Doo Joon ssi askere gidecek diye suçlamak hoş mu?

Yapılan haksızlık karşısında fan girl'lüğümü dururamıyorum kusura bakmayın.

Neyse lafı uzatmadan daha fazla spoilere geçelim, şu gergin ortamdan kurtulalım.

Goo Dae Young her zaman aynı Goo Dae Young... nazik, yardım sever, düşünmeden fark etmeden kızların kalbini titreten; sözüm ona iyilik yapıyorum havalarında kızları kendine aşık eden bir zalim aslında. Ama safoş kendi de farkında değil yediği bu haltın.😏

20'sinde yaralanan arkadaşına yardım için sırf iyi adam oluşundan(🤨) kucaklayan oğlumuz 34'ünde hala centilmenliğinden(😑) birşey kaybetmemiş ki kıza ceketini vererek kızımıza bir jest daha yapıyor ve bir kez daha aşık ediyor vicdansız bilmeden.
Sırf şu sebepten ikinci sezonu bitirmediğime pişmanım. Bir gün geri dönerim nasılsa diyordum hep ama artık asla izleyemem. İkinci sezon ki başrol kızı öldürerek mantık çerçeveleri içinde Goo Dae Young'a büyük dram yükleyen yazarlarımız sağ olsun... Geri dönüp izlemek istesem de ay ölecek şimdi bu diye ağlamaktan izleyemem.:D
Dramın simgesi olan yüzük; anlamı değeri falan hiç biri umurumda değil; Yoon Doo Joon'a bu yüzük ne kadar yakışmış yaTam evlenmelik adam modu ya. "Canım bunu alıp kendine koca yapacaksın; sonrada böyle tüm gün mal mal yakından bakacaksın. Yaklaşmak isteyenleri kuduz bir köpek edasıyla parçalayacaksın falan." Şeklinde bir fan girl dürtüsü uyandırabilir kızların içinde DİKKAT!..😅
Bu espriye çok güldüm. CD dükkanı...:D
Dizi her ne kadar bu şiirle bitmese de ben ilk sezon gibi bir şiirle bitirmeye karar verdim yazımı.
Karşılıksız aşkı ne güzel anlatmış.
Oysaki dizimizde iki insanda birbirini seviyor ama söyleyemedikten sonra karşılığı olan duygular bir anda karşılıksız kalabiliyor işte. Belki de nice seven sırf kaybederim korkusu ile cesaret edip söyleyemeyerek kaybetti sevdiklerini...
İşte kader denilen şey tam da bu noktada devreye giriyor. Biri kaderinizde olmuyorsa olmuyor. İlla ki olacağım diyorsa kim bilir belki 14 yıl sonra tekrar karşınıza çıkar, onca yaşanmışlığa rağmen kalp hala aynı atar... kim bilir....

Adı: 식샤를 합시다 3 / Siksyareul Hapsida 3 (Yemek Yiyelim 3)
Tür: Romantik, komedi, yemek
Bölüm Sayısı:14
Yayınlandığı Kanal: TvN
Yayın Tarihleri: 16/07/2018-28/08/2018
Yayınlandığı Günler: Pazartesi-Salı 21:30

Oyuncular:

Yoon Doo Joon / Goo Dae Young
Baek Jin Hee / Lee Ji Woo
Lee Joo Woo / Lee Seo Yoon
Ahn Woo Yeon / Sun Woo Sun
Byung Hun / Kim Jin Suk
Kim Dong Young / Bae Byung Sam
Seo Byuk Joon / Lee Sung Joo

OST:

1. 축제 (Senin Günün) - ONF (온앤오프)
2. 궁금해 (Merak Ediyorum) - EDEN (이든)
3. 이 노래만 Bu Şarkı Sadece - Yoo Joo (유주) / GFRIEND
4. 그래도 나 Yine de Ben - Yang Yo Sup
5. 설렘각 (Çarptığı An) - Lee Tae Il
6. 어디서 뭐해요 (Nerede Ne yapıyorsun)  - Hailey (헤일리)
7. 같은 기억 (Aynı Hatıralar) - Kassy (케이시)

Böyle şaşkın bakarken bile ne kadar yakışıklı
fighting Yoon Doo Joon Ssi
İki yıl sonra görüşmek üzere... Beklemedeyiz...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder