3 Ekim 2018 Çarşamba

Splash Splash Love

          Doo Joon, Doo Joon, Yoon Doo Joon izlemeye devam ediyoruz sevgili çingular...

Neden bilmem bu aralar içimde bir Doo Joon hayranlığı kabardı, sormayın gitsin. Kendisini bir sever oldum, bir beğenir oldum; Let's Eat 3 yazımdan da anlamışsınızdır.
Uzun süre önce gözüme takılan ama izlerim elbet bir gün diye gerilere attığım diziyi, Yoon Doo Joo ssi'ye doyamayınca izleyeyim dedim. Halbuki daha bütün kliplerini bile izlememişim Doo Joon'umun. Canımmm ne kadar yakışıklı...Ama neden kliplerde hep kızlarla olan o


Öhöm... neyse efendim dizimize dönelim, klipler nereden çıktı şimdi...


          2 bölümlük, film tadında; fantastik romantik komedi tarzında kurgulanmış hoş bir yapım. Üniversite sınava girecek bir lise son öğrencisinin başarısız olma korkusu ile yok olma isteğinin gerçeğe dönüştüğü; zamanla yüzleşmek zorunda olması gerekenlerin bilincine varıp, düştüğü umutsuzluktan sıyrılarak mücadele etmeye devam kararını anlatıyor ana fikir olarak. Lakin Yoon Do Joon izlerken yalan yok ana fikir 5.6. 1000. plana falan düşünüyor sahne sahne.
          Bitişinde ise hissedilen duygu: Ne tatlı diziymiş oluyor. Doo Joon'uma böyle diziler yakışıyor söylemeden edemeyeceğim. Bazı insanlar hep gülmeli, mutlu olmalı... onlara yakışan mutluluk çünkü...

Kısaca mutlaka tavsiyem bir yapım, izleyin...

Öyle ise biz izleyenler ile spoilerimize geçelim.

Mini dizimiz bu sahne ile fantastik kısmına geçiyor ve
her hayattan yorulan kişinin aklında aynı cümle beliriyor.
 Biz de mi acaba gördüğümüz ilk su birikintisi de atsak kendimizi... Ne de olsa ucunda Doo Joon var.😂
Ve böylece "Bazı kızlar ne şanslı temalı sahnelerimizin ardı arkası kesilmiyor...






Mandalina istediği jetonu kızla beraber hepimize geç düşüyor bu an tabi...:D

lannnn o ağlamasında bizi niye ağlatıyorsun acaba (içimdeki canavara bakmayın siz🙈.)

Tabi dizimiz romantikliğin suyunu da çıkarıyor yer yer... Tam da abartılar çok klasik dediğimiz an... çevirmenimizin küçük notu yüreğimizden geçenleri dökülüyor bizi gülümseterek...
          Dizimiz kendi içinde tutarsız ve absürt komedilerde bulunduruyor. Onlardan biri kızım ata Gangnam Style şarkısı ile binmesi. Ben çok güldüm o sahneye...

Koskoca kılıcı bırakıp da minicik falçata ile adamları öldürmesi de absürtlüğün en dibi an...
hançer falan değil küçük maket bıçağı ya... düşündükçe geliyorlar soldan soldan...:D
Dizinin en etkinlendiğim kısmı tam olarak burasıydı. Birazda reenkarnasyondan yola çıkan dizimiz...
Kıza yardım eden kişinin babası olması bana çok anlamlı geldi. Çok ince ve hoş bir ayrıntıydı. Başrol karakterimizin yıllarca babasız büyüyen bir kız olduğu düşünüldüğünde.... mendiller...😥
          Dizinin kendisi kadar kamera arkası da pek eğlenceli ve samimiydi.
😂

Böyle an da sahneyi kesmesi kızın vicdansız mı de diye düşündürtmedi değil. :D
Dizimiz Big final sahnesi gibi bir sahne ile bitti. Güzel bitti. Reankarnasyon olan sevgili kralımız bu hayatında da kızdan hoşlandı izleyicinin beklentisi karşısında... Bir açıdan Rooftop Prince final havası da hissettirdi. 
Adı: 퐁당퐁당 LOVE / Pongdang Pongdang LOVE)
Tür: Romantik, komedi, fantastik
Bölüm Sayısı:2
Yayınlandığı Kanal: TVCast Naver / MBC
Yayın Tarihleri: 10.12.2015-21.12.2015 /13.12.2015-20.12.2015
Yayınlandığı Günler: Perşembe - Pazartesi 17:00 / Pazar 00:05

Oyuncular:

Yoon Doo Joon / Lee Do (kral)
Kim Seul Gi / Jang Dan Bi

OST:

1. 너에게 퐁당 - Remi (레미)
2. 너에게 퐁당 - Kim Hyung Jung (김형중)

2 yorum:

  1. Bir dizi hakkındaki yorumlara bakmak için dolanırken blogunu keşfettim ve hemen diğer diziler hakkındaki yorumlarını da okumaya başladım. Çok güzel yazıyorsun! ���� Bundan sonra takip edeceğim bloglar arasındasın.

    Ben bu mini diziyi üniversite sınavına hazırlandığım zaman izlemiştim, o yüzden bu dizinin yeri bende ayrıdır. Kızın hissettiği tüm duyguları ben de hissetmiştim hatta sınav stresine iyice girince yağmur yağdıktan sonra arada bir su birikintilerini ayağımla yokladığım bile oldu. ����

    O at binme sahnesinde ben de gülmekten yarılmıştım, kız bayağı yaratıcı bir şekilde sürmüştü.
    Reenkarnasyon olaylarını sevmesem de bu dizide beğenmiştim. Yani bana göre güzel bir son olmuştu.

    Neyse, sana iyi yazmalar! ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumun için çok teşekkür ederim. Yazılarımı beğenmene ayrıca sevindim. Karalıyorum işte kendimce birşeyler.😊

      "sınav stresine iyice girince yağmur yağdıktan sonra arada bir su birikintilerini ayağımla yokladığım bile oldu."
      😄
      güldürdün beni. Bende düşünmedim değil bir an o yoklamayı. Hayat bazen mantığımızı zorluyor stresi ile. :)

      Sil