26 Kasım 2019 Salı

MAMA 2019: Adaylar (Bölüm 2)

<------- Önceki Bölüm 



          MAMA 2019 Adaylar performans bölümü ile karşınızdayız sevgili çingular.

Biliyorsunuz benim en sevdiğim kategori performans kategorisi...

           Her ne kadar güzelim koreografileri kötü kamera açıları ile berbat etse de görüntü yönetmenleri comeback MNet performanslarını tercih ettik biz genelde; MAMA Mnet bünyesinde malum. Bulamadıklarımızı diğer kanallardan aldık el mahkum,  sahne performansları değerlendirilir düşüncesi ile, bilginize...
(Her ne kadar pratik yaptıkları videoları kullanmak istesem de)



7. En İyi Dans Performans Solo


SUN MI-Lalalay

         Şarkı ritmi diskolarda dans müziği ama bu tarz dansları sevmiyorum.
Bir de geçen yıldan beri bu kızı sevemiyorum, neden acaba?😕




JENNIE - SOLO

          Yine ritm olarak güzel bir şarkı.
Tam bir Blackpink şarkısı ama dans olarak çok sıradan geldi bana.🤔



CHUNG HA - Gotta Go
Ritm olarak güzel bir şarkı daha...




TAEMIN - WANT

          Fanlarından çok özür diliyorum ama bu kategori de en çok bu performansı beğenmedim. Sorry...🙈




HWASA - TWIT

          Hwasa seksi olmaya çalışıyor diye bir çok eleştiriye maruz kalsa da ben kendisinin karizmatik tarafını, güçlü duruşunu gerçekten sevdim. Sesi de bir o kadar güçlü ve renkli bence. KPop da tüm kadın şarkıcılar seksi olmak zorunda gibi zaten. Hwasa'nın o zorlamadan ziyaden diğerlerine göre daha baskın bir yanı olduğunu düşünüyorum. Güçlü kadın çizgisi var bence kalıbında. Sahne hakimiyeti de güzel... Oyunculuk da yapar hatta bence. :)



Oyum tabiki Hwasa'ya...

8. En İyi Dans Performans Erkek Grup


EXO - TEMPO




GOT7 - ECLIPSE





NU'EST - BET BET

          Nedense beklediğim bir performansın altında kaldı bu sahne. Sorry🙈




MONSTA X - Alligator




BTS - Boy With Luv (Feat.Halse Y)




SEVENTEEN - Fear

          Geçen yıl bu kategoride aday oldukları sevimli koreografilerini daha çok sevmiştim. Her ne kadar bu yıl ki daha hikayeli ve senkronize bir çalışma olsa da dikkatim dağıldı ve izlerken konsantre olamadım bir türlü





9. En İyi Dans Performans Kadın Grup


(G)I-DLE -Senorita





BLACKPINK - Kill This Love




TWICE - FANCY





Red Velvet - Zimzalabim




IZ*ONE - Violeta





GFRIEND - Sunrise



          Ya şu kızlara sadece şort giydirsinler
 ya etekleri uzatsınlar
 yada kamera açılarını alttan almasınlar artık yeter. 
Körpecik kızlar artık intihar etmesin, yeter.
(Ne alaka be diyeceksiniz? Hemen açıklıyorum.
Bu davranışlar bilinç altında kadınları sadece bir obje olarak görmesine neden oluyor erkelerin.)




10. En İyi Vokal Performans Solo


KIM JAE HWAN - Begin Again

          Bu ses insanın ruhunu dinlendiriyor. Su gibi akıp giden bir ses...




Park Bom - Spring




BEN - 180 Degree

           Sanki o anki ses durumu şarkıya yetmiyor gibi değil mi?




Jang Beom June - Karaoke





Chen - Beautiful Goodbye




Taeyeon - Four Seasons






11. En İyi Vokal Performans Grup


AKMU- How Can I Love the Heartbreak, You're the One I Love




WINNER - Millions




DAVICHI - Unspoken Words

          Bu programa başlarken sunucu "Bu takımın anlamı 'Bu dünyadaki şarkıların hepsi parlayacak.' Bakalım bugün nasıl bir şarkı parlatacaklar diye sundu Davichi'yi.

"İstediğinde dön ben burada olacağım hiç birşey olmamış gibi" diyen bir şarkının güzelliği bir yana ruha işleyen bu muhteşem sesler bir yana...





MAMAMOO - Gogobebe

          Bu şarkıyı çok sevdim ben ya. Hatta bu kızları çok sevdim. Geçen yıl bu kadar sevdirmemişlerdi kendilerini bana, takip etmeyi düşünüyorum artık:D




BOL4 - Bom




BTOS - Beautiful Pain




12. En İyi Band Performans


DAY6 - Time of Our Life




M.C the MAX - After You've Gone




NELL - Let's Part




N.Flying - Rooftop




JANNABI - For Lovers Who Hesitate

Ne kadar nostaljik bir ses...
OST ler ile sevdiğimiz bir grup değil mi zaten?:)




          Böylece ikinci günümüzün sonuna yani performanslarımızın sonuna gelmiş bulunmaktayız sevgili Kpop severler.
Yarın 3. bölümde görüşmek ümidiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder