6 Aralık 2021 Pazartesi

MAMA 2021 - Adaylar (Bölüm-2)

<--- Önceki Bölüm 


             MAMA 2021 Adayları serimizin 2.bölümüne hoşgeldiniz.

Bugün benim her yıl sabırsızlıkla beklediğim ve en çok keyif aldığım bölümdeyiz;

Performans bölümü... 


7. En İyi Dans Performans Solo 

- BAEKHYUN - Bambi 

           Sahne performansı bulamamış olmam benim becereksizliğimden kaynaklanmıyordur umarım. Klibi tekrar izleyelim o zaman:)

   

- Hyun A - I'm Not Cool

         Yıllardır MAMA Adayları yazısı yazıyorum ama bunu ilk kez söyleyeceğim; bu yıl HyunA'yı beğendim. Siyah saç ona daha çok yakışmış. Yapış yapış itici bir performans yerine daha içten bir HyunA gördüm ilk kez geri dönüş sahnesinde. Eski Mısır esintileri katalım demişler ama esinti olarak kalmış çok üstüne düşmemişler. Ama bence düşmelilermiş Katy Perry - Dark Horse havası yakışır çünkü HyunA'ya. Ama özenti gibi olmaktan korkulmuş belli ki... 
           Kısaca ilk kez HyunA performnası beğendim hayatımda.
Tabi klibi de gidip izledim hemen. Klasik HyunA klibi sevmedim.


- LISA - Lalisa

Lisa bu yıl her yerdeydi sanki...

 

- ROSE - On The Bround 

 Koreografiyi beğendim. Ama elbise dans performansı için zorlayıcı bir unsur olmuş gibi.

 

 - SOMI - Dumb Dumb

 Pek Asyalı havası kalmamış European style çok fazla geldi gözüme...

 

 - TAEYEON - Weekend

 

 8. En İyi Dans Performansı Grup - Erkek 

 - BTS - Butter 

          BTS'de herkesin bir ası var. Benim için sorduklarında RM diyebilirim. 
Ama V'nin havası da bir başka...
Utanmadan en yakışıklı erkekler listesinde nasıl ona o hakaretleri ettiler hala anlamıyorum. 
V'deki çekicilik kaç erkekte var acaba dünya üzerinde... bir elin parmakları kadar bence hıh

 

 - NCT127 - Sticket

 

 - NCT Dream - Hot Sauce


- SEVENTEEN - Ready to Love

 

 - SHINee - Don't Call Me

       SHINee ∾ Çok sevdiğimiz SHINee artık hep eksik. Hala gözler eksiği aramaya devam ediyor. Eminim ki onlar da o eksiğin varlığını hissediyor. Ama kader elden ne gelir. 

Min Ho'nun kırmızı saçı nasıl bir kırmızıdır Ya Rabbi gözümü alamadım. :)

 

 - Stray Kids - Thunderous 

 Beğendim performanslarını...  


            Kadın gruplarımızın performansına geçmeden önce bence bu yılın en iyi sahne performansı olduğunu düşündüğüm videoyu sizlerle paylaşmak istiyorum. MAMA listesinde yer almayan bu performans benim gibi biraz daha yaşlı olan neslin gözlerini yaşartabilir dikkat...

 

           Gerçi Heechul oppanın sondaki bakamayışı beni kahkahaya boğsa da... 

    9. En İyi Dans Performans Grup - Kadın

 - Aespa - Next Level

 

 - IZTY - In The Morning

   

 Benim için tek mafia Song Joong Ki ama olsundu... :) 

 - OH MY GIRL - Dun Dun Dance

 

 - Red Velvet - Queendom

 

 - STAYC - Asap

 

 - TWICE - Alcohol Free

 

 10. En İyi Performans Vokal 

 - AKMU - Nakka (With IU) 

      Bu yılın nadir bildiğim şarkılarından Nakka. Seviyorum bu performansı...

 

 - DAVICHI - Just Hug Me 

Bu sesler her yıl her şarkı da beni kendilerine hayran bırakmaya devam ediyorlar...

 

 - Heize - HAPPEN

 

 - UI - Celebrity

 

 - Lee Mujin - Traffic Light

 

11. En İyi Perfomans Band Grup

 - 10 cm - Sleepless İn Seoul ( Feat LEE SUHYUN)

 

- CNBLUE - Then, Now and Forever 

          CNBlue  ne severdim ama bazı skandallar beni gruba karşı bir hayli mesafeli yaptı. Yapması doğru mu değil mi karar veremesem de...  

 - DAY6 - You Make Me

 

 - JANNABI - A Thought on an Autumn Night

         Bu sesinden insanını dinlendiren kendi dünyasına çeken bir havası yok mu sizce de? 
Bize Ost'leri sevdiren bir ses... Özellikle burada.
   

 - N.Flying - Moonshot

 



             Böylece performanslar ile buluştuğumuz 2.bölümünde sonuna gelmiş olduk sevgili Kpop severler yada merak edenler... 
Ben bu yıl diğer yıllardaki kadar eğlenemedim sizce neden?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder