5 Haziran 2011 Pazar

I'm Sorry, I Love You



        I'm Sorry, I Love You bir çok kişinin ilk dizileri arasında yer almasına rağmen, ben henüz (2 hafta önce) izledim. Bir çok kişi tarafından sevilen, baştacı dizi olarak seçilebilir. Lakin ben o kadar da bayılmadım açıkçası.
        Son zamanlarda belki çok boş vaktim olduğundan, 3 günde bir diziyi bitirir oldum. Bu da izlediğim dizilere kendimi verememe sebep oldu. Sanırım dizilere yazık ediyorum. Biri beni durdursun.
Bu sebepten ötürü herkesler gibi çok övemeyeceğim sanırım diziyi.
        Dizimizin adı Mianhada, Saranghanda. Ama sarang yani sevgi çok derinlerde. Çok sonradan geliyor. Geç kalınmış aşk diye buna denir herhalde.
        Dizi ilk bölümden mutsuz bir finala sahip olduğunu resmen bize bildiyor. O yüzden izlerken kalbiniz hep patlatılmaya hazırlanan bir bomba gibi şişiyor da şişiyor üzüntüden. Ve şişen bomba kıvanındaki kalbiniz bazen gaz kaçıran maden misali gözlerinize baskı yapıp yaşların yanaklarınızdan dökülmesine sebep oluyor. Dram böyle yapılır. 


        Cha Moo Hyuk anasız babasız kalmış, evlatlık verilmiş, üstelik yabancı bir ülkeye verilmiş, berbat bir hayatı olan ama tüm bunlara rağmen gayet iyi niyetli bir oğlancık. Gerçek olduğunu sandıkları yüzünden o tertemiz kalbi bir intikam ateşi ile kapkara oluyor. Ama taşlar yerine oturup gerçekler tam anlamıyla ortaya çıktığında gözyaşlarıyla ve aşk ile temizlenen o kalp tekrar eski haline dönüyor. Ve bir başkasının hayatını kurtarıyor. Aslında tüm bunlar başına sevdiği kadının onun yerine parayı seçmesi ile başlıyor. Ne demişler aşk insanın öldürür. Al işte öldü filinta gibi oğlan....
Dizi bittikten sonra biri bana So Ji Sub'un yaşadığını kanıtlasın nolurrr.... diye çığlıklar atasım geldi. O kadar çok ağladım ki...
        Çok ünlü çok sevilen So Ji Sub'u ilk kez izliyorum. Bu dizide izlemek için kendimi sakındım adeta zaten:D. Neden insanların ona hayran olduğunu anladım. Bu dizide başka bir karizması var haklılar. Ama yine de ona karşı beni geri tutan birşey var. Nedir bilmiyorum....
       Song Eun Cha'yı bazı yerler gerçekten boğazlamak istedim. Zavalı Moo Hyuk' a hep kötü davrandı. Onunda içi acıdı belki ama yinede enine boyuna düşünmesi gerekirdi çok ferri davrandı. Finalde verdiği karar en doğrusuydu. Yazar o kısmı güzel yazmış :))
        O kız ilk bölüm kahverengi saçlar ile pek güzel, pek sevimliydi. Nerden esmiş saçını siyaha boyamak kahverengi daha çok yakışıyordu bence...:)
        Dizide bana göre gereksiz, saçma yada sıkıcı bir kaç yer vardı. Belki bir çok dizi izlediğim için artık alıştım o yüzden böyle geliyor bana bilemeyeceğim. :) Ama son bölümlere doğru duygusallık tavan yaptıkça bizi ağladıkça gözüme girdi diyebilirim. Ama favorilerim arasında yerini alamayacak malesef. Çok dramdı bana da yazık hele Bad Love'dan sonra bunu izlersem hakikaten yazık bana...:))
        Dizinin en çarpıcı noktası Yoon 'un evlatlık olduğunu açıklamasıydı. Resmen şok oldum.
Eun Cha'nın babasını "Cezam ne ise çekeceğim" dedi. Kızı finalde verdiği karar ile babasına ömür boyu bir ceza bıraktı. Aferin iyi yaptı. Haha :)
        Herşey iyi yada kötü diziyi bitirdik ama ah bir de şu mikrofonlar gözükmeseymiş daha iyi olurmuş. Yönetmenin pek dikkat edememiş.

 


Adı: 미안하다, 사랑한다 / Mianhada, Saranghanda (Üzgünüm, Seni Seviyorum)
Bilinen Adları: MiSa / I'm Sorry, I Love You / Sorry I Love You / Sorry But I Love You (YesAsia)
Tür: Dram, Romantik
Bölüm Sayısı: 16
Yayınlandığı Kanal: KBS2
Yayın Tarihleri: 09.11.2004 - 28.12.2004
Yayınlandığı Günler: Pazartesi - Salı 21:55


Oyuncular:

  • So Ji Sub / Cha Moo Hyuk

  • Im Su Jung / Song Eun Chae

  • Jung Kyung Ho / Choi Yoon

  • Seo Ji Young / Kang Min Joo


Soundtrack:
Sorry I Love You OST
01. Giriş
02. Kar Çiçeği 눈의 꽃  -
Park Hyo Shin 박효신
03. İlk Kez 처음 그대로 - Jeong Jae Wook 정재욱
04. Kalbimde yaşayan kim 가슴에 누가 살아요 - 제이 (J)
05. Bir Gün Geçti 하루가 지나고 - Ba Da 바다
06. Lütfen Geri Dön 돌아가줘 -
Jeong Jae Wook 정재욱
07. Dev 거인 - 제이 (J)
08. Kanatlarım Olmadan Uçmak - Westlife (웨스트라이프)
09. Önemli Kişim 소중한 사람 -
Kim Seong Pil 김성필
10. Sildim Anıları 지워진 기억 - Lee So Jeong 이소정
11. Nereye Gideceksin - The Calling (
콜링)
12.
İlk Kez 처음 그대로 (Enstrümental)
13.
Bir Gün Geçti 하루가 지나고 (Enstrümental)
14.
Kar Çiçeği 눈의 꽃 (Enstrümental)
15. Bitiş

Sorry I Love You OST 2
01. Main Title
02. Eun Chae & Moo Hyuk İlk Öpücük 은채&우혁 첫키스
03. Kar Çiçeği 눈의꽃(雪の華) (Akustik Ver.) - Seo Yeong Eun 서영은
04.
Melbourne'un Sokak 맬버른 거리에서
05. Son Seçim 마지막 선택
06. Yoon -a, Herşey Yolunda  윤아, 괜찮아 - Eun Chae 은채 

07. Önemli Kişim 소중한 사람 -
08. Oğlu ve Annesi아들과 엄마
09. 
i bang-in 이방인
10. Moo Hyuk'un Duası 무혁의 기도
11. Sana söz veriyorum. 나 당신에게 약속합니다. -
Moo Hyuk 무혁 
12. Kar Çiçeği눈의꽃(雪の華) (Enstrümental)
13. Kader 운명
14. Hakikat 진실
15. Eun Chae'nin Odası 은채의 방
16.
Eun Chae'nin İtirafı 은채의 고백 - Eun Chae 은채 
17. Heyecan 설레임
18. Annenin Fotorafları엄마의 사진
19. Konuş Benimle - Machan
20. Gizli Yıl 가려진 세월 



7 yorum:

  1. Diziye açıkçası bende bayılmadım :/ 49 günün yerini tutmaz tutamaz mesela :/ Dizi karakterlerini de hiç yakıştıramadım :/ Song Eun Chae küçücük bir kız gibi Cha Moo Hyuk ise koskoca adam :/ Çok uyumsuzdu bence :/ Ama onun haricinde tabi ki güzel yanları da vardı :))

    YanıtlaSil
  2. Benim için de bir kaç uyumsuz nokta vardı. Herkes kadar beğenmediğim için hayıflanıyordum. Ama tek başıma olmamak güzel.:))

    YanıtlaSil
  3. Dram ağırdı baya.. Amaçları ne anlamadım bu senaristlerin :D So ji sub'u ben de ilk kez izliyorum. Diziye Nisan'ın ortasında başlamıştım 7 diziyle beraber bu anca bitti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok ağır bir dramdı ilk bölümden daha filmin sonunun belli olması diziyi dahada dramatikleştiriyor.:)

      Sil
  4. Benim biricik dizim ;( Izledigim hiç bir dizi bu dizinin yanına bile yaklaşamadi açıkçası :)

    YanıtlaSil
  5. Hiçbir dizi beni bu kadar ağlatmadı keşke izlemeseydim ama hiçbir dizi bu kadar güzel değildi iyiki izlemişim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En listemde olacak kadar sevmesem de ben; bir klasiktir, KDRama seven herkesin izlemesi gereken.

      Sil