Blog kullanım rehberi için tıklayınız.

14 Ağustos 2013 Çarşamba

Ouran High School Host Club Drama & Film

           Anime sevip de Ouran High School Host Club izlemeyen yada en azından adını duymayan yoktur herhalde. O kadar çok sevilen bir manga ki animesi, dizisi, film... onun hakkında yapılabilecek herşey yapılmış durumda. Bir müzikal yoktur herhalde.:D

          Ouran High School Host Club benim en sevdiğim animelerden biri hala izlemeyen varsa -ki pek sanmıyorum- mutlaka izlemenizi tavsiye ederim.

          Bu sevgim beni "Acaba dizisi nasıl oldu? Karakter nasıl, kimler tarafından canlandırıldı?" sorularıyla beni diziye getirdi. Genel hatları ile animedeki konular yani bildiğim konular işlenmiş olsa da severek çok nadir sıkılarak izledim. Oyuncular karakterleri ellerinde geldiğince yansıtmaya çalışmışlar... Honey'nin aşırı çocuk görüntüsü elbette yakalayamışlar ama ben zamanla ona da alıştım. Özellike Yamamoto Yusuke tam Tamaki havasına girmişti, hareketleri, kendini birşey sanışları, hayal kırıklığını yansıtışı çok başarılıydı. Bir de üstede anime vari yazılar düştükçe daha da eğlenceli bir hal aldı...


          Yani özetle bir kaç ayrıntı dışında animenin draması olmuştu ama ben yine de çok sevdim.:) Ancak yapımcılar 11 bölümle yetinememiş ve bir devam filmi yapmaya karar vermişler.

          Filmi izlememe en büyük itici güç Nichkhundu. Evet bildiğimiz 2Pm Nichkhun... Tayland kökenli Koreli bir idolun, bir Japon filminde ne aradığı merakı ve fazladan yakışıklı görme dürtüsü ile izledim filmi. (Yüzsüzce itiraf ettiğime bende inamıyorum.):D
          Hoş yakışıklı bir konuk oyuncu olmuş Nichkhuncuk, ama oyunculuğunu çok geliştirmesi lazım. JYP bu işin üstüne düşsün bence, oyunculuğu gelişmiş bir yakışıklı Nichkhun romantik komedilerin vazgeçilmez adamı olur bak...:))
Söylesin biri bana bu kardeşine sarılan bir abinin ifadesi mi? Daha çok sevgilisine kavuşan bir namja edası var... Tip güzel olsa ne olur, oyunculuk sıfır...:D

           Film; her zamanki bir Ouran High School Host Club macerasıydı. Filmi izlerken düşündüm 100 tane daha olsa her macerasını severek izlerim herhalde... Öyle garip havası var ki insanı kendini bağlayan... Haruhi'nin de dediği gibi "Daha farkına varmadan benimsiyorsun onları? Garip değil mi?"...



Adı: 桜蘭高校ホスト部 / Ouran High School Host Club
Tür: Komedi, Okul
Bölüm Sayısı: 11
Yayınlandığı Kanal: TBS
Yayın Tarihleri: 22.07.2011 - 30.09.2011 (Cuma 24:20)
OST: FRiDAY-MA-MAGiC by miwa
Film Süresi: 105 dk.
Film Yayın Tarihi: 17.03.2012

Oyuncular:
  • Kawaguchi Haruna / Fujioka Haruhi

  • Yamamoto Yusuke / Suou Tamaki
 
  • Daito Shunsuke / Ootori Kyoya

  • Takagi Shinpei / Hitachiin Hikaru & Takagi Manpei / Hitachiin Kaoru

  • Nakamura Masaya / Morinozuka Takashi & Chiba Yudai / Haninozuka Mitsukuni

  • Ryusei Ryo / Nekozawa Umehito

8 yorum:

  1. bunu hatırlıyorum ama izledim mi yoksa izleyecektim de kaldı mı bilmiyorum. bi daha bakacağım sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. dizide sevmediğim tek şey honey di sanırım, o nasıl bir iticilikti öyle.. ama çok da eğlenceliydi dizisi, aynı anime ya, çok tatlı olmuştu o efektler falan :D filmini henüz izlememiştim, Nickhun'un oynadığını da senden duydum, daha doğrusu okudum, e madem öyle onu da izleyeyim çok ertelemeden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başta banada itici geldi ama sonradan gözüm alıştı, özellike filmde çok ön planda olmadığı için gözüme batmadı.:)

      Sil
  3. Ben o hala izlemeyenler grubunda bulunuyorum :) Kendilerini bilmiyordum hatta ama ismi film izleme listemde geçiyor:) Bir süre sonra okusaydım biliyor olurdum öğrenmiş oldum şimdi de hemen izleyebilirim :) Bu arada Japon filmi olduğunu bile yeni öğrendim ben de utanmadan itiraf ediyorum kkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Animesini izlemeni kesinlikle tavsiye ederim.:)

      Sil
  4. Eğlenceli dizilere bayılıyorum :)

    http://meishenmeweishenme.blogspot.com/

    YanıtlaSil