27 Mart 2011 Pazar

Daisy: 4.15 Papatyalar


Orijinal adı: 데이지 / Deiji
Bilinen Adı: Daisy (Papatya)
Yönetmen: Wai Keung Lau
Yazar: Jae-young Kwak
Süre: 110 dakika
Vizyon Tarihi: 9 Mart 2006

Oyuncular:
  • Gianna Jun / Hye Young










  • Jung Woo Sung / Park Yi









  • Lee Sung Jae / Jeong Woo














    Aşk hiç bu kadar anlamlı ve hiç kimseye bu denli zor olmamıştı. 3 insan 4 aşk ve hergün kapıya bırakılan 4:15 papatyalar... DAISY...
    İzlediğim en iyi kore filmlerinden biri. Belki de en iyisi. Tek nefeste izlediğim ve hiç sıkılmadığım ve beni bu kadar çok ağlatmayı becerebilen ilk Kore filmi... :) Kore filmleri izlemede çok yeni sayılırım. İzlediğim her filmi sizlerle burada paylaşıyorum. Ama bu izlediklerimin en iyisi benim için. İzlemekte çok geç kalmışım. İzlemediyseniz henüz hemen izleyin. Sizde geç kalmayın.:)

6 yorum:

  1. Tek kelimeyle muhteşem bi film...Defalarca izlesem asla bıkmayacağım yegane film...Bütün duyguları dibine kadar hissettirmişti en çokta aşkı...

    YanıtlaSil
  2. selam yine ben:D büyük ihtimal izlemişsindir bu filmi..MORE THAN BLUE. Senin yorumlarınla blogunda görmek isterim senin film hakkındaki düşüncelerini:) daisy ve bu film benim favorilerim dizilere başlama sebebim:) yorumlarını bekliyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Daisy benimde favori filmlerimden. Aşkı hissettirmesi bir başkaydı zaten.:))
    More Than Blue izlemedim ne yazık ki:( En yakın zamanda izleyip, yorumlarımı yazacağım:))

    YanıtlaSil
  4. dehşetle tavsiye ediyorum ama çok ağlayacaksınnn! yani ben arkadaşımın yanında ağlayamazken hünkür şakır ağlamıştım:) iyi seyirler diliyorum ve yorum bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Daisy'i nereden izleyebilirim?

    YanıtlaSil