20 Mart 2011 Pazar

Hanoi Bride


    My Girl'den sonra bende bir Lee Dong Wook hayranlığı başlamıştı. Ama araya bir kaç sorun girince Lee Dong Wook ile uğraşacak zamanım kalmadığı için rafa kaldırdığım oppalarımdan oldu kendisi:) Bu olaydan uzun bir süre sonra ( ^.^ ) çok dizi izlemek isteyip de vaktim olmadığı bir dönemde 2 bölüm diye izlemek istedim Hanoi Bride'ı. Eh bir de başrolünde raftaki oppamı görünce kendime mani olamadım tabi:)
    2 bölümlük mini drama olduğundan izlemeyin vakit kaybıdır diyemem. 2 saat zaman ayırı verin. Kötü değildi ama diziden daha çok orta dereceli bir film gibiydi benim için.
     Beni dizi de asıl şaşırtan şey yardımcı erkek oyuncu oldu. Nerden tanıyorum diye düşünürken bir baktım Denizler İmparatoru'ndaki Jang BoGo'nun yenilmez ustasıymış meğer kendileri.Burda pek sakinde ondan şaşırdım.:)
    Konusunda bahsedecek olursak iki sevgilinin arasına giren abla yüzünden ayrılan çifti anlatıyor. 
İki tarafta kendini terk edildi sanmaktadır. Kız sevdiğinden intikam almak için sevdiği adamın abisi ile görücü üsülü evlenmeye kalkar. Ama çok geçmeden (2 bölüm olduğu için çok geçemedi:D) gerçekler ortaya çıkar. Tam sevgililer mutlu olacak derken bu kez oğlanların annesi sorun çıkarır. Bundan sonra ne olduğunu izleyip görün derim:))


Adı: 하노이 신부/ Ha-no-i Sin-bu
Bilinen Adları: Bride from Hanoi, Hanoi Bride
Bölüm Sayısı: 2
Yayınlandığı Kanal: SBS
Yayınladığı Tarih: 19.09.2005
Yayınlandığı Gün: Pazartesi 10:25am - 11:25am

Oyuncular:
  • Lee Dong Wook / Park Eun Woo












  • Kim Ok Bin / Lý Thị Vũ 










  • Lee Won Jong / Park Sok Woo 












  • Yoo Hye Jung / Song Il Lan 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder