9 Mart 2011 Çarşamba

Super Junior M Perfection Korece Versiyonu

    Başka bir şey isteseymişim olacakmış herhalde. Perfection şarkısının Korece versiyonu çıkar umarım diye dilekte bulurken beni duydular herhalde. Yada ben versiyon sever Super Junior grubumuzu çok iyi tanıyorum artık:)
    1 Mart Salı günü şarkının Korece versiyonu yayınlandı. Ben Çince'sine alışmışım dinleye dinleye. O yüzden başta pek hoşlanmasam da sonradan her zaman ki gibi çok sevdim korece versiyonuda:))
    O zaman klibi birde Korece izleyelim. Hiç bir fark yok ama yine de izleyin derim. Fazla mal göz çıkarmaz ne de olsa:))


    Super Junior M ile pek alakası yok ama geçenlerde bir klip izledim Kim Heechul'un oynadığı. Pek yeri olmasa da onu burada sizinle paylaşmak istiyorum. Şarkı Trax diye bir gruba ait. "Cold Hearted Man" şarkının ismi yani "soğuk kalpli adam". Heechul güzel oturmuş klibe :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder