27 Kasım 2020 Cuma

MAMA 2020: Adaylar (2. Bölüm)

 < --------- Önceki Bölüm


           MAMA 2020'de ikinci günümüz, ikinci bölümümüze hoş geldiniz sevgili çingular...

           Bugün en sevdiğim kategoriler var listemizde. 2020'nin en iyi performanslarını seçeceğiz bugün. Kpop'un sıkı takipçileri çoktan izleyip görmüş oldular performansları ama benim gibi yılda bir günde Kpop'un en iyilerini seçmeye çalışanlar için yenilik saatleri başlıyor.

Hazır mıyız çingular... 🤗🤗

7. En İyi Dans Performansı Solo


- KANG DANIEL - Who U Are

- SUNMI - Pporappippam

          Şapkaların özellikle bitiriş sahnesindeki dans verdikleri efekti beğendim ama bu kızın performanslarını bir türlü beğenemiyorum her yıl. Neden acaba?

- Jessi - Nunu Nana

          Bu kadının sesindeki gücü seviyorum ama şarkının sözlerinin anlamı ağır, koreografi ise... beğenmedim.
Oysa listede adını gördüğümde en çok merak ettiklerimden isimlerden biri oldu. Bu ara hep Refund Sisters-Don't Touch Me dinliyorum da..

- TAEMIN - Criminal

 

- HwaSa - Maria


8. En İyi Dans Performansı Erkek Grup

- ATEEZ - Inception

- EXO - Obsession

 

- NCT 127 - Kick It

- TOMORROW X TOGETHER - Can't You See Me

- BTS - Dynamite

- SEVENTEEN - Left & Right


10. En İyi Dans Performansı Kadın Grup

- BLACKPINK - How You Like That

- ITZY - WANNABE

- TWICE - MORE&MORE

- Red Velvet - Psycho

- IZ*ONE - Secret Story of the Swan

- OH MY GIRL - Nonstop



10. En İyi Vokal Performans - Solo

- Yerin Baek - Square (2017) 

- BEAKHYUN - Candy


- IU - Bleming

Billur sesi ve minyon tipi ile IU her zaman çok sevilesi ben için.:)

- Jung Seung Hwan - My Christmas Wish


- TAEYEON - Spark



11. En İyi Vokal Performans - Grup

- WINNER - Hold


- NOEL - Late Night


- NUEST - I'm in Trouble

Nu'est özellikle ses olarak çok beğendiğim bir grup. Lakin renkli saçlarını hiç sevmedim. Choi Mingi hariç hepsine siyah daha çok yakışıyor bence.:) 


- DAVICHI - Dear

- MAMAMOO - HIP


12. En İyi Band Performans


- DAY6 - Zombie

- MC The MAX - BLOOM

- N.Flying - Oh Really


- LEENALCHI - Tiger in Coming

- HYUKOH - Help 


                Bugünkü 6 kategoride işte böyleydi sevgili Kpop severler. Canlı performansları seçmeye çalıştım çoğunlukla. MNet'e performans bulmak bu yıl; diğer yıllara göre daha zordu. Ah pandemi tüm dünyayı ne hale getirdi. 

Yarın son bölümüzde bulaşmak dileğiyle... 

Hepinize sağlıklı günler diliyorum. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder