12 Eylül 2021 Pazar

Urban Zakaba - I Don't Love You (Seni Sevmiyorum) Türkçe Çeviri

           Hiç bir şarkı bu şarkıdan daha acımasız olamaz herhalde diye düşünüyorum her sözlerini okuduğumda. Seni sevmiyorum diye bas bas bağıran bir şarkı insanı daha ne kadar kırabilir diye merak ederseniz çevirisi sizler için yapıldı. 

           Bunun yanında Urban Zakaba'nın sesleri o kadar güzel ki kalp kıran sözlerin tınısının bu kadar harika olması şarkıyı daha da kırıcı ve vazgeçilmez yapıyor sanırım benim için.:)

   

                                Not: Parantez içindeki mavi cümle asıl söylemek istenilen cümledir.
 Kelime bazında çevirince anlamsız oluyor biliyorum
 ama kendime engel olamıyorum, bir öğretmen edası ile. 
Kelimelerin ilk anlamlarını ve 
Türkçe 'ye geçerken nasıl toparlandıklarını da görün istiyorum sanırım. :)



무슨 말을 할까
Musın marıl halkka
Ne demeli
어디서부터 어떻게
Odiso buto ottoke
Nereden itibaren nasıl
고개만 떨구는 나
Gogeman dolgunın na
Sadece başını sallayan ben
그런 날 바라보는 너
Kıron nal barabonın no
Öyle beni seyreden sen
그 어색한 침묵
Kı osekhan cimmuk
O garip sessizlik


널 사랑하지 않아
Nol saranghaci anha
Seni sevmiyorum
너도 알고 있겠지만
Nodu algo ittgettciman
Seninde bildiğin ama
눈물 흘리는 너의 모습에도
Nunmul hıllının noi mosıbedo
Ağlamaklı senin yüzünde
내 마음 아프지가 않아
Ne maım apıciga anha
Benim kalbimi acıtmıyor


널 사랑하지 않아
Nol saranghaci anha
Seni sevmiyorum
다른 이유는 없어
Darın iyunın obso
Başka nedeni yok
미안하다는 말도
Mianhadanın maldo
Üzgünüm sözü de
용서해 달란 말도
Yongsohae dallan maldo
Afetmeni istemek sözü de
하고 싶지 않아
Hagu şipci anha
Yapmak (söylemek) istemiyorum
(Özür dilemek de afet dilemekte istemiyorum.)

그냥 그게 전부야
kınyang kıge jonbuya
Öylece bu hepsi
이게 내 진심인거야
ige ne cinşimingoya
Bu benim samimiyetim
널 사랑하지 않아
nol saranghaci anha
Seni sevmiyorum
널 사랑하지 않아
Nol saranghaci anha
Seni sevmiyorum


널 사랑하지 않아
nol saranghaci anha
Seni sevmiyorum
너도 알고 있겠지만
nodo algu ittgettciman
Seninde bildiğin ama
눈물 흘리는 너의 모습에도
nunmul hıllinın noi mosıbedo
Ağlamaklı senin yüzünde
내 마음 아프지가 않아
Nae maım apıciga anha
Benim kalbimi acıtmıyor


널 사랑하지 않아
nol saranghaci anha
Seni sevmiyorum
다른 이유는 없어
Darın iyunın obso
Başka sebebi yok
미안하다는 말도
Mianhadanın maldo
Üzgünüm sözü de
용서해 달란 말도
Yongsohae dallan maldo
Affetmeni istemek sözü de
하고 싶지 않아
Hagu şipci anha
Yapmak (söylemek) istemiyorum
(Özür dilemek de afet dilemekte istemiyorum.)


그냥 그게 전부야
kınyang kıge jonbuya
Öylece bu hepsi
이게 내 진심인거야
ige ne cinşimingoya
Bu benim samimiyetim
널 사랑하지 않아
nol saranghaci anha
Seni sevmiyorum
널 사랑하지 않아
Nol saranghaci anha
Seni sevmiyorum


널 사랑하지 않아
nol saranghaci anha
Seni sevmiyorum
다른 이유는 없어
Darın iyunın obso
Başka sebebi yok
미안하다는 말도
Mianhadanın maldo
Üzgünüm sözü de
용서해 달란 말도
Yongsohae dallan maldo
Affetmeni istemek sözü de
하고 싶지 않아
Hagu şipci anha
Yapmak (söylemek) istemiyorum
(Özür dilemek de afet dilemekte istemiyorum.)


그냥 그게 전부야
kınyang kıge jonbuya
Öylece bu hepsi
이게 내 진심인거야
ige ne cinşimingoya
Bu benim samimiyetim
널 사랑하지 않아
nol saranghaci anha
Seni sevmiyorum
널 사랑하지 않아
Nol saranghaci anha
Seni sevmiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder