Blog kullanım rehberi için tıklayınız.

10 Şubat 2011 Perşembe

A.N.JELL: You're Beautiful


    İlk alt yazılı izlediğim kore dramam You're Beautiful yani Minami Shineyo. İlk olduğu içindir mi bilmem pek severim kendilerini (her ne kadar final bölümü biraz hayal kırıklığı yaratsa da...).
    İkiz erkek kardeşi Go Mi Nam'ın yerine geçmek zorunda kalan Go Mi Nyu'nun başına gelen zorluklar komik bir şekilde anlatılmakta hikayenin genelinde...
    A.N.Jell gerçek bir grup olsa bu kadar sevilirdi ancak. Dizinin şarkıları çoğunlukla oyuncular tarafından seslendirilmiş. Bu da onlara gerçek bir gruplarmışçasına davranmamıza neden oluyor bence.:)
    Her şarkı birbirinden güzel sanki... Ritimleri, melodileri, sözleri, sahneye cuk diye oturuşları, herşeyi ile pek seviyorum You're Beautiful OSTlarını:d Şarkılar kadar karakterlerde harika, Go Mi Nam'ı, Hwang Tae Kyung'su, Shin Woo'su, Jeremy'si ile çok eğlenceli duygu dolu bir dizi. Güldük güldük, sonra ağladık ağladık... Oyunculuk hikaye süper ne diyelim:D
O zaman başlayalım karakterleri dökmeye ortaya...
Diziye başladım, 3 çıtır karşıma çıktı tabiri caizse :D... İzledim ilk iki bölüm, birinci bölümün sonunda Go MiNam kendini cennette zanneder ya ahh bir an bende öyle sandım sanki.(Töbe töbe çarpılacağım şimdi:d )
    Jang Geun Suk seni burda tanıdığım için çok mutluğum. Şuan kadar bu dahil 2 dizisini, 3 filmini izledim KeunSuk'un ama onu burda tanımasam bu kadar sever miydim bilemiyorum. İlk başlarda favorim Shin Woo'ydu bir çok izleyici gibi benim de.
Ama ne zaman Go Mi Nam aşık oldu Hwang Tae Kyung'a işte bende tam o anda aşık oldum Jang Geun Suk'a. Ah canım benim ne güzel gülümseme o öyle, daha önce niye hiç gülümsemedin sen, msn ifadem benim:D
Ve Jang Geun Suk'un diziye damgasını vuran dudak hareketleri... Kendisi msn ifadesi lakabımı sonuna kadar hak ediyor:)


     Go Mi Nyu sakar, çoğunlukla aptal, genellikle yardıma muhtaç, ama saf; dünyanın kötülüklerinden habersiz masumcuk bir rahibe aday idi. Tabi ikiz kardeşinin yerine geçene kadar rahibe adayı idi.:) Sonrası malum kendini cennette sandı:d . Shin Woo'nun ona aşık olduğunu göremedi. Hwang Tae Kyung'a olan aşkından ne yapsa ne etse vazgeçemedi. Ben Go Mi Nam'ı pek severim. Ama gel gör Park Shin Hye'yi hiç sevmem. Nedenine de başka bir yazımızda açıklama getiririz artık.:)
    Shin Woo dizide ilk gözüme giren... Ah ne güzel sevmektir o.  Hep korudu Go Mi Nam'ı. Gerçeği bildiği halde bilmiyormuş gibi davrandı.
Ama gel gör dizinin sonunda o da biraz sapıttı. Zaten bu dizinin finali resmen hayal kırıklığı... You're beautiful'u çok severim ama dizinin finaline kıl oluyorum. O kadar anlamsız ki... o kadar anlamsız olabilirdi bu kadar güzel bir dizinin finali. Resmen bitirmek zorunda oldukları için bitirmişler gibi olmuş.
    Her neyse gelelim adamım Jeremy'e. Yok böyle şirin sempatik bir karakter daha bu dizide. O kadar çok güldüm ki Jeremy'e. Go Mi Nam'ın kız olabileceğini aklının ucundan geçirmeyen bizim saf çocuk ruhlu Jeremy'miz, Go Mi Nam'dan, Hwang Tae Kyung'dan, Shin Woo'dan daha çok acı çekti kendinden ve abilerinden gay olarak şüphelendiği için:D. Hahaha gözümün önüne geliyor hep; o elma sahnesi, havuzda çekim yaptıkları sahneler, her seferinde kendini tokatlaması... Süper insan Jeremy... :) Ve söylemeden geçemeyeceğim sarı saçı yakıştırdığım yegane koreli ünlülerden Lee Hong Ki...

Ah şu Uee yok mu? Kızda beni iten bir şey var ama nedir bilmiyorum. Bu dizideki kötü rölünden kaynaklandığı sanmıyorum kızın resmine bakınca öyle hissediyorum.
Sinirden kudurdum tüm dizi boyunca onun yüzünden:@ Bir ara düşündüm "Acaba" dedim, "tüm unniler bunun gibi olmasın? Yüzümüze gülüp arkamızdan cadıya dönüşmesin sakın:D"
Mi Shil'in gençliği de hiç yakışmamış bu kıza...

    Gelelim bir diğer kötüye Go Mi Nam'ın halası... O kadının bir çok dizisini izledim ama karar veremedim iyi mi kötü mü? Dizilerin bazı kısımlarında iyi bazı kısımlarında kötü oluyor; tıpkı burda olduğu gibi:)
Ve son kötümüz, gerçek kötümüz Hwang Tae Kyung'un anası. Yedi çocuğun hayatını. Küçük yaşta psikolojisini bozdu yetmedi, bir de çok sevdiği kız arkadaşından ayırdı oğlunu pis cadı:P
    Neyse dizinin finali çarpıcı olmasada, beklentileri karşılamasada, herşeyi tatlı sona bağlayıp bitirdiler. Tüm cadılar süpürgelerini bıraktı ve iyi insan olmaya karar verdi. Tabikisi Yoo He Yi hariç:)
Yine anlatmak istediğim ne çok sahne var ama izlemeyen vardır belki diye birşey demiyorum. Sonunu bile söylemem gerekirdi ama ne yapayım dayanamıyorum:))


Teknik olarak incelersek You Are Beautiful'u;

Adı: 미남이시네요 / Minami Shineyo
Bilinen Adları: You're Beautiful / He's Beautiful / You're Handsome
Tür: Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 16
Yayınlandığı Kanal: SBS
Yayın Tarihleri: 07.10.2009 - 26.11.2009
Yayınlandığı Günler: Çarşamba - Perşembe 21:55

Soundtrack:
You’re Beautiful OST1
1. Hala (As Ever) – Lee Hong Ki
2. Gökyüzünden Aşağı – Oh Won Bin, Miss $
3. Demeden – 9th STREET
4. Güzel Bir Gün – Park Shin Hye
5. Söz (Promise)- Lee Hong Ki feat. Jung Yong Hwa
6. Kalbimim Çağrısı – Kim Dong Wook
7. Demeden – Park Shin Hye
8. Hala (As Ever) – A.N.JELL
9. Söz (Promise)- A.N.JELL
10. Demeden (Ver. Piyano)
11. Hala (Ver. Bossa)

You’re Beautiful OST2
1. Çünkü Aptalım - Park Sang Woo
2. Demeden - Jang Keun Suk
3. Ne Yapmalıyım - Park Da Ye
4. Hoşçakal - Jang Keun Suk
5. Güzel Bir Gün (Acoustic Ver.) - Park Shin Hye
6. Ne Yapmalıyım (Inst.)
7. Hoşçakal (Inst.)
8. Çünkü Aptalım l (Inst.)

Oyuncular:
  • Jang Geun Suk / Hwang Tae Kyung












  • Park Shin Hye / Go Mi Nam - Go Mi Nyu 
  • Jung Yong Hwa / Kang Shin Woo
  •  Lee Hong Ki / Jeremy 

85 yorum:

  1. süper hareketli resimleri çok beğendim helede jeremy nınkini xd:
    ama benim favorim:JUNG YONG HWA...ikinci olarak ise:LEE HONG Kİ.cunkü onları çok sewiom cok tatlılar.

    YanıtlaSil
  2. süper jeremy ve shin woo çok tatlı

    YanıtlaSil
  3. tae kyung'a bayılıyorum çok tatlıııııııı :)

    YanıtlaSil
  4. Tae kyung benim ünlülerden aşık olduğum ikinci insan ve hala daha öyleyim sanırım onu seviyorum,seni seviyorum jang geun suk,o kadar benimsin ki seni kimselere bırakmam! Tae kyung benim ünlülerden aşık olduğum ikinci insan ve hala daha öyleyim sanırım onu seviyorum,seni seviyorum jang geun suk,o kadar benimsin ki seni kimselere bırakmam!

    YanıtlaSil
  5. O zaman Park Shin Hye dikkat etmelisin. Geun Suk'un annesi de ikisini pek yakıştırıyormuş. :))

    YanıtlaSil
  6. ben zaten izlemiştim bu site sayesinde ama okudum ve anlatim şeklin çok güzel bana dizi önere bilirmisini acaba??

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim:))
    Daha önce bir öneri listesi yazmıştım. Onu okumanızı tavsiye ederim:))
    http://mykoreandrama-kp.blogspot.com/2011/08/kore-gunluklerinden-oneriler.html

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler ben üye olmak istiyorum nereden olabilirim acaba?

    YanıtlaSil
  9. Sağda "Takip" bölümündeki "Bu siteye katıla" tıklayarak üye olabilirsiniz:))

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler !__!

    YanıtlaSil
  11. Çok eğlenceliydi :) Süpermarketteki sahneyi severek tekrar tekrar izlerim! Filmin sahne arkası videolarını da izlemeli herkes. Jeremy'nin Go Mi Nam'ın kız olduğunu anladığı sahnenin çekimi esnasındaki halleri bir ayrı komik :)

    YanıtlaSil
  12. Kamera arkalarının diziden bile komik olduğu sahneler. Bende çok seviyorum You're Beautiful NG'si izlemeyi.:))

    YanıtlaSil
  13. diyorlar ki (internette)koreliler köse ve jeremey yani lee hong ki gay doğrumu acabaa???

    YanıtlaSil
  14. İnternet acayip bir yer herkes hakkında yalan uydurma haberler var. Benim bildiğim Hong Ki'nin öyle bir durumu yok.

    YanıtlaSil
  15. secret garden dizisini koyabilirmisiniz acaba siteye

    YanıtlaSil
  16. Secret Garden ile ilgili bir yazımız var zaten.:)
    http://mykoreandrama-kp.blogspot.com/2011/04/secret-garden-gizli-bahce-ama-ne-bahce.html

    YanıtlaSil
  17. çok teşekkürler bilmiyordum olduğunu teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. Biterken gerçekten üzüldüm çok saçma bi final olmuş. Ama dizi çok iyiydi, dudak hareketlerine bittim :D

    YanıtlaSil
  19. benim koreye ilgim başlayalı daha 5 ay bile olmadı ama ben korelileri dizilerini insalarını gerçekten çok seviyorum bu diziyede başlamak istiyodum ama kararsızdım bu yazıdan hemen sonra başladım çok sağolun:)

    YanıtlaSil
  20. Umarım beğenmişsinizdir, benim için çok özeldir You're Beautiful...:))

    YanıtlaSil
  21. yaa bu diziye devam etseler çok süper olur

    YanıtlaSil
  22. Dizinin Japon versiyonu çekildi farklı oyuncularla elbette ama devamı olacağını sanmıyorum.:)
    Ama şöyle 16 bölüm yerine 20-25 bölüm olaydı ne güzel olurdu aslında.:))

    YanıtlaSil
  23. park shin hye i neden sevmiyosun çok merak ettim doğrusu.

    YanıtlaSil
  24. ya varya bu diziyi 5. izleyişim olucak nedense izlediğimde tekrar başlıyorum telefonumda hepsinin 500 kadar resmi var o kadar çok bağlandımki bazı yerlerinde sevinçle ağlıyorum bazı yerlerindede çok üzülüyorum off ben bu diziye bağlandım arkadaşım önermişti . sonra dediki 2. sezonda var ama onda bunlar bu oyuncular yok dedi yaa keşke olsayfdıı siz izledinizmi beğendiyseniz 2. sezonu bende izlicemdeee :D

    YanıtlaSil
  25. You're Beautiful benim içinde çok önemli bir yerdedir. Hala aynı duyguları hissediyorum dinlediğim şarkılarda yada izlediğim sahneler olduğunda. Ki ben izleyeli 2 yıl oluyor.:))
    Son 5 aydır drama dünyasından uzak kaldım. O yüzden 2. sezon hakkında hiç bilgim yok benimde.:))

    YanıtlaSil
  26. ya şimdi bilene you are beautifulu izliyorum ama başka bi tane dizi daa buldum baby and me diye ondada aynı kişi var bide boys over flowerı izliyorum 10. bölümdeyim oda çok güzeeeel

    YanıtlaSil
  27. Baby and Me Jang Geun Suk dizisi değil filmi. O da güzel bir filmdir. Özellikle bebiş harika.:))

    YanıtlaSil
  28. ayyy bi bölümlükmüydü bende zaten izlemedim . peki bişey sorucam jang geun suk un bildiğiniz başka bi filmi yada dizisi varmı you are beautiful harıçç ?

    YanıtlaSil
  29. Jang Geun Suk'un Mary Stayed Out All Night, Beethoven Virus, Hong Gil Dong dizilerini izledim. Ama hiç birinde You're Beautiful daki gibi değil Geun Suk. You're Beautiful bambaşka:))
    Film olarakta Baby and Me ve Doremifasolasido izledim.

    YanıtlaSil
  30. ya zaten you are beautifulun yenini hiç bi dizi alamaz..şimdi boys over flowers ı izliyorum 24. bölümdeyim bi bölüm kaldı. bide you've fallen for me yi izliyorum go minam la shin woo oynuyoo :D o da çok güzeldi ama 1. bölümden sonra sanki biraz sıkıldımm..

    YanıtlaSil
  31. Katılıyorum bende onun yerini hiç birşey alamaz. :) You've Fallen For Me 'ye sadece Shin Woo ve Go Minam için katlanılır zaten. Yoksa ben başka türlü izlemeyemezdim. İzledikçe daha da sıkıldım her bölüm çünkü.:))

    YanıtlaSil
  32. you are beautiful dan başka en sevdiğiniz dizi ne öğrenebilirmiyim? bende onu izlicem .. :D

    YanıtlaSil
  33. O kadar çok var ki, izlediklerimin %70'i seviyorum:D
    Ama en son bugün bitirdiğim ve bayıldığım Hanazakari No Kimitachie var. Fakat kendisi bir Japon yapımı.:)
    Ama en sevdiğim yazarların tüm dizilerini tavsiye ederim. You're Beautiful'un yazarları Hong kardeşler. Yazdıkları her dizi şahane izlemedikleriniz varsa mutlaka izleyin. Hele The Greatest Love en eğlendiklerimden.

    YanıtlaSil
  34. Hm tamam onada bi bakıcam . Ama ben yine you are beautiful gibi eğlenceli bi dizi istiyorum. O dediklerinizde eğlencelimi ? :)

    YanıtlaSil
  35. Hong kardeşler eşittir eğlence benim için.:))

    YanıtlaSil
  36. onu izlemek için ne yazcam googleye? hong kardeşler 1. bölüm falanmı? :D hıı bu arada you've fallen for me çok güzelmiş 10. bölümdeyim o da çok güzel

    YanıtlaSil
  37. :) İsimleri Hong Mi Ran ve Hong Jung Eun. Yazdıkları dizilerinde isimlerini söyliyim. İçinden seçim yapmak size kalsın.:)
    Delightful Girl Choon Hyang (KBS2, 2005)
    My Girl (SBS, 2005)
    Couple of Fantasy (MBC, 2006)
    Hong Gil Dong (KBS2, 2008)
    You're Beautiful (SBS, 2009)
    My Girlfriend is a Nine-Tailed Fox (KBS2, 2010)
    The Greatest Love (MBC, 2011)
    Big (KBS2, 2012) daha başlamadı son dizileri.:))

    Ben You've Fallen For Me'den memnun kalamadım malesef. İzlediğim 55. dizi olmasaydı daha farklı olabilirdi belki.:))

    YanıtlaSil
  38. aralarından hangisi daha iyi bu son sorumm :D
    hııı bu arada you've fallen for me 14. bölümündeyim o da çok güzelmiş yaa

    YanıtlaSil
  39. The Greatest Love süper bir bomba diyebilirim.:))

    YanıtlaSil
  40. hmm tamam saol :D şimdilik bu kadar soru yeter tekrar uğricamm :D

    YanıtlaSil
  41. :D her zmaaaan uğricam

    YanıtlaSil
  42. yaaa ilk önce you are beautiful bitti, boys over flovers sonra ise you've fallen for me bitti şimdi hangi diziyi izlememi önerirsinizz.. dream hight'ı öneriyo arkadaşlarım ama ne biliyim ilk bölümünü izledim sonradan izleyesim gelmedi.hangi diziyi izlememi önerirsinizz? :D

    YanıtlaSil
  43. Dream High güzel dizi. Ama benim öyle favorilerimden değil kesinlikle. Bence The Greatest Love zamanı şimdi sizin için.:))

    YanıtlaSil
  44. ondan benim tanıdığım oyuncu varmıı :S jang geun suk, go mi nam yada shin :S sadece onların dizilerini filmlerini izlemek istiyorum ama yook :S ama siz önerdiğiniz için izlicem hıı bu arada love in the raine başlicam birazdan jang geun suk un 2012 dizisiymiş reyting kırmışta. siz onu izledinizmi güzellmii :S

    YanıtlaSil
  45. Hayır bende izlemedim onu. Ama çok güzel olduğunu duydum.

    YanıtlaSil
  46. izleyin yaa 3. bolumu daha yeni izledim smdiden bagmlısı oldum.d bende size bunu tavsiye ederiim.d

    YanıtlaSil
  47. müjde! müjde! Gominam 'a (Park Shin Hye) benzeyen bir koreli buldum. tıpa tıp aynılar!
    JO TWİNS Lerden ''KWANG MİN!'' aralarında muthiş bir benzellik var! google gorsellere kwang min gominam yazınca cıkıyor

    YanıtlaSil
  48. En son bu ikizler Kim Hyun Joong'a benziyor diye dolanıyorlardı etrafta. Şimdide Go Minam mı olmuşlar? İlginç...:))

    YanıtlaSil
  49. çok güzel bir diziydi 1 günde bitirdim ne zorluklarla izledim hiç bilemezsiniz ama final biraz basitti değil mi ama:D

    YanıtlaSil
  50. Böyle güzel bir dizinin böyle saçma bir finali olması bende çok büyük hayal kırıklığı yaratmıştı.:))
    Zaten final işini becerebilen dizi çok az değil mi?:))

    YanıtlaSil
  51. hayır hayır! onlar kim hyun joong a idol olarak bezetiliyor. hemde cocukların idolu oymuş en begendikleri sanatcı!!

    YanıtlaSil
  52. aaaa go mi nam' amı bnziyooo hemen bakmam lazmmm. admin love raini izlemeden öncebi arstirin cnku oglu falan oluyo biraz karisk.4.bolumden snra havali bi tip oluyoo you are beautifuldaki gibii cok tatliii.d

    YanıtlaSil
  53. Admiin The King 2 Hearts'ı izlemeni öneririm bir de I Do, I Do var onların yazısını senden okumak için sabırsızlanıyorum :) bu arada bu yazı çok güzel Lee Hong Gi de Lee Hong Gi iştee <3

    YanıtlaSil
  54. 4 gün önce bitirdim The King 2 Hearts'ı. Yakında yazacağım firsat bulduğumda.:))

    YanıtlaSil
  55. O zaman yazını sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  56. Acaba Park Shin Hye'dan neden hoşlanmadığınızı söyleyebilir misiniz? Ben onunla ilgili bir şey yazdınız mı diye baktım ama bulamadım...

    YanıtlaSil
  57. Yazmadım o konu hakkında çünkü.:)
    Şımarık tavırlarından hoşlanmıyorum kamera arkalarındaki, kendini bir prenses sanma tavırları var ki bana çok itici geliyor. Tabi bunlar benim düşüncelerim.

    YanıtlaSil
  58. Canımi
    sana bir şey sormak istiyorum bu dizi ile ilgili.
    Ama seni biraz uğraştırabilirim bu durumda:)
    Bu dizinin 4. bölümünde sonlara doğru, 45. dakikada filan bir kadın, Hwang Tae Kyung annesi bir şarkı söylüyor. Ben o şarkıya, o şarkıdaki müziğe bittim ya. nedir o şarkının adı, ostların içinden ben anlayamıyorum tabi hangisi diye:D
    Buluver onu bana bi canım ya :)

    YanıtlaSil
  59. OST albümünde yayınlanmamış bir şarkı. Hatta bende dahil kimsenin dikkatini çekmemiş sanırım. Üye olduğum forumlarda da aradım ama bulamadım şimdilik. Aramaya devam ediyorum. Bulduğum an sana haber vereceğim unni.:))

    YanıtlaSil
  60. Çook sevdim ben bu diziyi. Çook. Baştan hiç sevecekmişim gibi hissetmemiştim ama bitmese keşke bir kaç bölüm daha izlesem dedim. SOnu yetmedi bana, daha çarpıcı, daha etkileyici bir son bekliyordum.
    Jang Geun Suk ne kadar tatlıymış ya, o gülümseme bitirdi beni, şeketr mi şeker, al o suratı öpücüğe boğ yani :) ben de iticem burnumu, domuz tavşan olucam o zaman görücek :)

    http://bendengecenkikayeler.blogspot.com/2012/11/youre-beautiful-kore-dizisi.html?showComment=1352185922061#c752628721637569131

    YanıtlaSil
  61. Ben bittiğine çok üzülmüştüm, hatta 1 hafta kadar suratım düşük gezdim.:)) O zaman neden Kore dizileri 16 bölümcük diye isyanlardaydım hatta. Ama şimdi iyi ki de kısalar diyorum.:))
    O gülümseme, o mimikler hepimizin kalbini çeldi. Jang Geun Suk'un en sevdiğim hali bu dizi yanlızca.:))

    YanıtlaSil
  62. JGS de JGS :) ama ben nedeen Love Rain'i listende göremiyorum :(

    YanıtlaSil
  63. Henüz izlemedim de o yüzden.:))

    YanıtlaSil
  64. oha resmen düşündüklerimi yazmışsın bende ilk shin woo'cuydum sonra tae kyung'cu oldum ölürüm ona :D neyse bir de jeremy'nin gay olma konusuna gelirsek gözlerim birden açıldı bir heyecanlandım bende hep gay olduğunu düşündüm hatta go mi nam ile shiplemiştim tabi hayal kırıklıkları yorum yapmasam olmazdı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Aynı düşünceleri paylaştığımıza sevindim. Aklın yolu birdir diyelim biz en iyisi.:D

      Sil
  65. harika bir film onun devamını izlemeden gece yatamıyorum =(anjell)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      Bende de aynı etkiyi yapmıştı A.N.Jell.:)

      Sil
  66. Bir erkek olarak yorumlarsam yoo he yi'yi ben de itici buldum.Kısa saçlı kızlardan hoşlanmam ama Go Mi Nam güzeldi zaten dizilerdeki ana karakterler hep güzel oluyor ama sen asıl adamımı yazmamışsın hiç yakıştıramadım, paparazziciyi diyorum adamın adı neydi unuttum hani fotoğraf makineli olan işte favori adamım oydu, adamın kafa deli basıyordu en son havaalanında acıdım adama tam çözmüştü olayı yazık oldu :D O değil bu Go Mi Nam gruba katıldı ama yine beş parasız dolaşıyordu orası da enterasan. Sonuçta güzel bir dizi ama bir boys over flowers değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim idol dizilerindeki en kıl olduğum yan o paparazilerdir. İllallah ettirdiler bana. Zaten kötü kadınlar ortalığı bulandırmaya yetmiyormuş gibi bir de onlar uğraştırıyor insanı. :))
      You're Beautiful benim için çok önemlidir, en sevdiğim diziler arasında. BOF'dan bile çok severim ben.^^

      Sil
  67. Ben bu diziyi izlediğimde biraz güldüm biraz dram a oldu ama finl çok güzel sonunda Hwang Tae Kyung ve Go Mi Nyu birşeştiler yani sevgili oldular çok güzel bir dizi keşke final 16 değilde 20 olsaydı acaba nasıl bölümler olurdu bunu çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan iki yıl önce olsa bende "ahh ne güzel olurdu 20 bölüm olsa" derdim ama şimdi dizinin senaristlerini huyunu öğrendiğim için "yerin dibine geçirebilme ihtimalleri vardı" diyorum.:)) Honglar çok güzel yazıyorlar ama finalde çok yetersizler ne yazık ki...

      Sil
  68. unni ben burdan esinlenerek hikaye bile yazdım . herkese tavsiye ettiğm mükemmel bir film kıza biraz burda sinir olsamda ''ne yapmalıyım'' :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You're Beutiful'u bende çok severim. Çevremdeki herkese izletesim vardı bir dönem.:))

      Sil
  69. selam. bu benim henüz üçüncü dizim. senin yazılarını okuyarak bunu izlemeye karar verdim. gerçekten bayıldım, çooook eğlenceliydi. dizileri filmleri çok güzel tanıttığını düşünüyorum. takipteyim...;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, tavsiyelerimin işe yarar olmasına çok mutluyum.:)

      Sil
  70. Love Rain ile ilgili yazınız var mı acaba ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz izlemedim Love Rain, yazım yok onun hakkında.:)

      Sil
  71. dün izlemeye başladım bugün ikinci bölümünü izledim yerlere yattım gülmekten çok komik bea :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde çok sevdiğim eğlenceli bir dizi.:)

      Sil
  72. Gerçektende süper bir dizi kaçıncı izleyişim unuttum dizi tanıtımı ve açıklamalarınız çok içten sağolun

    YanıtlaSil
  73. Selam dostlar ben bu diziye ölüp bitiyorum. Hergün bir bölüm izleme iznim var(bu can sıkıcı
    )Şimdilik 9. bölümdeyim ama finali hiç beğenmemişsiniz korkutmayın beni.Ayrıca ailem acaip disiplinli olduğu için bir kore dizisini sadece 1 kere izleyebileceğimi söylüyorlar.Zaten yaz tatili bitince internetten pek izleyemiyorum. Belki ikna ederim(emin değilim) Ailem yine izlememe yasak koyduğu için depresyondayım mutsuzum. Ama hala umutluyum haydi inşallah olur(pek inanmıyorum başaracağıma) Her neyse ama yine de ailemi seviyorum başka dizi buluyorsan tek seferlik izleyebilirsin diyorlar. Onun için öneriler bekliyorum(11 yaşındayım bunun için çok ağır olmasın yaşıma uygun olsun)İlk defa ailem bir diziyi yani bunu övdü(diğer dizilere oranla daha yaşıma göreymişmiş.)Neyse birde ben tea Kyunga aşık olduğumu düşünüyorum annemler sadece hayranlık diyor sizce ne.Birde bu duygu geçici mi.Dizi bitince 1 hafta çok etkisinde kalacağımı ama daha sonra eskisi gibi çıldırmayacağımı söylüyorlar.Bir defa daha izlemeyeceğini bilmek kötü ama bizim aile daha beni tNIMIYOR BUNU BAŞARABİLİRİM ELİMDEN GELENŞ YAPACAM VE İZLEYECEM. çOK UZATTIM farkındayım pardon ama çaresizim anlarsınız beni konuyu değiştireyim benim favorimi anlamışsınızdır tea kyung. Arkadalar kızmayın ama shin whoyu sevemedim ya jeremy bnm için 2. sırada nedeni bilinmez ama ısınamadım şu shin whoya kuzenim delisi dir benim bunları yazdığımı görse vay halime.ayrıca yaşıma uygun diziler bulmanızı rica etmiştim ya you are beautiful oyuncuları olursa sevinirim. Ağır da olmasın . Teşekkürler. İyi geceler.

    YanıtlaSil
  74. Merhaba. Ben You Are Beautiful dizisinin küçük yaştaki bir hayranıyım. Gerçekten senaryo ve oyunculuk muazzamdı. Final biraz yetersiz olsa da çok güzeldi. Ben Hwang Tae Kyung'u çok beğeniyorum. Park Shin Hye ve Jung Geun Suk gerçekten yakışıyorlar.Lee Hong Ki o sevecen ve hayat dolu rolünü gerçekten izleyicilere çok iyi geçiriyor. Dizinin eğlencesi olmuştu Jeremy.Çok takdir edilecek bir dizi olduğu yorumlardan da belli. Bence final2 olmalıydı.Ne düşünüyorsunuz? Ayrıca atlamamalıyım Shin Woo'nun aşkı çok gerçekçi idi.Bazı hayranlar Go Mi Nyu ile birlikte olsalardı diye düşünsede bence Hwang Tae Kyung ile olmaları daha iyi oldu.Beni biraz üzen Jeremy'nin aşkını içine gömmesi.Shin Woo da aşkından vazgeçti ama beni pek etkilemedi.Jeremy'nin ağlama sahnesinde bende ağladım.Bir dizi ve oyuncuları bu kadar gerçekçi nasıl olabilir? Her neyse fazla uzatmadan bu güzel diziyi diğer arkadaşlarımıza tanıttığınız için teşekkürler,saygılar,sevgiler...

    Eylül Su GENÇ

    YanıtlaSil