6 Şubat 2011 Pazar

해신 Hae Shin

















Hae Shin yani Türkçe dublajı ile Denizler İmpartoru...

Konu olara köle olan Goong Bok nun nasıl güç sahip olarak ünlü Jang Bo Go olduğu hayatı anlatır.
Kötü bir dizi değildi. Zaten bir çok da hayranı var. Ama bana dizinin sonunu izlemek bir türlü nasip olmadı. Bu Yüzden dizi benim vazgeçilmezlerim arasında yer almıyor malesef. Ama izlemesem de sonunu biliyorum:)
Benim favorim Yeom Jang yani Song Il Gook'tu. Ama her zaman Jang Bo Go ile Jung Hwa birlikte olmasını isteyenlerdenim.:d
Madam Ja Mi'de nasıl sinir etmişti beni dizi boyu bilemezsiniz.



































Teknik olarak;

Adı: 해신 (海神) / Hae Shin
Bilinen Adları: Emperor of the Sea / God of the Sea / Sea God / Jang Bogo
Bölüm Sayısı: 51
Yayınlandığı Kanal:: KBS2
Yayın Tarihleri: 24.11.2004 - 25.05.2005
Yayınlandığı Günler: Çarşamba & Perşembe 21:50

Soundtrack: 
01. Jangbogo Theme
02. Ni ga nal dduh na - Kim Bum Soo
03. Bi ryun - T.W (Park Tae Won)
04. Yeum Jang Theme
05. Gi do - Lee Hyun Sup
06. Ba ram gat eun sarang - Moon Myung Jin
07. Jung Hwa Theme
08. Song ga - Lee Ye Rin
09. Tears - Kim Bum Soo
10. Ni ga nal dduh na (Korean Fiddle Version)
11. Gi do (Violin Version)
12. Gae sun Theme
13. Main Title

Oyuncular:

  • Choi Soo Jong / Goong Bok - Jang Bo Go

















  • Chae Si Ra - Lady Ja Mi

















  • Song Il Gook - Yeom Jang 













  • Park Soo Ae - Jung Hwa 
 




















  • Chae Jung Ahn - Lady Chae Ryeong 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder