25 Şubat 2011 Cuma

Attack on the Pin-Up Boys


Orijinal adı: 꽃미남 연쇄 테러사건 / Kkotminam Yeonchae Tereosakeon
Bilinen Adı: Attack on the Pin-Up Boys
Yönetmen: Lee Gwon
Yazar: Park Yeon-sun
Süre: 81 dakika
Tür: Komedi
Vizyon Tarihi: 26 Temmuz 2007 
Oyuncular: 
  • Kibum
  • Siwon
  • Heechul
  • Kangin
  • Donghae 
  • Eunhyuk
  • Shindong
  • Ryeowook
  • Sungmin
  • Hangeng
  • Yesung,
  • Leeteuk
    Konusu: 3 Lisenin en popüler çocukları arka arkaya okul dönüşü saldıraya uğrarlar. Saldırgan okulların en yakışıklı öğrencilerinin yüzüne insan pisliği atmaktadır. Ama bu üç çocuk bir anda çok ünlü insanlar haline gelirler. Şarkıcı olur, model olur vs. Bu olayı takip eden Kibum blogunda saldırı hakkında tahminlerde bulunur. Sıranın kendi okuluna geldiğine söyler. Ancak kendi okulunda bir değil 3 popüler öğrenci vardır. Herkesin merak konusu haline gelir bu 3 yakışıklıdan hangisinin saldıraya uğrayacağı. Saldırıya uğrayanların ünlü olduğunu hesaba katan bu üç yakışıklı bir yarışa tutulurlar.
    Bakalım saldırgan hangisini seçecek?
    Saldırgan kim?
    Neden böyle birşey yapıyor?
    Ve en önemli soru bu kadar pisliği nerden buluyor? :D

    Biraz matematik problemi sorarmış gibi anlattım ama idare edin.:) Filmin sonunda cevaplara ulaşacaksınız:)
Film çok eğlenceli bir yapım olmuş. Zaten Suju oynar da nasıl eğlenceli olmaz! Ryeowook'a bayıldım filmde. En komik o bence.
    Filmin sonunda yer alan "Wonder Boy" şarkısı ve klibi en sevdiklerimden zaten. Ama Yesung'un film içinde söylediği "Are You Ready" şarkısı bende adeta Hayko Cepkin dinliyormuşum gibi bir his yarattı. Bilmem sizde benimle aynı fikirde misiniz? :))
    Son olarak film ile ilgili bir kaç Suju haberi verip yazımı sonlandırıyorum. Super Junior üyelerinin yer aldığı bu filmde Kyuhyun kadroda bulunmuyor. Sebebi ise Suju üyelerinin bir trafik kazası geçirmesi. Kyuhyun çekimler sırasında hastanede yattığından dolayı filmde rol alamadı. Leeteuk'da çekimlere katılamadı. Çünkü o da hastaneydi. Tüm film boyunca aslında pandayı Ryeowook oynadı ama filmin sonunda sanki Leeteuk'muş gibi gösterildi. Yani Leeteuk'a konuk oyuncu demek yanlış olmaz.
    Kaza hakkında tam olarak herşeyi bilmiyorum ama kaza gerçekten çok büyükmüş. Super Junior üyeleri ölümden dönmüşler adeta. Heechul bilincini kaybetmemek için dilini çok şiddetli ısırdığından ağzı kanlar içinde kalmış. Bunu hayranlarını korkutmamak için yaptığını söylüyor. Saf kandan boğulcak Allah korusun haberi yok. Ayrıca Explorers of the Human Body izlediyseniz kaza yüzünden Heechul bacağına yerleştirilen devasa demiri mutlaka görmüşsünüzdür.
    Hangi üye olduğunu tam bilmiyorum Onun babasını ziyarete gittiklerinde mi olmuş, cenazesine gittiklerinde mi olmuş öyle birşeydi. Ama tam bir bilgiye sahip değilim dediğim gibi kaza ile ilgili.

13 yorum:

  1. kısa film tadında şeker mi şeker eğlenceli mi eğlenceli bi yapımdı :) zaten super junior olurda eğlence olmaz mı? :D ki bum'un pisliği nasıl bulduğunu sonunda açıklamaları da ayrı komikti :D

    ben bu suju'ya gün geçtikçe daha çok bağlanıyorum, onu farkettim :D donghae'nin pandalı dizisini de bitirdim :D gerçi donghae olmasa kesin yarım bırakırdım ben onu :D ama yine de, o da güzeldi, donhae'yi izlemek için bir fırsattı benim için :)

    buraya yorum yapmayalı da 10 gün olmuş nerdeyse :D haha gün sayıyorum resmen :D ama bu kısacık 10 günde bile özlemişim burayı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende 4 gün kadar geç cevap verdim sanırım, utanarak söylüyorum ki..

      Suju eşittir eğlence, ne zaman moralimi düzeltmek istedim Suju'nun katıldığı bir eğlence programı izlerim. Herşeyi unutturuyorlar insana.:))

      Sil
    2. gerçekten öyle, çok eğlenceliler.. :)
      özellikle arkadaşlıkları.. birbirlerini aşağılasalar da birbirlerine asılsalar da onlar hep arkadaşlar :)
      bu arada yeni bir blog açtım ama açıkçası utanıyorum :D biraz daha kendimi geliştirdikten sonra senin de yazdığım şeyleri okumanı isterim :) ama şimdi okur da beğenmezsin diye gerçekten korkuyorum :( :D

      (o 4 gün boyunca acaba bana küstü mü o yüzden mi cevap vermiyo diye düşündüğüm zamanlar oldu, ben de bunu utanarak söyliyim bari :D)

      Sil
    3. Hehe çok hoşsun AyşeNehir.:) Bu ramazan çok yoğun geçiyor benim için, oysa sanıyordum ki bol bol blog ile ilgilenirim ama yorumlara bile cevap yazamıyorum. Geçmelerim vakit bulamadığımdandır genelde.:)

      Merakla bekliyorum blogunu benimle paylaşmanı, eminim çok güzel yazılar paylaşacaksınz bizlerle, yorumlardan hissediyorum ne kadar eğlenceli olabileceği.:))

      Sil
    4. allah kolaylık versin o zaman çingu :)

      "yorumlardan hissediyorum ne kadar eğlenceli olabileceği.."
      teşekkür ederim bu sözün gerçekten beni mutlu etti :) tam aradığım destekleme :D

      ama bu blog işi zormuş ya :D bi yazı yazana kadar canım çıktı :D bide kimse bakmıyo bloguma :( senin blog çok ünlü, nasıl ünlendin bu kadar? daha benim bloguma sadece 60 kişi girdi :( :D

      Sil
    5. Bende onu merak ediyorum biliyor musun? :D
      Burada kendi kendime konuşuyordum ne bir yorum, bir ziyaretçi. Zaten biri gelir, okur, beğenir, yorum yazar takip eder hiç sanmıyordum. Diğer bloglar arasındaki öyle hoş bir samimiyet vardı ki çok gıpta ediyordum. Ve ben biraz soğuk nevale olduğum için hayatta o samimiyetin içinde yer alamam diye düşünüyordum.
      İlk yorumumu blogu açtıktan yaklaşık 2,5 ay sonra 47. yazıma almışım. Bende şimdi baktım:D Ama için için beklemişim ki pek sevinmiştim ilk yorumda.:))
      Sonra tesadüfen bulanlar ve birbirine tavsiye edenler ile büyüdü buralar, yorum aldıkça yazdım, yazdıkça yorum aldım, mutluyum. Sıkılsam bile bırakamıyorum buraları.:))
      Çok ünlü değilim aslında 205 olduk henüz 500'lerde bloglar var. Ama özencimde yok o konuda. Biz böylede iyiyiz.:))
      Yani özetle demem o ki zamanla oluyor herşey hemen ümitsizliğe kapılma.:))

      Ama tecrübelerimden öğrendiğim birşey var ki bir blog için sık güncelleme çok önemli... ve benim artık yapamadığım birşey.:D Ama bu yıl 3. yılım olduğu için 3 yılın ekmeğini yiyebiliyorum bende onun rahatlığı var.:))

      Eminim blogun benden de ünlü olacak, zaten ben ünlü değilim de:D , yinede gün gelecek bir bakmışsın 50 bir bakmışsın 100 bir bakmışsın 200 ve dahası...

      Sil
    6. ilk yoruma sevinilir tabi ya :D eminim ben de bi yorum alsam havalara uçardım :D sevinçten ne yapacağımı bilmezdim :D

      aslında benim de öyle çok ünlü olma gibi hayallerim yok yani benim için arada yorum yapan bi 50 üye bile yeter :D :)

      aslında şu yılı bi atlattım mı ben fena blog tutarım da.. bu yıl pek yazabileceğimi sanmıyorum :)fenadan kastım çok yazmak :D yani öyle çok güzel yazarım felan demiyorum da yani düzenli yazardım :) zaten farketmişsindir ben konuşmasını çok seven bi insanım :D içimi dökmeye muhtacım... :D özellikle kore hakkında.. ve diziler hakkında :D çünkü bütün arkadaşlarım kore hakkında konuşmalarımdan bıktı :D ama ben içimde tutamıyorum :D

      eminim sen böyle devam edersen 500'leri de bulursun :)
      umarım gün gelir benim de seninki gibi bir blogum olur :)

      Sil
    7. bu arada bloguma üye olduğunu şimdi gördüm :) çoook teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin :)
      ilk üyem olarak sana bi madalya gifi mi vermeliyim acaba?? :D :D

      Sil
    8. Bende bir Siwon gifini tercih ederdim ama artık gönlünden ne koparsa...:D Tam cami dilencileri gibi konuştum, bu fangirllük beni benden alıyor resmen...:D

      Allah herşeyi gönlüne göre versin inşallah. Sayılı gün çabuk geçer. Zaten bir başladın mı çalışmalara tabiri caizse bu sene heba olup gidecek ama gidecek, üzülme, bir bakmışsın üniversite ve sonra gelsin bol diziler düzenli yazılar. Blogcuğun bir sürü üyesi bir sürü yorum, başa çıkamayacaksın yorumlara cevap vermekle, o kadar çok.:))

      Sil
    9. ah şu fangirllik.. :D ben sana siwon gifi de veririm; hatta iste bütün super junior'ın gifini vereyim :P :D gerçi senin istediğin bi tek siwon sanırım :)

      offf, hayaller hayaller.. :) ben çok hayal kurarım zaten, şu sıralar özellikle böyle hayaller çok rahatlatıyo içimi :) bana yardımcı olduğun için sağol :) aslında ben de biliyorum bi çalışmaya başladım mı bi anda herşey bitecek ve bi bakmışım tercihlerimi yapıyorum.. :) ama benim de korktuğum bu, tercihler.. hala nereye gitmek istediğimi bulmuş değilim... :( bazen asya dillerinden birini mi okusam diyorum yani japon dili ve edb. ya da kore dili ama sonrasında iş bulabileceğimi sanmıyorum onda da.. bir de fen liseli biri olarak yabancı dili hiç kaale almadım, sınavda yabancı dil yapıpta iyi bi yere gidebilceğimi de sanmıyorum.. :( neyse sıkıntılarımla seni daha fazla sıkmak istemiyorum.. zaten fazlaca konuştum yine :D

      son olarak; blogum ünlense hatta yorumlarla başa çıkmayacak duruma gelsem bile hep buraya da yorum yapma peşinde olucam galiba ben :D şimdi to the beautiful'un son bölümüne geldim ve tek derdim bitsin de gelip burda yorumumu yapıyım :D parttime işe girdim sanki burda :D

      Sil
    10. hahah... part time iş.:D
      bunu duyduğuma çok sevindim, bloguna dalar beni eğlenceli yorumlarından mahrum bırakırsın düşünüyordum. Rahatladım, nasıl diyor Koreliler tayanida.:D

      O yollardan olmasa da kenarından geçmiş biri olarak kendi yaşadıklarımda birşey söyliyim. Lisene saplanıp kalma sakın. Bende zamanında öyle yaptım ve çok severek okuyup, çok rahat iş bulacağım bir bölüm varken, sırf ticaret lisesi çıkışlı olacağım diye önemsemedim. O anın verdiği öfke ile kalkıp, başladığım noktadan devam etmek zorundaymışım gibi kendi bölümü ilgilendiren bir bölüm seçtim ve zararla oturdum aptal gibi...
      Ben derim ki ne yapamalıyım diye önüne çıkanları değerlendirme, onun tam tersi neleri yaparken mutlu olduğunu irdele, yetenekleri düşün, bilgiler gün geliyor silip gidiyor insanın hafızasında ama yetenekleri kolay kolay körelmiyor.

      Ay çok ciddi oldum sanki bir, bakma sen bana, 2,5 yıldır işsiz birinin pişmanlık dolu sızlanışları bunlar.:D

      Sil
    11. zaten "aa, ben fen liseli çıkışlıyım tabiki doktor mühendis olucam" demedim hiç bi zaman, okula ilk adımımı attığım anda bile hayatta doktor olmam diyodum :D ama şimdi dil okumak içinde ingilizce bilmek lazım :) öğrenebilir miyim merak ediyorum.. :D yani mutlu olduğun demişsin, yetenek demişsin; valla ingilizceye karşı bi her zaman bi ilgim ve arkadaşlarımın söylediğine göre de bi yeteneğim var ama :D

      gerçekten azap oldu bu düşünceler bana :) belki de bi bakmışız benim kore dili ve edb.tı okumamı kutluyoruz bir yıl sonra bugünlerde :D :D

      2,5 yıldır işsiz misin? :( umarım allah yakında gönlüne göre bi iş verir :) bi kursa gitmişsin sen bilgisayarla alakalı... o bi işine yaramadı mı? :)
      (bu arada to the beautiful you'yu bitirdim ona yorum yapmaya gidiyorum şimdi :D)

      Sil
    12. Hadi inşallah gelsin o günlerde bir an önce kutlayalım. :))

      Yaramaz, bu dünyada ne yapsam yaranamazsın insanlara, özellikle de patronlara.:) Blogda işe yarıyor kurs arada, yada arkadaşlarıma yardımda. Onun dışında iş hayatıma faydası olamadı ne yazık ki henüz. Ama Allah'dan ümit kesilmez, vardır elbette benimde bir yerlerde nasibim diye düşünüyorum. Aslında tam 2,5 yıl sayılmaz 2 yıl 2 ay oldu önlisansdan mezun olalı.:D Avutuyorum işte kendi böyle böyle...:)

      Sil