17 Şubat 2011 Perşembe

Baby and Me

,
Orijinal adı: 아기와 나 / Agiwa Na 
Bilinen Adı: Baby & Me (Bebek ve Ben)
Yönetmen: Kim Jin-Young
Yazar: Lee Seong-Min, Won Choi, Kim Jin-Young 
Süre: 96 dakika
Tür: Komedi, Aile
Vizyon Tarihi: 14 Ağustos 2008

Oyuncular:
  • Jang Geun-Suk / Joon Soo 






  • Kim Byeol / Byeol Kim 






  • Mason Mun / Woo Ram 






    Konusu: 19 yaşında vurdum duymaz bir lise öğrenci olan Joon Soo'nun okulda çıkardığı sorunlardan gık diyen anne ve babası sorumsuz oğulları sorumluluk duygusuna sahip olsunlarda diye evi terk ederler. Başlarda özgürlüğe bayılan Joon Soo hayatına Woo Ram girince özgürlükten nefret eder hale gelir. Çünkü tek başına bir bebeğe bakmak hiç de kolay değildir. Super markette sepetine bırakılan bebeğin kendisinin olduğunu öğrendiğinde şok geçiren Joon Soo oğluna süt anne aramaya başlar. Ama işler sandığı kadar kolay olmayacaktır.

    You're Beautiful'dan sonra bende başlayan Jang Geun Suk hayranlığı beni bu filme getirdi. Soo'da yaşadığım kötü deneyimden sonra bu film çok iyi geldi. :)
Filmde yönetmen çok iyi iş çıkarmış. Ufacık bir bebek adeta kamera karşında rol yapıyormuş gibi görünüyor. Bebeğin mimikleri sahnelere çuk diye oturmuş. En azında bebek için yani yönetmenin emekleri için izlenmeye değer bir film:))

9 yorum:

  1. ay tiplere bak :D fotodan belli zaten bu ikilide bir muziplik olduğu :D o süt anne olayı beni koparttı, gerçi bir çok sahne için aynı şeyi söyleyebilirim :D çok eğlendim bende izlerken :D
    eline sağlık güzel bir tanıtım olmuş :D
    not: oyuncuların isimleri arasında fazlaca boşluk mu var, yoksa foto mu var aslında, ben göremiyorum gerçi?

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin komşucum:))
    Evet bir zamanlar orada resimler vardı ama şimdi nereye kayboldular en ufak bir fikrim yok:)
    Ben bir el atayım onlara en iyisi.
    Çok teşekkür ederim yorumun ve ziyaretin için :))

    YanıtlaSil
  3. Ayy bu film süperdi:)Aşkım Geun-Suk gülmekten öldürdü beni.Bebek de çok tatlıydı :))

    YanıtlaSil
  4. bu filmi yeni izledim. muhtesem bir ikikli sonun da biraz agladım ama super bir final oldu bence. jang geun suk klasiği mukemmelleştirmeden bırakmıyor. Ayrıca cok tatlı bu filmde fotolardanda belli oluyor zaten... neyse uzun lafın kısası herkesin arsivinde bulunması gereken bir film..nede olsa jang geun suk!!!

    YanıtlaSil
  5. Benim ilk filmim aaiiyy :) JGS ağladı filmde ben ağladım annem ya yoksa hiç ama hiç ağlayasım yoktu ama işte işin içine JGS'un göz yaşları girince bende ağladım :(

    YanıtlaSil
  6. :)) Benim de ikinci film. Bu film sayesinde ön yargım kırılmıştı, Jang Geun Suk sağ olsun.:))

    YanıtlaSil
  7. yaa çok güzel bugün izledim bayıldım bebeği tıtup öpesim geldi :D

    YanıtlaSil