Blog kullanım rehberi için tıklayınız.

17 Şubat 2011 Perşembe

Goong S

























    Goong'un devamı niteliğinde çekilen, yönetmeni aynı olan ama yazarı farklı olan dizi Goong S.
Bana sorsalar Goong mu Goong S mi diye ben Goong'u seçerim. Goong S yani Trt tanımıyla Zoraki Prens Goong'un yanında çok sönük dürüyor. Sırf izlemek için izledim diyebilirim.
    Prens olduğunu bilmeden büyüyen bir prensin öyküsü. Saray kurallarını öğrenmek yetmiyormuş gibi bir de yeni tanıştığı kuzeni ile büyük bir yarış içine girmek zorunda kalır. Bu yarışın yanında bir de çaprazlama ilişkiler dahil olunca hayatına Kang Hoo için yaşamının belki de en zor zamanlarını oluşturur bu yeni dönem.
    Biliyorum bir çok kişi Se7en hayranı. Geçen estetik ameliyat yaptırdığına dair haberler okudum. Ve bu dizi ile şimdiki halini karşılaştırınca farklılığı bende gördüm. Hangisi daha iyi derseniz yeni halinde suratı daha küçük ve sanırım kiloda vermiş biraz. Yakışmamış desem yalan olur. Estetiğe kesinlikle karşıyım ama bana estetikli hali çirkinde görünmedi yani demek istediğim. Kore'de estetik almış başını gidiyor zaten. Se7en yaptırmış çok mu:)
    Herkes Park Shin Hye bu dizi ile tanırken ben You're Beautiful'da tanımıştım. Ve daha öncede söyledim: Ben Go MiNam'ı severim ama Park Shin Hye sevmiyorum işte hıh. Burda da sevilcek bir yanı yok. Ne yapmayı çalıştığını bilmeyen sonunda tüm yaptıklarını aşk bağlayan, filmin sonunda da iyi insan rölüne bürünen garip bir karakteri canladırıyor.
    Lee Joon kötü tarafta olmasına rağmen ben kendisini yine de sevdim. Kötü biri değil aslında. Üstelik prens olmayı pek sevdiği söylenemez bence. Onun babasına, annesi sinir oldum yanlız.
    Aslında düşününce Goong S çapraz ilişkilerden ibaret gibi.
    Dizinin anti-fanı değilim ama dizinin fanı da değilim. Tabi izlediğime pişman da değilim:)




























Adı: 궁 (宮) S / Goong (Gung) Season S
Bilinen Adları: Palace(saray) S / Prince Hours(Prens Saatler) / Imperial Household S / Goong Special(Goong Özel) / Zoraki Prens
Tür: Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 20
Yayınlandığı Kanal: MBC
Yayınlandığı Tarih Aralığı:10.01.2007 - 15.03.2007
Yayınlandığı Günler: Çarşamba & Perşembe 21.55

Soundtrack:

01. Goong S (Instrumental)
02. HowL - Miracle
03. J - Junhaji Mothal Mal
04. A&P - Namu
05. Dong Bang Shin Gi - Remember (Drama Version)
06. Vanilla Unity - Nuwa Hamkke
07. Yellow Tail - Super bike (Drama Version)
08. SOREA - Sarangbaragi
09. Vanilla Unity Choha Choha (Drama Version)
10. Miracle Ballad (Orchestra Version)
11. Hwain (Instrumental)
12. Who? (Instrumental)
13. Gyungboggoong jig (Instrumental)
14. Secret Waltz (Instrumental)
15. Poongraegoonsangok (Instrumental)
16. Goong Iyagi (Instrumental)
17. Secret Waltz (With Strings)
18. Bakkuro Dadhin Chang (Instrumental)
19. Gooreum Gatun Sesang (Instrumental)
20. Miracle Happy Run Version

Oyuncular:  
  • Se7en / Lee Hoo - Kang Hoo














  • Heo Yi Jae / Yang Soon Ae 













  • Song Yong Shik / Lee Joon














  • Park Shin Hye / Shin Sae Ryung 

1 yorum:

  1. bu yazı için teşekkür ederim öncelikle.
    bir güney kore severim ben de ancak düşlerimin prensini izlememiştim
    geçenlerde arakadaşım, türkiye onunla güney kore dizilerinin etkisine girdi diyince
    ben de neden eksikliğini hissediyorum bari izliyim dedim
    ama bi goong var bi goong s anlamadım aynı şey mi değil mi diye, sonrasında bu yazı ilaç gibi ;)

    YanıtlaSil