16 Şubat 2011 Çarşamba

Goong




























    Trt'de esen Saray havasından hepiniz haberdarsınızdır herhalde. O zaman modern saray Düşlerimin Prensi'ni de bilmeyen yoktur. Neden olmasın canım vardır elbet, siz de... Herkese herşeyi bilmek zorunda değil ya.:) Ben size bilmeyen bir çok kişi sayabilirim. Örneğin, ben... :$
    Demiştim ya Jang Geum bittikten sonra Trt'ye küstüm bir ara, izlemedim diğer dizileri diye. İşte Goong da tam o döneme rastladı. Tabi daha sonraları -Allah razı olsun ekleyen arkadaşlardan- netten izledim. Dublaja pek tahmül edemiyorum orjinal dile alıştıktan sonra ama gelin görün ki bu diziyi dublaja rağmen sevdim. Ama ne yazık ki müptelası değilim. Şayet orjinalini izleseydim alt yazılı o zaman eminim müptela olurdum.

    Güzel dizi... (Gerçi şimdiye kadar hangi diziye kötü dedim ki :D)
Entrikalar ile dolu olsa da seviyorum ben saray hayatını. Tabi asla onların yerinde olmak istemem. Oturup koltuk tepesinde izlemesi yeter.:) Saray günümüze taşınınca gerçekten güzel bir dizi haline gelmiş. Çok romantik ve çok komik sahnelerin yer aldığı diziyi mutlaka izlemenizi tavsiye ederim. Ama imkanınız varsa altyazılı izlemelisiniz. Dizinin Ost'ları da diğer diziler gibi çok güzel, özellikle enstrümental olanlar... (Bu blogu niye açtım ki herşeye güzel demek için mi:S)

    Konusuna gelince 2000'li yıllarda Kore'de saray olsaydı dan yola çıkılarak hazırlanan bir öykü. Ve diyebilirim ki insanı tatmin etmeyen bir final:S Çocuklar tam birbirlerini sevdi. Ayırdılar ya, kıl oldum resmen.

    Karakterlerden birkaç cümle ile bahsedelim:
O melaike gibi çocuk Yul dizinin sonlarına doğru canavara dönüştü ya, anası ve aşkta bulamadığı karşılık yüzünden... Böylede kötü olunmaz ki canım:)
Ah annesi yok mu annesi...Şu güç hırsı ne de anlamsız geliyor bana. Neden başkalarını ezme çabasına girişir insan hiç anlamam, ahh...
Min Hyo Rin mıdır nedir sinir etti beni. Önce çocuğu istemedi. Sonra istedi. Tamam kız milleti dengesizdir, biliyorum bir kız olarak ama bu kadar da dengesiz olunmaz ki canım aaaa:D
Shin Chae Kyung çok tatlı bir kızdı. Saç modelleri, Shin'e olan aşkı, Shin ile didişmeleri çok eğlenceliydi. Shin Chae Kyung'ı oynamak Yoon Eun Hye çok yakışıyor. Zaten onu ünlü yapan dizide bu dizi.
Çok insan gördüm, çok soğuk insan gördüm ama Shin kadar soğununu hiç görmedim.

    En eğlenceli bölümlerden biri ise Chae Kyung'ın evlerinde kaldıkları bölümdü. En acıklı sahne ise Chae Kyung'ın Shin'den ayrıldığınında arabanın arkasından koştuğu sahneydi.:(





























Adı: 궁 (宮) / Goong (Gung)
Bilinen Adları: Palace (saray) / Princess Hours(Prenses Saatler) (MBC Global Media) / Imperial Household / Düşlerimin Prensi
Tür: Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 24
Yayınlandığı Kanal: MBC
Yayınlandığı Tarih Aralığı: 11.01.2006 - 30.03.2006
Yayın Günleri: Çarşamba & Perşembe 9:55 PM

Soundtrack:

Track List I
01 . Belki Aşk (salang-ingayo)-J & HowL
02 . Sen…ben aptalız.(Acoustic ver.)- Stay
03 . Gitme -Enstrümental& The One
04 . Tekrar denemem izin ver - Seo Hyeon Jin(서현진 )
05 . Seni seviyorum, Sadece seni seviyorum II - Sim tae Yun (심태윤)
06 . Belki Aşk (salang-ingayo) [Perhaps Love (사랑인가요)] (Remix ver. 가재발)
07 . 1993 sanhe 49 yıl
08 . Saray
09 . Kötü Elbise!
10 . 우주 정복 1
11 . Kristal Çiçek
12 . A Dancing Teddy
13 . 내가 선택한 길이야!
14 . Kalbime ulaşmadı.
15 . Yapraklar düşüyor.
16 . 우주 정복 2

Track List II
01. Aşık olmak
02. Seni seviyorum
03. Ben şarkılar söyleyeceğim
04. Her zaman
05. Saray (Piyano)
06. Rüzgar istemiyorum
07. Yapraklar düşüyor (Piyano)
08. 너를 보면…(Words by 비궁마마)
09. 惡緣
10. 내 맘속의 너 (Words by 황태자)
11. Home
12. 닿지 못한 마음 (Acoustic Version)
13. 별처럼… (Words by 비궁마마)
14. 말할 수 없어도

Oyuncular:
  • Yoon Eun Hye / Shin Chae Kyung 














  • Joo Ji Hoon / Lee Shin  














  • Kim Jung Hoon / Lee Yul














  • Song Ji Hyo / Min Hyo Rin

9 yorum:

  1. Merak etme admin ben senden de geç izledim bu diziyi 19.dizim sonlara doğru sıkılsamda toparladılar sanki

    YanıtlaSil
  2. Kore'nin en popüler dizilerinden biri. Dublajsız çok daha iyi olduğunu düşünüyorum.:))

    YanıtlaSil
  3. Bir filmde/dizide dublaj varsa izlemem ^^ diziyi/filmi berbat ediyorlar öyle -.- güzelim diziyi/filmi izlemekten soğuyorum

    YanıtlaSil
  4. Normalde eski dizileri izlemem ama bu dizinin adını çok duydum o yüzden başladım :D Dublajsız izliyorum çünkü dublaja tahammülüm yok . Minoz olduğum halde bof u izlemiyorum dublaj yüzünden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dublaj benim içinde bir işkence canım. Nasıl hissetiğini çok iyi anlıyorum.:) Dublajsız izlemekle doğru tercih yapmışsın.:) Bizim zamanımızda Goong'un Türkçe altyazısı yoktu.:( -diyip acındırayım kendimi:D- Gerçi vardı da ben indirmeye üşenmiştim galiba.^^

      Sil
    2. Eğlenceli bir diziye benziyo , harcamak istemedim dublajla açıkçası :D Baştan izle Kübra abla ahah :D Her yorumda belirttiğim gibi cidden ne kadar güzel yapım izlediysem senin eserin herşey için çoook teşekkürler ^________^

      Sil
    3. İnşallah kısmet olur, tekrar sıra gelir umarım Goong'a.:))
      Tavsiyelerim başarılı sonuçlanıyorsa gerçekten mutlu olurum, ben teşekkür ederim canım, benim tercihlerime güvendiğin için.^^

      Sil
  5. dizide min yho rin ve lee shin piyano calmıslardı o sarkıyı bılen var mı ?

    YanıtlaSil