27 Şubat 2011 Pazar

Hello, Schoolgirl!


Orijinal adı: 순정만화 / Sunjeong Manhwa
Bilinen Adları: Hello Schoolgirl / Crush on You
Yönetmen: Jang-ha Ryu
Yazar: Pool Kang, Yoon Jae-Keun
Süre: 113 dakika
Vizyon Tarihi: 27 Kasım 2008

Oyuncular: 

  • Yoo Ji Tae / Kim Yun Woo

















  • Lee Yeon Hee / Han Soo Young















  • Kang in / Kang Sook















  • Chae Jung Ahn / Kwon Ha Kyung














    Konusu:  Kim Yun Woo 30'lu yaşlarda tek başına yaşanan saf iyi niyetli bir adamdır. Lise son sınıf öğrencisi olan komşu Han Soo Young aralarında zamanla bir bağ oluşur. Gençliğinin verdiği rahatlıkla etrafta dolaşan Han Soo Young bir anda kendisinden yaşça oldukça büyük komşusundan hoşlandığını fark eder. İkili birbirlerini sevmektedir. Ama yaş farklı başlarına beklenen sorunları açar.
    YunWoo'nun çalıştığı dairede çalışan Kang Sook tren istasyonunda gördüğü kendinden büyük bir kadına ilk görüşte aşık olur. Ama bu kadın eski sevgilisine kafayı takmış bir şizofrendir.

    Film durağan filmlerden. Ben izlerken çok sıkıldım. Tin tin tin işliyor hikaye. Ne zaman bitcek diye düşündüğüm filmlerden. uzadıkça uzuyormuş gibi geldi bana.
    Oyuncuları çok sevdim. Zaten Suju'nun Kangin'i var diye izlemek istedim filmi itiraf ediyorum:)
    Durağan film sevenler çok severek izliyor bu filmi. Sizde onlardansız çok severek izleyeceğinize eminim. Ama beni sarmadı pek:)

2 yorum:

  1. nereden izlediniz adres verebilirmisiniz tr altyazılıysa eger

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben filmi izleyeli 8 yıl oldu. İzlediğim hatta indirdiğim diyeyim site kapandı.
      Ama araştırdım https://vk.com/video169144376_162282937 buradan izleyebilirsiniz diye düşündüm.

      Sil